השרשור הפרסומי

מרפא1

New member
GNM - קורס ללימוד הרפואה החדשה

קורס ייחודי זה הוא הראשון בישראל ללימוד הרפואה החדשה (GNM). הקורס מלמד את הגורמים למרבית סוגי המחלות ונותן כלי עזר לטיפול בכל מחלה, כהשלמה לשיטות טיפול אחרות או כבסיס עצמאי מצויין לכל טיפול הוליסטי. הקורס ייפתח ב- 21.10.2010 במכללת מדיקה בכפר-סבא. במקביל צפוי להיפתח קורס גם בשלוחה הצפונית של מדיקה בגליל המערבי. לפרטים נוספים: http://medika.co.il/course.php?id=29 http://www.healthychoice21.com טלפון: 04-6619118 (עידן) אימייל: [email protected]
 

0 אור 0

New member
../images/Emo41.gif השרשור הפרסומי ../images/Emo41.gif

הרצאות, סדנאות , פתיחות, חדשות לשירות צייבור המטפלים
 
קורס טיפול אנרגטי דרך עץ החיים

קורס טיפול אנרגטי דרך עץ החיים עץ החיים של הקבלה הינו דיארמה המייצגת את המוחלט, היקום והאדם. עץ החיים מראה את הכוחות הפועלים ביקום והקשרים ביניהם. מכיוון שעץ החיים הינו תמונה מיקרוקוסמית של היקום (והאלוהות), הוא מתאר את הל הכוחות הפועלים גם באדם. עץ החיים יכול לתאר את המבנה של כל מערכת שלמה, ארגון או תת-ארגון, מכאן שניתן להשתמש במפה זו על מנת לטפל בצורה אנרגטית בכל מערכת שלמה (אדם, עסק, מבנים כלכליים, מערכת יחסים וכו'). בקורס טיפול אנרגטי דרך עץ החיים נלמד כיצד לשייך כל מערכת שלמה למבנה של עץ החיים ודרכו לטפל בה. נתבונן באדם, ממשלה, תהליך הלידה-גדילה-מוות, כסף, רוחניות ועסק כמערכות לבחינה של תפקוד העץ והדרך לטפל בכל אחת ממערכות אלו. בנוסף ננתח את המערכת הפסיכולוגית של האדם, נמפה אותה על העץ ונבחן כיצד לטפל בבעיות פסיכולוגיות שונות. משך הקורס כ-10 שעות (ארבעה מפגשים) מפגש ראשון: עץ החיים ארבעת העולמות הרכב ופעולה בארבעת העולמות סולם יעקב ספירות עץ החיים מפגש שני: נושאים שונים כפי שמקבלים ביטוי בעץ החיים משולשים על עץ החיים העץ היצירתי – פסיכולוגיה מפגש שלישי: העץ היצירתי – פסיכולוגיה - המשך ספירות העץ היצירתי איד נפש אגו, הצל מורטידו ליבידו עצמי (סלף) סופר אגו, אגו אידיאלי מפגש רביעי: לא מודע אישי לא מודע קולקטיבי וארכיטיפים מנגנוני הגנה טיפול בבעיות נפשיות / פסיכולוגיות שונות מסלול התפתחות האדם הסדנא מתאימה למטפלים בשיטות אנרגטיות שונות (כמו ביואורגונומי, רייקי וכו'). הסדנא בימי חמישי, 4 מפגשים, החל מ 12/08/10 עלות: 630 שח 580 שח בהרשמה מוקדמת עד 01/08/10
 
אפשר לפרסם מסאג'?

סיימתי קורס עיסוי שוודי הוליסטי כולל טכניקות מתקדמות. אני צריכה להגיש מס' דוחות טיפול. מי שמעונינת במסאג' מפנק במיוחד במחיר ממש סימלי (80-100 ש"ח) מוזמנת להתקשר אליי 054-225-0966 אם ההודעה לא רוולנטית לשרשור, אז מתנצלת
שירי
 

0 אור 0

New member
לא ממש רלבנטי לשרשור אבל אנחנו בדרך כלל

לא מוחקים הצעות לסטאז', אז זה ישאר. רק שאני חייבת לומר לך שההצעות הקודמות, כולל של מטפלים מאד מנוסים היו בחינם או במחיר סמלי אמיתי. 80-100 ש"ח ועוד למישהו שרק סיים את הקורס הראשון זה ממש גבוה.
 
