שלום, ניסיי להכנס

hal767

New member
זה לא עובד כך

כשמדובר על יעוץ ספציפי לאדם, יש להתאים את כל העקרונות והכללים, שאגב הם מאד פשוטים, למקרה. לכל אחד יש סדר יום אחר, עיסוקים אחרים, טעם ורגישויות מיוחדות לו, ובוודאי מצב בריאותי נתון, כולל מצב בריאותי מהעבר בו יש להתחשב. אם אתה חושב שאינך זקוק ליעוץ, אז אתה יכול ללמוד את הנושא מספרים ומאמרים רלוונטיים לנושא. אבל אני כמטפל אינני מוכן לייעץ לאדם שאפילו אינני מכיר ולקחת אחריות על זה. כלל זה נכון במיוחד לאנשים שאינם נימצאים בדרך הטבעונית, ויש לשנות להם הרגלים בהדרגה ובצורה נכונה. שינוי הרגלים בצורה לא נכונה יכול להזיק. וכשאני כותב על נזקים, אני מתכוון גם במובן הנפשי. יעוץ טבעוני אינו עוסק רק בתזונה, אלא גם בנושאים אחרים הקשורים לאורח החיים, לצורת חשיבה ועוד. בני אדם אינם מכונות. כל אחד הוא מקרה בפני עצמו. לכן דרושה ההתאמה האישית. ולסיום רק אשאל מהיכן שלפת את הסכום 7000 שקל? כמו כן דבריך המצוטטים להלן "לא יכול להיות שהיא תחייב התאמה אישית על ידי רופא (כאשר מדובר על אדם בריא לפי הגדרות הרפואה המערבית)" מזכירים לי ש-99.999999% מהפונים לדרך הטבעונית מגיעים בגלל מחלות, בדרך כלל, מוזנחות או שטופלו גרוע, ונדיר לראות מישהו שמגיע בריא עם מודעות לדרך הזאת. אני מייחל ליום שאראה מול עייני אנשים בריאים שבאים ללמוד בריאות טבעית כדי להשאר בריאים.
 

freearth10

New member
../images/Emo45.gif

כשאני התחלתי לאכול כצמחונית השתמשתי רק בידע המועט שיש לי בתזונה ובמה שהרגשתי שנכון לי לעשות. זה היה שיפור עצום לעומת איך שאכלתי קודם ודברים השתנו ורק לטובה. היום 4 שנים אחרי, עדיין ללא שום יעוץ מקצועי וtouch wood בדיקות הדם שלי מעולות. כשאזדקק להתאמה אישית בטח שלא אלך לרופא,כי זה לא תחום ההתמחות שלו, אלא לנטורופת או אפילו לתזונאית הוליסטית (אם יש משהו כזה
).
מאיה
 
צמחונות וטבעונות הן דרכי

חיים טובות מאוד. אני מכירה אנשים בריאים מאוד, שחיים מצויין. מן הסתם שאם מישהו מחליט לשנות תפריט, הוא צריך להתאים תפריט חדש ולא רק להוציא את המרכיבים מהחי. אי אפשר לחיות רק עם תפוחי אדמה וקישוטים, אבל אשר בהחלט לחיות מצויין עם תזונה צמחוטבעונית טובה. יום מצויין
 

טאוֹ

New member
אם מדובר בחרדת הקאות

אז מן הסתם בדיקה רפואית של מערכת העיכול לא תעלה ממצאים מיוחדים, בפרט שאת מציינת שהתזונה, המשקל והתיאבון שלך תקינים, לפחות לכאורה. האם חרדה זו מלווה אותך ביומיום? אם כן, ייתכן שמדובר ב-emetophobia. אולי כדאי בכל מקרה לבדוק אצל מטפל ברפואה משלימה, האם יש אפשרות לטפל בחרדת ההקאות שמלווה אותך מאז ומתמיד. רפואה שלמה.
 

CrazySheep111

New member
לא לא...

חח למה זה נראה לי שזה רק מסתבך? בסה"כ רציתי להרגיע את הבטן שלי...ושאלתי אם יש לכם תשובה בשבילי...ו כמו אחרי קלקול קיבה- עבר יום ואני מרגישה טוב יותר. בגלל שהפעם אני לא בטוחה אם זה היה משהו שאכלתי- אז אני אלך לבדיקה... יש לי פחד מהקאה רק כשמתחילות לי בחילות- לא ככה סתם.
 

טאוֹ

New member
טוב ../images/Emo13.gif

ברוב המסרים שלך מופיעה חרדה עמוקה מהקאות, כמה וכמה פעמים, ולכן הצעתי מה שהצעתי. אני עדיין חושב שכדאי לבדוק עם מטפל את העניין. שמח לשמוע שאת מרגישה טוב יותר, ומקווה שהבדיקות יניבו תוצאות טובות.
 
למעלה