סטרפטוקוקוס

כיסוף H

New member
סטרפטוקוקוס

האם הרפואה המשלימה מציעה פתרונות כנגד החיידק הזה? אני סובלת מדלקות חוזרות ונישנות של דלקות גרון ובסופו של דבר מטופלת באנטיביוטיקה 10 ימים ופשוט נמאס לי ממנה. הפתרון שמומלץ ע"י הרופאים ברפואה הקונבנציונלית הוא ניתוח להסרת השקדים, שגם לא כ"כ נראה לי. שמתי לב שהדלקות מופיעות לי בעיקר בתקופות קצת לחוצות וכשאינני מקפידה על התזונה שלי ועל שינה מספקת כגון אחרי טיסות, טיולים, לידה בחודשים האחרונים גם אבל. אני מבקשת לקבל מכם עצות. תודה מראש.
 
ענית לעצמך...

הדלקות מופיעות בעיקר בתקופות לחוצות וכו'... האם את מבטאת את הקשיים שאת עוברת? האם את שומרת דברים בבטן, בעיקר בתקופות לחוצות? טיפול בעצמך, בעיקר אבל גם לא בתקופות לחוצות ייתן לך את המענה להפסקת דלקות הגרון. בהצלחה. יעל
 

hal767

New member
סטרפטוקוקוס הינו תוצאה של זהום פנימי

מקורות הזהום הם רבים: תזונה גרועה, עישון, זהום אוויר, תרופות ועוד. החיידק מתקיים על הזהום הזה ומפרק אותו ליסודותיו. הוא בסה"כ ממלא את התפקיד שהטבע יעד לו. הוא אינו האוייב. הריגת החיידק באמצעות אנטיביוטיקה המרעילה את הגוף, מדכאת את סימפטומי הזהום, אבל משאירה את גורם הבעיה, ולכן הבעיה חוזרת כל פעם. הטיפול האנטיביוטי מחליש את הגוף ופוגע במערכת החיסונית שלו. כך ככל שחוזרים על טיפול כזה יותר פעמים, כך הגוף מתמודד פחות טוב עם מחלותיו. פעילות יתר של השקדים נובעת ממלחמתם בזהום הנ"ל. אפשר שהם מוגדלים, כואבים וכד', אבל זה נובע מפעילותם המגינה על הגוף מניזקי הזהום, והרי זה תפקידם. הסרתם היא טעות. היא תיגרום לחשיפת הגוף לזהום. הם מהווים קו הגנה, אז למה לסלקם? טיהור הגוף מפסולת ורעלים באמצעות תזונה טבעית אורגנית, הינה דרכו של הריפוי הטבעוני לטפל שורשית בבעיה. בנוסף, תחזוקה סבירה של הגוף באמצעות קיום אורח חיים סביר יותר, יקל עליו להשתמש בכוחות הריפוי הטמונים בו. חוסר שינה ולחץ נפשי גורמים להתשת הגוף. לכן זה הגיוני שבתקופות כאלה הגוף מתגונן פחות טוב בהשוואה לתקופות אחרות.
 

0 אור 0

New member
מצטרפת ליעל ולמאיה

גילית משהו מאד חשוב - הקשר בין הגוף והנפש, בתקופות לחוצות וקשות, הגוף שלנו צועק, בדרך כלל זה קורה בנקודות קבועות: אצלך , כמו שהיה אצלי בעבר , זה מתבטא באנגינות, לפעמים זה יכול להתבטא בכאבי ראש, בכאבי גב, בהתקפי אסטמה, בהתפרצות של מחלה תורשתית שעד אז היתה רק בגדר פוטנציאל ... לכן , הטיפול הנכון הוא המניעה: גם שינוי של כל אורח החיים והחשיבה באופן כללי, וגם נקודתית בתקופות לחץ , לתת לעצמך את המנוחה והטיפול המפנק שאת זקוקה לו באמצעות תרופות סבתא למיניהן. לעבודה המניעתית את יכולה לבחור בכל שיטה של רפואה משלימה שתסייע לך בדרך לשם.
 
למעלה