בכל אופן

תודה שהשארת. אני מבטיחה לך שהעיסוי מושקע יותר מכאלה המנוסים חדשים משקיעים יותר...
גם בהשוואה לעיסוי בשוק שעולה 200-250 זה דיי זול. שוב תודה!
 

טאוֹ

New member
במילים אחרות

את מבטיחה שאחרי שיהיה לך יותר נסיון, העיסויים שלך יהיו מושקעים פחות. כמה זמן נמשך הקורס?
 
אוי נו..

זה לא יפה.. ניסיתי להיות חיובית... הקורס הוא שוודי+ תיאלנדי שוודי סיימתי תיאלנדי רק התחלתי סה"כ שנה לימודים, למדתי אצל אימאן הראל (אני בוגרת לימודי נטורופתיה 4 שנים בקמפוס ברושים)
 

טאוֹ

New member
אכן, נו

ניסיתי להראות שאפשר להבטיח עיסוי מושקע גם בלי לעשות השוואות חסרות בסיס לאחרים. לא יודע אם הצלחתי. מצד שני צירפת חיוך לאמירה שלך, אז שויין אינדיד
גם לדעתי המחיר שאת מבקשת הוא לא "ממש סמלי" אלא גבוה בהתחשב בנסיונך ובעובדה שאת צריכה אנשים לדו"חות טיפול במסגרת לימודי שנה ראשונה, וזו דעה שמתבססת בפשטות על כך שהיו לא מעט מטפלים שהציעו הצעות דומות בחינם או במחיר של עשרות בודדות של ש"ח, בפרום זה ובפורומים מקבילים. זה כמובן לא מחייב אותך ואת רשאית לבקש ככל העולה על רוחך... מאחל לך בכל מקרה בהצלחה, בלימודים ובכלל.
 

0 אור 0

New member
הפעם אני לא מוחקת

אבל נא שלים לב שהשרשור הזה לא מיועד לפרסום אישי וקבוע, אלא לארועים מיוחדים. כל אחד מן המטפלים בפורום הזה נותן את השירותים המצויינים בפרסום שלך - חוץ מכמובן הידרוקולוניק, שהינו טיפול שנוי במחלוקת, ורוב המטפלים ההוליסטיים מאמינים שנזקו עולה על תועלתו.
 
לימודי רפואה משלימה - נוטריפוקטורה

באוקטובר 2010 יפתח לראשונה בארץ, מגמת נוטריפונקטורה לכל אחד שרוצה ללמוד ריפוי באופן מקצועי או שמעוניין להכיר את עצמו בעומק. כמו כן באוקטובר הקרוב יפתח מחזור שני של הקורס המקצועי בנוטריפונקטורה לעוסקים בענף כגון: רופאים, מטפלים רב תחומי, פסיכולוגים, תזונאים, דיאטנים, אחיות, מסג'יסתים, ועוד... אתם מוזמנים להיכנס לאתר לקבלת מידע נוסף על השיטה ומסלול לימודי נטרופקטורה קצת על השיטה : שיטת נוטריפונקטורה מבוססת על עקרונות רפואה סינית אנרגטית ועל הרפואה המודרנית ביותר: הרפואה האנדו תאיית (תוך תאית). יש לך בעיה רפואית, רוצה להתנסות, רוצה להשתתף ביום אבחון בחינם. פעם בחודש יש מפגש עם המרפאים בנוטריפונקטורה. כדי להזמין מקום, נא צור קשר עם נטע או אריק בטל: 036160042 או במייל
 

ינוקא1

New member
אני חושב

שכדאי קצת לעדן את צורת ההתבטאות באתר שלכם בקשר לרפואה הסינית המסורתית. חוץ מזה , שבעיני השיטה שלכם היא אולי יותר "מדעית" מהרפואה הסינית הרגילה , אך ממש ממש לא "אנרגטית". אם אתם מעונינים ברפואה סינית "אנרגטית" , אתם צריכים לתרגל את היכולת להרגיש צ'י , מרידיאנים נקודות (כמו שאני עושה , למשל) , ואז יש על מה לדבר.
 

0 אור 0

New member
את השיטה הספציפית אני לא מכירה אבל

אני מניחה שאתה מודע שכמעט כל השיטות עוסקות באנרגיות - אחד מכיוון הצ'אקרות ואחד מכיוון המרידיאנים ויש עוד פחות מוכרים אולי, אבל בסופו של דבר מי שלא מרגיש אותם לא ממש יכול לטפל דרכם.
 

