טיפול יעיל לפטרת צפורנים- עובד!!!

0 אור 0

New member
מטפל הוליסטי זה שם כולל

השם הספציפי הוא לפי השיטה. מה שאני המלצתי לך: 1. מטפל ברפואה סינית או 2. נטורופת רב תחומי (ולוודא אתו שהוא מומחה בשמנים וצמחי מרפא )
 

freearth10

New member
הדרך המהירה ביותר...

תכניס לגופנו רעלים נוספים על אלה שיש בנו כבר, תקשה על הוצאתם ותכניס את הבעיה שבגללה הופיעה הפטרת עמוק יותר פנימה. אני אישית לא רואה שום הבדל בין פטרת/אסטמה של העור/פסוריאזיס- בכל המקרים האלה וכמובן גם בכל מחלה אחרת , הייתי בוחרת בטיפול הוליסטי שיטפל במה שהביא את המחלה וישחרר את הצורך בה. האנטי הגדול שלי מהדרך המהירה, היא פחות הדרך עצמה ויותר חוסר הצורך לטפל בבעיה האמיתית, כשהבעיה "נפתרת".
מאיה
 

lightflake

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

בדיוק אתמול קראתי ספר של מטפל שכותב על 30 שנות הנסיון שלו ומעניין שהוא כותב שפעמים רבות בעיות עור נקודתיות (הדוגמה שהוא נתן היא על יבלות) יוצאות על נקודות אקופנקטורה ושלעולם לא רצוי לטפל באופן מקומי כי זה כמו לחסל איזו נקודת תמיכה שהגוף שיצא מאיזון - נשען עליה.
 
ואוסיף-שכולם חושבים שמי שכותב ספר הוא כמעט

אלוהים... זה פשוט לא נכון!!! מי שכותב ספר פשוט מוכשר בכתיבה ותו לא. אבל ככה זה בארצנו.. אין ביקורת על ספרות וכל אחד יכול לכתוב מה שנראה לו... שבוע נפלא בריאות אריאלה
 

freearth10

New member
ביקורת על ספרות?

מי שכותב ספר הוא לא רק מוכשר. הוא צריך להשקיע הרבה מאוד שעות חשיבה, כתיבה, יצירה, ארגון, סינון, עריכה מחדש שלא לדבר על ההוצאה הכספית על השיווק וכו. אז כן, הוא צריך להיות מאוד יצירתי וזה עוד לא עושה אותו אלוהים. וכמו שיש ציור שלא ידבר אלי ויש ציור שבו אתבונן ואולי אפילו אקנה - כך גם עם ספרים. למה צריך שמישהו יחליט מה נכון או לא נכון לי להציץ בו/לרכוש אותו?
מאיה
 
נכון,

זה לא נכון, ואף אחד הוא לא כמעט אלוהים (כולנו אלוהימים קטנים, לא?) אבל לקבל המלצה על ספר יכול להיות מעניין. אם אני אבחר לקרוא אותו או לקבל את מה שהוא אומר- זה משהו אחר. ומילא לכתוב ספר, אבל כמה שטויות אנשים לוקחים מתכניות בטלויזיה?!
 

ינוקא1

New member
זה נכון.

אני אישית גם שם לב , שכל פעם שאני שותה אלכוהול , אוטומטית יום אחר כך יש לי פטרת בעור של כף הרגל כדרך של הגוף להתנקות (כנראה). ועם זאת בפטרת בציפורניים בגלל הפוטנציאל להדבקה של ציפורניים אחרות ואנשים אחרים - אני חושב שעדיף לטפל מהר , וטיפול חיצוני. גם בחומרים כימיים. אחר כך אפשר להתנקות מבחינת תזונה וכו' שזה הגורם האמיתי לפטרת. וכמובן שצריך להבהיר שהבעיה לא נפתרה עם העלמות הפטריה.
 

lightflake

New member
עמדה זו לא עולה בקנה אחד עם ראיה הוליסטית

והסיכוי של הדבקת עוד אצבע הוא לא משהו כל כך מסוכן
 
למעלה