טיפול יעיל לפטרת צפורנים- עובד!!!

תיקון קטן

שיכול לעזור...טוב שציינת הומיאופתיה שאכן יכולה לעזור מאוד בטיפול בפטרת אך יש לציין כי הומיאופתיה קלאסית היא שיטת טיפול הוליסטית וכוללנית המטפלת במקור הבעיה ולא בסימפטום החיצוני.באמצעות תכשיר הומיאופתי ובשום אופן לא מישחות!!! ולא טיפול מקומי חוץ מבמקרים אקוטיים.הפטריה הגיעה לאחר שהתחיל חוסר איזון פנימי ועמוק יותר שאותו ההומיאופתיה מסירה. ברגע שחוסר האיזון מוסר וחוזר לאיזון, מתחיל תהליך של ריפוי בו כוחות הריפוי האישיים של האדם מביאים להבראה והסימפטומים החיצוניים נעלמים וכך גם הפטריה נעלמת. ההתבוננות של המטפל ההומיאופתי המוסמך היא בכל מאפייני האדם ותכונותיו במישור הרגשי ובמישור הפיזי- למה לאדם יש פטריה? אני רוצה לציין כי הטיפול בפטריה לוקח זמן ויש לגייס הרבה סבלנות ואורך רוח עד שמתקבלות התוצאות הרצויות. כל טוב והרבה בריאות, אורלי.
 
נהיה קצת בלאגן

אני אנסה לעשות סדר... כשמדברים על טיפול הוליסטי, בעצם אומרים שיש התייחסות למכלול השלם של האדם, כלומר, רואים את האדם שמגיע, על גופו ונפשו, כמי שהגיע עם פטרת. הרופא הממיין הוא רופא מערבי (בד"כ רופא משפחה), שלא עבר הכשרה מלאה ברפואה משלימה, והוא צריך לבחור מה לאן לשלוח אותך. במקרה שלך- הוא בחר בדיקור. את הבחירה שלו הוא הודיע לך, ובתיק שלך הוא רשם גם מה צריך לעשות בדיוק, כך שאתה מגיע למדקר, נשכב על המיטה, נדקר, והולך לדרכך. המדקר לא יכול להחליט מה לעשות לך. הוא לא יכול לתשאל אותך. הוא לא יכול להמליץ לך על שום דבר אחר, כמו צמחים למשל- משום ששם הוא על תקן של מדקר, ולא על תקן של מטפל ברפואה סינית, או הרבולוג, או שום דבר אחר. במידה והיית מגיע למטפל באופן פרטי, הוא היה מתשאל אותך, בוחן את כל מה שרלוונטי- ולעומק, ומציע לך טיפול מקיף, שכולל דיקור (אם להשוות למקרה שלך בקופ"ח) צמחי מרפא, ותזונה סינית, שכוללת התייחסות לא רק לפטרת שלך, אלא לכל מי שאתה, ולחלקים שהובילו להתפתחות של הפטריה אצלך. לכן כל מקצוע ברפואה המשלימה יכול להיות הוליסטי (כמו בדוגמה השניה), או סימפטומטי (כמו שעשוי להיות בקופ"ח). זה קצת מבלבל, כי סה"כ מדובר במטפל, שיכול להיות אותו המטפל אפילו, והטיפול יכול להיות כל כך שונה במסגרת שבה אתה בוחר לקבל את הטיפול. השוני נובע מהגישה שהגוף אמור לרפא את עצמו, אבל כל מיני סיבות, רגשיות, או שקשורות לאורח חיים, משפיעות עלינו, ולכן על התפקוד של הגוף שלנו, ומכאן שגם על בריאותו. מחלה היא בד"כ צבר של סימפטומים שמובילים אותנו לבדוק מה יושב מתחת, מה מקור הבעיה. כשאתה מטפל בפטריה- אתה יכול למרוח משחה, ועל פניו היא תעבור, אבל אם לא תשנה את הגורם לה, הוא ימשיך לפעול, ואם לא יצא כסימטום מסויים (פטרת בציפורן, שמטופלת במשחה שחוסמת את היכולת להתבטא שם), הוא יצא ממקום אחר, חמור ועמוק יותר... אני מקווה שעכשיו קצת יותר ברור לך מה אנחנו מנסים להגיד...
 

