מיץ עשב חיטה- אחת ולתמיד

מיץ עשב חיטה- אחת ולתמיד

יעיל? לא יעיל? אני כל הזמן שומע דעות סותרות. יש מקומות שמשבחים את סגולותיו השכם והערב (דוגמה מהזמן האחרון) ויש קולות הולכים וגוברים שבעצם אין לו שום יעילות מוכחת והכל (אם בכלל) אפקט פלצבו. אשמח לשמוע מבעלי הניסיון כאן מה דעתם.
 

mic26

New member
אני אישית לא מסוגלת לעכל את זה

די לי בלגימה כדי לרוץ לשירותים להקיא, וזה לא בגלל הטעם. נשמות טובות אמרו שזה בגלל שהקיבה שלי זקוקה לניקוי רעלים, כך שזו בעצם תגובה חיובית. אבל אני לא מאמינה שהקאות היסטריות יכולות להיות חיוביות.
 

0 אור 0

New member
כמו שאמרת

הדעות סותרות - על כל אחד שנשבע בסגולות המופלאות של עשב החיטה, יש המון אנשים שלא מסוגלים לסבול את הטעם. הדעה שלי: בסך הכל מדובר בנבטים, שאכן מכילים מצבור של רכיבים תזונתיים איכותיים, ואין ספק שמי שיש לו מחסור בחומרים אלו ואינו רגיש לחיטה יפיק מהם תועלת מרובה. ניתן להשיג את אותן איכויות גם ממזונות אחרים, ובכל מקרה יש לזכור שאין תרופות פלא , ושום דבר לא יכול להיות *הפתרון* לכל מחלואי העולם.
 

anteater1

New member
הנס הירוק

מישהו טרח להוציא שני ספרים עבי כרס בשם היומרני הזה על עשב חיטה. אז כנראה שיש בזה משהו.
 

yigalby

New member
יש בזה הרבה מאוד

אחד סיפר לי שסבל מתשישות כרונית והמיץ (כוסית קטנה) מאוד עוזרת לו. וגם שמעתי שלא מעט אנשים נעזרו בזה לניקוי רעלים ועזר מאוד במחלות סרטן. ללא ספק המיץ עשיר באין ספור חומרים יעילים לחיזוק מע' החיסון ושאר המע' בגוף - המון כלורופיל ברזל וויטמינים. בוא נגיד שהוספת זרעי חיטה מונבטים בבית לסלט תעשה רק טוב לדעתי (אא"כ מישהו רגיש)
 

יעל ND

New member
מיץ עשב חיטה

על טעם וריח אין להתווכח. לדעתי האישית זה ממש לא טעים, שמעתי גם אנשים שטעים להם. בלי שום קשר לטעם - זה מועיל. אבל זה לא פנצאה.
 
כמו כל דבר אחר

הדעות חלוקות. לא מוסיף לזה שלא נערכים מחקרים מעמיקים ואובייקטיבים, כי זו חיטה/ שעורה/ תפוח, ואי אפשר לרשום על זה פטנט. כמו שנכתב מעלי- לכל אחד יש את הנסיון שלו. פגשתי אנשים שתה צמחים מהגינה גרם להם להגברת היציאות,וכאלה שלקחו טיפולים חזקים שלא השפיעו עליהם באופן יוצא דופן. אני מניח שזה תלוי במצב הגוף, ואיזה חלק התוסף לוקח בשינוי. לבד לא הייתי ממליץ לקחת את זה, אלא כחלק משינוי תזונתי, או טיפול מעמיק. רע זה בטוח לא יעשה (גם הקאות זו דרך של הגוף לפנות רעלים)
 
למעלה