ורידים ברגליים ונשירה

tairbarak

New member
ורידים ברגליים ונשירה

היי אני מטפל ברפלקסולוגיה. המטופל שלי אל אותי מה ניתן לעשות עם בעיית ורידים ברגליים של אשתו - 5 חדשים אחרי לידה וכן, כיצד ניתן לטפל בבעיית נשירה תורשתית - שלו. אשמח לקבל טיפים משלל הקשת הטיפולית. תודה רבה!
 

freearth10

New member
שתי שאלות - תשובה אחת ../images/Emo13.gif

בדיוק את מה שהוא עושה עכשיו - טיפול ברפלקסולוגיה. בנוסף הייתי מבררת איתו האם הוא שותה מספיק מיים ומציעה לו לעסות כל יום את קרקפת הראש.
מאיה
 

izackv

New member
לפי הרפואה הסינית...

אני מניח שורידים ברגליים מצביעים על חולשה של הטחול ושנשירה או שיער דליל מצביעים על חולשה בכליות. עכשיו, לפני שרצים לקופת חולים לבקש בדיקות לטחול ולכליות חשוב להבין שמדובר בהגדרה הסינית של טחול וכליות שהיא שונה מהותית מההגדרה המערבית/אנטומית (כלומר, תכונות אנרגטיות שמקושרות לאיבר ולמרידיאן שלו) כנראה שמטפל ברפואה סינית יוכל לתת לו קצת יותר רקע ואפילו טיפול שיעזור. (דיקור, פורמולות או שניהם) אין לי מושג עד כמה אפשר לעזור, אבל אני מניח שבקומונה לרפואה סינית יש כאן כמה אנשים שיוכלו לתת כיוון טוב יותר.
 

hal767

New member
התאמת דרך טיפול דורשת הכרות מעמיקה עם הפציינט

אבל באופן כללי, בהתחשב במצבה הבריאותי בהווה ובעבר, ניתן להתאים דרך טיפולית הכוללת תזונה טבעית אורגנית, שמטרתה, בין השאר, הזנה ראוייה של הגוף וניקויו מרעלים שהצטברו בו. שני אלה, זהום הגוף ומחסור תזונתי, בדרך כלל קשורים לבעיות אלה. בנוסף, חשוב להתייחס למצבה הנפשי. פעמים רבות נשירת שיער קשורה למתחים, פחדים, עצבנות ועוד. מחזור הדם-ליקוי בו גם יכול להסביר את הבעיות הנ"ל. במיקרים שהמצב הבריאותי מאפשר, מומלצים טיפולי מגע, הליכה מבוקרת ועוד. שמש-חוסר במגע עם קרני שמש עלול להחליש את השיער. השיער, כמו עשב, צריך שמש כדי לגדול. זה נכון בעיקר באותם מיקרים שהוא חלש. לכן חשיפה נכונה לקרני שמש, מומלצת. בדרך כלל אני לא רואה את שתי הבעיות הנ"ל כבעיות בפני עצמן, אלא כחלק מאי בריאות כללית של הגוף. כאמור, הכרה יסודית של הפציינט, תאפשר התאמת דרך ריפוי מדוייקת יותר.
 

hal767

New member
שכחתי להזכיר

יש לבדוק שימוש בתכשירים קוסמטיים כימיים וצביעת השיער, וכן עישון, כחלק מגורמי הבעיה של השיער.
 
למעלה