0 אור 0

New member
כי אסור לו להיות כזה

קודם כל לא נותנים לו זמן בשביל לעשות תשאול מקיף, ואבחונים הוליסטיים בשיטות נוספות שהוא מכיר (רק מה שהוא מסתדר במסגרת הזמן הקצר שנותנים לו) מי שמוגדר כתזונאי מותר לו לתת רק תזונה - אסור לו לרשום צמחי מרפא או לטפל במגע גם אם הוא יודע ומכיר את התחום מי שמוגדר כמדקר מותר לו לדקור - אסור לו לתת צמחי מרפא או פורומולות סיניות אחרות המלצות לתזונה או תנועה או לטפל במגע למרות שזה חלק בלתי נפרד מרפואה סינית העניין הוא שאותו מטפל בדיוק, יוכל לתת לך איכות אחרת של טיפול כשהוא לא בקופת חולים מקווה שהפעם זה ברור
 

שמש א

New member
רק עובדה אחת

יש מטפלים (כמוני) שמטפלים בקופה בדיקור וגם מורשים לתת צמחי מרפא סינים. לטיפול בצמחים מוקצות 45 דקות משובחות לתשאול מקיף.
 

0 אור 0

New member
אני שמחה לשמוע

עד כה מטפלים שדיברתי אתם מאד בכו על חוסר האפשרות הזאת
 

0 אור 0

New member
תזונאית קלינית

מאד תלוי מי התזונאית. אתי בקורס תזונה למדה מישהי עם תואר בתזונה שעובדת כתזונאית בקופת חולים. כשהתפלאתי על זה שהיא לוקחת את כל המסלול, ואין לה פטור על חלק מהלימודים, היא אמרה לי שפשוט הגישה כל כך שונה שהיא לא רוצה לדלג על חלק מהלימודים (לא כולם כמוה - אני מניחה שאם היא היתה מבקשת היא היתה מקבלת פטור מסויים). אני מכירה תזונאים ורופאים לא מעטים שהתחילו בגישה מערבית לגמרי, אבל מתוך מפגש עם התחום, למדו והשלימו נושאים ששייכים לגישות הוליסטיות יותר, ולא יתנו עצות אחיתופל. יחד עם זה, אני מקבלת צמרמורת לא פעם כשאני קוראת מאמרים והמלצות של תזונאים מפורסמים וידועים. עזוב את זה שהם לא מתייחסים לנושאים יותר הוליסטיים כמו הנפש, הרגש. עזוב את המידע העצום שנותנת לי הבחינה של הנושא בהתייחסות לצ'אקרות או אלמנטים או ראיה סינית למי שעוסק בתחום מכיוון של רפואה סינית. אני מדברת על ידע מאד בסיסי על גורמים מזיקים כמו סוכר לבן, כמו קולה דיאט, כמו העובדה שאין הבדל מבחינתם בין לחם לבן ללחם מלא. אני מדברת על כך שההמלצה לכל אדם שיגיע עם BMI מסויים ומחלות מסויימות תהיה אותה המלצה, בעוד שאצל הנטרופתים הטובים יש התייחסות אישית למה שמתאים לך. מה שנכון הוא שאם אתה מוצא מטפל טוב, פחות חשוב מאיזה רקע הוא מגיע. ולגבי הרקע שלי - אמנם הוא לא רלבנטי כי לא הצעתי לך את עצמי כמטפלת - אבל אני בבסיס רפלקסולוגית, עם הרחבה לתחום של עיסויים שונים, טיפול אנרגטי, טיפול בשמנים וצמחי מרפא ועכשיו אני משלימה לימודי נטורופתיה.
 
בשורה התחתונה, האם מטפלת תזונה משלימה מהקופה

אמורה לתת מענה? (שמה עדי לוי למקרה שאת מכירה)
 

