ויכוחים / דיונים בפורום

yperelman

New member
ויכוחים / דיונים בפורום

אפתח בזה שאני שמאמין שריבוי דיעות וויכוחים על דרך וגישה תורמים ומעשירים את הפורום, אך לעיתים אני חש שישנם דיונים (בעיניי כמו האחרון על מחלת הקרוהן) החורגים מגבולות הטעם הטוב ובאים לשרת אולי גם מטרות נוספות, אישיות יותר (ואני לא רומז על מטרות פרסומיות). האם אני יכול להשלים עם זה ופשוט לבחור מה לקרוא ומה לא? בודאי, אך ברגע ששירשור תופס נפח מאוד גדול, נעלמות מהעין (ולעיתים מהעמוד) שאלות/תהיות אחרות משום שתשומת הלב מופנית באופן טבעי לויכוח/הדיון העסיסי. אני מציע למנהלי הפורום להחליט לגופו של עניין מתי זה קורה גם לטעמם ולבקש מהכותבים להמשיך את הדיון במסרים האישיים.
 

0 אור 0

New member
מחזירה את הכדור אל הקוראים והמשתתפים

הקושי של להיות מנהל מתבטא בכך, שאם אנחנו מוחקים, אז יש עליהם שלם על מנהלים כוחניים וסותמי פיות, ואם אנחנו לא מוחקים, אז הפורום מתמלא בויכוחים שלעתים מכניסים אווירה שלילית ולא נעימה, אני אישית נוטה להמעיט ככל האפשר בהערות מינהליות ומחיקות, ולמעט מקרים חריגים במיוחד (או פרסומות שנמחקות מיידית) אזי עד שאני מגיעה למחיקה , יש מספר הערות אם במסר ואם על גבי הפורום, לצערי, כאשר אני מעירה בעדינות , י שהמבינים זאת כהזדמנות להתחיל במלחמת עולם גם נגדי, וכבר היו ארועים שהביאו אותי אל סף הפרישה מהפורום -- אני מאמינה שפורמים בכלל, והפורום הזה בפרט, קיבל את אופיו המיוחד כתוצאה של עשיה וחשיבה של כלל המשתתפים בו, ולאו דוקא שיקוף של "דעת ההנהלה", ולכן אשמח אם יתפתח דיון בנושא הזה, ולשמוע עוד דעות, הצעות ותגובות,
 

freearth10

New member
אני חושבת...

שכל זמן שאין פגיעה אישית האחד בשני והויכוח הוא ענייני, יש לו מקום גם אם הוא כתגובה על איזשהו חיכוך אישי, או דברים שפעם רצו להאמר ולא נאמרו. לדעתי, כל זמן שיש ויכוח, זה תהליך בריא, הרבה יותר בריא מאשר להתעלם מכל מה ש... כותב/ת. אני זוכרת תקופה בה היו כאן דיונים ביני לבין מטפל אחר, מטפל אותו אני מאוד מעריכה כמטפל. היתה בינינו הערכה מאוד גבוהה האחד לשני ולכן כל דיון שכזה נסגר כשהבנו איפה אנחנו לא מסכימים. זה איפשר לנו להמשיך ולהתדיין גם בפעם הבאה. יום אחד מאוד נפגעתי מאיזושהי תגובה. הוא ביקש סליחה כשהבין שנפגעתי, אבל מבחינתי זה נשאר בגדר סתם עוד אמירה. מאותו היום הפסקתי להתייחס למה שכותב אותו המטפל ונראה לי שלא רק שנינו הפסדנו... לשים את הדברים על השולחן, זה לדעתי תהליך מאוד בריא, אותו לא צריכים להשתיק ולהחניק, אלא לתת לו להיות, גם אם זה נראה פחות טוב. הרי מקסימום בעוד יומיים שלושה הדיון הזה כבר מזמן יגלוש אל הדף הבא.
מאיה
 
למעלה