פצעונים

hal767

New member
כן, גם אני התכוונתי לפצעונים ואקנה

והייתי מוסיף, גם בעיות עור שונות אחרות טופלו בהצלחה רבה באמצעות תזונה צמחונית אורגנית נכונה. בלי קשר לשאלה הספציפית, הרבה מחלות עור מקורן בתזונה גרועה ובכימיקלים שונים המצויים בתזונה זאת, כולל כימיקלים שמקורם בחקלאות המודרנית.
 

tookmy

New member
לא רק שאני מסכימה

אלא שנתקלתי הרבה יותר מפעם אחת באנשים שסבלו מפצעונים ואקנה ואחרי ששאלתי אותם (בלי בכלל לדבר על הכיוון שהאל ונעמי מדברים עליו) הסתבר מה שהיה ברור לי מלכתחילה- הם לא אוהבים לשתות מים (ולפעמים בכלל לא אוהבים לשתות) ולא אוכלים פירות. מין מכנה משותף כזה שמצאתי אצל כמה כאלה. נראה לי שאפילו בלי ללכת לתזונה טבעונית די ברור שיחול שיפור רק מלשתות מים ולאכול פירות...
 

0 אור 0

New member
אם מה שאת כתבת גם אני מסכימה

אין ספק שלמקרים רבים של פצעונים ובכלל בעיות עור יש מקור תזונתי, ובודאי שאת צודרת בכך שתוספת של מים, ירקות ופירות מהותי במיוחד, אבל מכאן ועד להגיד ש*רק* שינוי התזונה, ורק לתזונה טבעונית יביא מזור עוד הדרך ארוכה. אני מקבלת את עדותו של האל שראה הרבה מקרים כאלה כתשובה לגיטימית, ושמחתי לשמוע שאכן ניתן לפתור את הבעיה רק על ידי תזונה במקרה הזה. מטבע הדברים אני לא מתעסקת כל כך עם בעיות עור וכלן יש לי פחות עדויות, יחד עם זה נתקלתי באנשים שאוכלים אוכל רגיל והצליחו לפתור את בעיית הפצעונים בדרכים אחרות (שילוב של תזונה, פעילות גופנית וטיפול חיצוני בעור או רפואה סינית למשל)
 

freearth10

New member
אני מניחה

שהפעלת השרירים הטבעתיים, היתה עוזרת לה. האם היא ניסתה איזושהי שיטה הוליסטית? הישבן הוא מרכז הכוח שלנו וכשהוא פצוע זה מה שהיא מראה לעולם - כמה שקשה לה וכמה שהיא מזיעה בפנים.(תרתי משמע).הפצעים בירכיים מראים על חוסר רצון לעשות דבר מה וכשהפצעים שם "נרפו" הם עברו למוקד העשייה הבא - הידיים. מה קרה בחייה בסביבת גיל 3?
מאיה
 

0 אור 0

New member
יש תערובות של שמנים אתריים או משחות שמבוססות

על צמחי מרפא ויכולות לעזור - אך כמובן שנדרשת התאמה אישית
 
ניקוי הגוף

ללא ספק הגוף שלה מייצר משהו שמפריע וגורם לתופעות שציינת אין טעם להעמיס עליה רעלים נוספים (משחות, תרופות)
 

נעמי66

New member
איציק, המשפט השני בהודעה שלך נכון...

אבל הראשון - מיד יגיע האל767, שיתן הסבר מקצועי על הסיבה ליצירת הרעלים בגופה. לא הגוף יוצר אותם. העובדה שיש מזונות שיוצרים חומרי פסולת בגוף הוזכרה כאן די הרבה - שווה התייחסות.
 

0 אור 0

New member
להזכירך

הרבה אנשים כאן מסכימים שמזונות טבעיים עוזרים לבריאות, אבל התיאוריות על יצירת הפסולת והחידקים שניזונים עליה לאו דוקא מקובלת על הכלל, אין מה לדבר פה על "הסבר מקצועי" יותר - זו בסך הכל אחת מהאסכולות המיוצגות פה בפורום - שאין ביניהן נקודת הסכמה כזו שמאפשרת לאחד לתקן את השני
 

נעמי66

New member
אני לא באה לתקן הודעות בפורום

רק, כאשר רואה שהוזכרו אפשרויות טיפול שונות, ואחת - הטיפול התזונתי - לא הוזכרה, אני מזכירה אותה, בשם הגישה הטבעית. זה לא ויכוח. כל אחד בוחר מה שמתאים לו. וכמו שהאל אומר, יש מקרים שבהם הספיק השינוי התזונתי כדי להביא לריפוי. הוא מכיר אותם מקרוב, אני רק שמעתי עליהם.
 