ינוקא1

New member
יש הרבה אנשים שמטפלים לפי מפות שונות

(כמו מפות נקודות ברפואה סינית , או המפות של הרפלקסולוגיה וכו') ולא מרגישים כלום , וזה בסדר - אם כי אני לא הייתי הולך למטפל כזה. אבל כל מטפל שיטפל מספיק זמן , עם הזמן יתחיל להרגיש לפחות "משהו" , או שיפתח אינטואיציה והרגשה מה נכון לעשות. גם אם מישהו לא מרגיש כלום אבל יש לו את זה , זה סבבה. כאשר מטפל מגיע לשלב בו הוא עובד לפי "חוש" ולא לפי ידע , מבחינתי הוא מטפל טוב. וככל שהוא מפתח את החוש הזה יותר - הוא טוב יותר.
 

0 אור 0

New member
אני חושבת שזה מתפתח עם הזמן

בשנה הראשונה של רפלקסולוגיה הייתי כל הזמן לחוצה לגבי מיקום המערכות, ואיפה ואיך לגעת ומה המשמעות של כל קו - בשלב מסויים כזה הופך לשפה שאתה מבין אינטואיטיבית, אז אתה גם פנוי להיות קשוב לתחושות ולזרום אתן. יחד עם זה, אני חושבת שהתהליך הנכון הוא לדעת קודם ולהעמיק מתוך אינטואיציה אחר כך - גם אותם אנשים נדירים שיש להם רגישות גבוהה לאנרגיות באופן טבעי, הופכים למטפלים יותר טובים כשהם לומדים והידע משתלב עם האינטואיציה. בזמן האחרון יוצא לי לטפל די הרבה במסגרות "שטחיות" כמו בספא או בפסטיבלים - ושמתי לב שגם במסגרת חד פעמית כזו, אפשר להעניק טיפול מאד איכותי, אם כמטפל אתה נמצא שם.
 

ינוקא1

New member
נכון.

אני אישית אם זה היה תלוי בי הייתי זורק את כל המפות של הרפואה הסינית , ואומר לאנשים תלחצו הרבה על נקודות , תעשו הילינג, ובאיזשהו שלב גם תתאמנו בדיקור אחד על השני עד שתרגישו איזה נקודות טובות לדיקור אצל האדם מולכם. למרות זאת אני מכבד ומעריך כל מטפל שלא עובד כך ובמיוחד אם זה מישהו בעל נסיון , כי כמו שאת אומרת - עם הזמן זה בא ולא משנה באיזה שיטה מדובר. (לכן גם קצת לא אהבתי מה שכתבו על הרפואה הסינית באתר ההוא למעלה) ככל שאת גם "מרגישה" יותר , את יכולה להסתפק בפחות זמן לטיפול כי את ישר מגיעה אל המקומות שצריך להגיע - וזה מסתדר עם מה שאת כותבת על ספא ופסטיבלים.
 

yoelnd

New member
סינית מינראלים וויטמינים? הא והאנרגיה.....

היי אולי אני טועה??? לרוב דווקא בסינית משתמשים בצמחים ולא כחלק נפרד ב"מינראלים וויטמינים" לכל מרידאין. כפי שמצויין באתר. ומילים כאלה מפוצצות שנראה ממש מעניין אבל חסר בתוכן אמיתי. מה ההבדל בין: רפואה סינית לרפואה סינית - מודגש , והממשך אנרגטית....... - בעיות עריכה קשות ולא מכוונות למטרה? ואגב בחלק הקודם של השירשור יש חשיפה ל" רפואה חדשה " ומה שכתבתי כאן למעלה תואם גם אליהם מילים ולא הסבר פרקטי. בהצלחה!
 

nitzano

New member
זה לא מדוייק

האתר משווה את דרכם מול רפואה סינית עתיקה ולא רפואה סינית מסורתית. בכל אופן, הדרך הבטוחה והמהירה לרומם משהו היא להנמיך את האחר ולא חסר מנמיכים כאלו בעידן שלנו. העתיקה מנמיכה את המסורתית, האנרגטית מנמיכה את העתיקה ואולי תבוא גם טראנסנדנטלי שתנמיך את האנרגטית, עולם כמנהגו נוהג ואין חדש תחת השמה. כמובן שהכל גם "הבל הבלים הכל הבל...".
 
למעלה