מליסה וולריאן

z a b

New member
מליסה וולריאן

שלום, לאחרונה התחלתי לצרוך גלולות בשם Songha Night, המבוססות על מליסה ועל ולריאן, על מנת למנוע יקיצות במהלך הלילה. האם ניתן להשיג צמחים אלה בצורתם הטבעית ולהגיע באמצעותם לתוצאה דומה? האם שימושם בצורתם הטבעית הוא חליטה? תודה.
 

0 אור 0

New member
צמחים מרגיעים

כמו מליסה ופסיפלורה - אפשר להשיג בכל משתלה, ולהכין חליטה מהעלים, לטעם טוב ולחיזוק האפקט אפשר להוסיף גרניום ולולאיזה אני מניחה שאפשר לגדל גם קמומיל - אבל לבשתי אומר שאני פשוט קונה שקית של פרחים מיובשים בבית טבע ומשתמשת בהם.
 
מליסה וולריאן

הפורמולה הזאת טובה לשינה הצמחים אכן מרגיעים את יכולה למצוא אותם בחנויות טבע,תבלינים או משתלות אבל המינונים היו שונים, הולריאן הוא צמח מרגיע שמשרה שינה לכן הפורמולה נימכרת בבתי מרקחת יש משמעות ליקיצות במהלך הלילה ולשעות שזה קורה כדאי אולי לפנות למטפל לבדוק את הסיבה ליקיצות ובנתייםלהעזר בפורמולה שהיא אכן טובה אולם מטפלת בסימפטום ולא בסיבה עצמה שינה טובה ובריאות
 

mercaztamara

New member
מליסה -גלולות

אני ממליץ לקנות את החומר בצורת שמן אתרי. אפשר להשיג בחנויות הטבע. לקנות אותם ביחד עם מכשיר לנידוף ריח. vשמן מתנדף לחלל האויר, מפיץ ריח נעים ולא צריך להשתמש בלקיחה פנימית או בחומר כימי נגד יתושים. לשמן האקליפטוס אפקט דומה. נגד יתושים. www.mercaztamara.co.il
 

mercaztamara

New member
מליסה גלולות

סליחה- חשבתי שמדובר בעקיצה ולא ביקיצה.......... אבל עדיין- אני ממליץ על השמן האתרי בנידוף ולא בלקיחה פנימית. התוצאה תהייה זהה לזאת של הכדור ותתפרק בריאות ולא במחזור הדם/מערכת העיכול בצורה עמוקה כמו כדור.
 

בולו1

New member
../images/Emo207.gif ../images/Emo26.gif מליסה ../images/Emo36.gif../images/Emo36.gif

בשבועות האחרונים אני נוטלת תמצית אם של מליסה לפני השינה להרגעה ולשינה רצופה וזה עוזר לי מאוד מאוד. היום עברתי החזרת עוברים לאחר טיפול IVF ותהיתי אם אפשר להמשיך עם המליסה כעת, ואם ייקלט הריון אז גם במהלכו. את המטפלת המאוד מוסמכת שנתנה לי את התמצית אינני רוצה לשאול משום קרבה משפחתית... תודה!
 
למעלה