Fistandantilos

New member
את הרי יודעת מי קופץ בראש...

הזכרת לנו יפה מאוד את הטיפול התזונתי שעה לאחר שהגברת פרסמה מצוקתה. איציק כתב את דעתו ואני מאוד אעריך אם לא תתני ציונים לאנשים בדבר מה נכון\לא נכון בנוגע לדרכם, הרי ידוע לנו שהרפואה המשלימה היא לא מדע מדוייק(וטוב מאוד שכך :).
 

hal767

New member
האם התכוונת שחמור קופץ בראש?

האם כך מכנים כותבת מכובדת בפורום? עושה רושם שברמה התרבותית היא עולה עליך, אז מי כאן החמור? לפחות תתנצל בפניה. והיכן המנהלים? מדוע הם לא הגיבו לכותרת המטומטמת הזאת?
 
תודה לכל המשקיעים והעונים

אני מעבירה אליה את כל המידע שקיבלתי פה ובמסרים, ומקווה שהיא תבחר את הדבר שהכי מתאים לה. אם יהיו עדכונים - אחזור לספר.
 
קצת באיחור...

אבל בהחלט מסכים שתזונה נכונה ונקייה (לא מחוייב, אגב, שתהפוך לטבעונית לכל החיים), תעזור מאוד לפצעונים, ושבנוסף כדאי להמנע מתרופות שונות שמכבידות על פיוני הרעלים מהגוף. כדאי לבדוק גם את התכשירים שבהם היא משתמשת, לבדוק את הפעילות הגופנית,שמעוררת כידוע את מערכת הלימפה ופינוי הרעלים, ואפשר למשיך ולהתאים תוספים, או צמחי מרפא, או שמנים, ולבדוק גם האם יש משהו רגשי שעומד מאחורי זה. אבל אין ספק שתזונה זו הבחירה הראשונה, וזה שיצאו פצעונים על הידיים כשמרחה משחות, וכן ההזעה- מראה, אולי, שהגוף מנסה להפטר מהרעילות הזו.
 

SAB1968

New member
הכל מתחיל במזון

ובסגנון החיים, אין מנוס אלא לקבל הדרכה יסודית בקשר למזון שיש להימנע ממנו, שזה קצת יותר ממה שציינת, בהצלחה
 

freearth10

New member
אז אתן לך דוגמא

למישהי שעשתה דרך שונה: אישה בת 45, חולשה ,דופק מהיר, קוצר נשימה,דלקות גרון וריאה חוזרות ונישנות, חוסר תפקוד של בלוטת התריס, כאבי תופת בהליכה, עקב שחיקת הסחוס... הצעד הראשון: ניקוי רעלים. ולא,
לא בתזונה, אלא בהחלטה לא להרעיל עוד את הגוף בתרופות. שינוי אורח חיים ושוב לא בקטע של שינוי תזונתי או הכנסת פעילות גופנית, אלא העזה לעזוב את הכל ולהתחיל שוב ללמוד ומכאן הצלחה הביאה איתה הצלחה נוספת. אני היום אישה בריאה, מאושרת, ומקרינה בריאות טובה על הסביבה הקרובה, הרבה יותר מודעת לנזקים שאני עדיין עושה לעצמי בתחום התזונה והשינוי הזה גם הוא יגיע זמנו, כשאהיה מוכנה אליו, אבל לא תמיד הכל מתחיל שם. ניתן להתחיל במקום שונה לגמרי. האפשרויות הן אינסופיות.
מאיה
 

SAB1968

New member
שמחה בשבילך

מקווה שתמשיכי כך, והעיקר שתרגישי טוב, דרוש הרבה אומץ ועוצמות אשיות לשנויים כמו שתיארת, מקווה שתמשיכי גם ביתר התחומים שציינת.
 
עוד אפשרות

לא מכירה אותי, אז מעלה עוד 3 השערות.... * מישהי עם לחץ * קושי שקשור בכסף, או בכלל בתחום ההישרדות - אוכל / שומן * אשמה לגבי המיניות שלה
 
הייתי גם מבררת

על הילדות שלה - מה קורה שם מגיל 3, עם איזו דברים התמודדה? מה קורה עם העור? האם היא בהגנה על משהו? כיוון נוסף - ביטחון עצמי ושלמות פנימית. שחרור מביקורת עצמית.
 
למעלה