0 אור 0

New member
בשורה התחתונה

אם אתה מקבל טיפול ברפואה סינית, אז אני חושבת שאתה צריך ללכת למטפל ברפואה סינית שהוא זה שיאבחן אותך, יתאים לך את התזונה לפי ראיה סינית, צמחי מרפא אם צריך, ודיקור לפי הבנתו. אם אתה מטפל טיפול שעיקרו תזונתי , אז לך לנטרופת שיש לו גם הכשרה טובה בצמחי מרפא ושמנים והוא יתאים ללך את מכלול הטיפול - גם תזונה, גם צמחי מרפא , גם שמנים ואולי עוד משהו לפי שיקול דעתו. אני לא מכירה את המטפלים הספציפיים שציינת ויכול להיות שהם מצויינים, אבל ידיהם כבולות כי למדקר אסור להתאים תזונה אפילו אם הוא כן למד את הלימודים המלאים של רפואה סינית (ואם לא - אז אישית לא הייתי נותנת לו לדקור אותי) ולתזונאית אסור לתת צמחי מרפא או שמנים אפילו אם היא מומחית בנושא כי בקופת חולים היא נחשבת לתזונאית בלבד. ולשני המטפלים אין דרך לתאם ביניהם את האסטרטגיה הטיפולית, כך שהטיפול הוא לא סינרגי ולא אפקטיבי.
 

0 אור 0

New member
המטפלים שאני ממליצה עליהם בדרום

לוקחים מחירים מאד עממיים אם אתה לא מוצא מטפלים טובים בירושלים, אני יכולה לברר, אם תגיד לי מה השיטה בה אתה בוחר (רוב המורים במכללות שיש לי קשר אתם מלמדים גם בירושלים אז מן הסתם מכירים מטפלים מומלצים). ואולי בינתיים מישהו אחר כבר יתן לך שמות של מטפלים מומלצים
 
מוזר לי למיין את עצמי במיוחד בהתחשב בכך

שמביני דבר נתנו לי כאן אפשרויות שונות. כמו כן, האם את בטוחה שאסור למטפלים בעלי רקע לשלב בין שיטות טיפול?
 

0 אור 0

New member
זה כל הסוד של הרפואה ההוליסטית

מי שאחראי לטיפול ולהחלמה הוא אתה, אנחנו כמטפלים נותנים לך את התמיכה ואת הכלים ואת הידע, כך שבסופו של דבר תגיע לאיזון ולריפוי ואכן יש לך אפשרויות שונות: אתה יכול ללכת לרפואה סינית (רק שאני המלצתי שתלך למטפל "שלם" ולא להגביל את עצמך רק לדיקור ששייך לאותה רפואה), אתה יכול ללכת לנטורופת רב תחומי (עם המלצה שלי שתחפש אצלו את ההתמחות בצמחי מרפא ושמנים שמאד אפקטיביים לנושא פטרת) אתה גם יכול לבחור בשיטה אחרת של הרפואה המשלימה ושמרגישה לך נכון וגם זה יהיה בסדר. לגבי שילוב בין מטפלים: אפשרי לשלב בין טיפולים שונים, אך לטעמי צריך לעשות את זה רק כשהמטפלים השונים מודעים זה לזה, מסכימים לכך ומשתפים פעולה באסטרטגיה הטיפולית. רק כך תיווצר הסינרגיה בין הטיפולים.
 

0 אור 0

New member
התחום אמנם פתוח

אבל מטפל מקצועי ומומחה בתחומו (וכמו שאמרתי לא כל כך חשובה השיטה כי כולן טובות) יעזור לך להגיע לתוצאות טובות. החלק של אחריות שלך קשור מאד גם לעובדה, שאני יכולה לתת לך עצות איך להתנהג אבל מי שמתנהג זה אתה. בדיוק אתמול היתה לי פגישת סיכום עם מישהי שסובלת ממחסור מסויים , אבל לא לוקחת את התוספים הנחוצים, וגם לא שינתה את התזונה בהתאם למה שסיכמנו שהיא יוכולה לעמוד בו. אני יכולה להיות המטפלת הכי טובה והכי מומחית עולם, אבל אם אתה לא אוכל נכון, לא לוקח תוסף או טינקטורה צמחית, לא מבצע את התנועה אז הבעיה לא תיפתר. לכן אני מזכירה שהאחריות היא שלך. וגם, כשתשב עם המטפל ההוליסטי, הוא יסביר לך את כל המשמעויות של הדברים ובכך יאפשר לך להיות אחראי על הטיפול בהצלחה
 
יש שם אחר למטפל הוליסטי?

אני מעוניין לראות אם יש כזה בקופה. לחלופין אשמל לקבל המלצה
 
אז זהו ש...

הוליסטי מתייחס לאופן הטיפול, ולא לסוג הטיפול. בקופת החולים הטיפולים לא יכולים להיות הוליסטיים, כי אין העמקה או היכרות של כל הפרטים הרלוונטים. ניסיתי להסביר את זה בתגובה שלי, קצת יותר למעלה מכאן.
 
למעלה