מה בסירים
לכבוד שבת פרשת בלק?

הבת המתהוללת

Well-known member
מנהל
מה בסירים
לכבוד שבת פרשת בלק?

אחרי שתי שבתות שלי מחוץ לבית, סוף סוף בבית השבת. גם יתר החבורה תהיה, בע"ה. למרות החום מתחשק לי מרק עדשים, מקווה שלא אצטער על כך. כרגע בתכנון: ליל שבת: מרק עדשים אמנון פיקנטי ניוקי מוקפץ עם ירקות עגבניות שרי צלויות שבת: עוף בשאלוט קציצות של סבתא לאה בטטות פיקנטיות בתנור אורז לבן דאל חומוס ברוקולי ושעועית אפויים פרוסות חצילים אפויות מאפים: אני חושבת שיש לנו עוד שתי חלות עפ"י אורי שפט במקפיא עוגת פירות עם פירורים (שטרויזל) עוגת בננות לארוחת בוקר בשישי אם אספיק אכין עוד עוגה. שבת שלום, רפואה שלמה ובשורות טובות
 

חנהפ

Active member
ואצלנו

אכין חלות ומיני אוכל קטן, ראיתי משו נחמד עם חצילים וקונפי עגבניות בתחרות המטבח המנצח, אז אנסה וגם טרין גבינות וממרחים כל זה ילך יופי עם החלה ובנוסף חטיפי טורטיה. יהיה פיש וולינגון, תפוא אנה וברוקולי וכרובית בתנור לקינוח קיי ליים פאי עוגת הגבינה מחכה לציפוי לצהרים פרנה ממולאה בבשר עם סלטים פרגיות שהאיש יצלה על המנגל אורז עם אטריות וגרגרי חומוס מבושל בציר עוף וקדרת ירוקים מוקפצים לקינוח יש לי במקפיא קראמבל תפוחים אישי( מסתבר שזה עובר יופי פריזר)
 
קציצות

אשמח למתכון של הקציצות. לא זוכרת אם היה לי ונעלם או שאף פעם לא הכנתי... תודה רבה
 

הבת המתהוללת

Well-known member
מנהל
אלו הקציצות של אמא שלי

קציצות חזה עוף של קיצי בשינויים של אמא שלי (לאה ס) המצרכים 1 ק"ג חזה עוף טחון חצי חבילה (סופר) פטרוזיליה קצוצה 2 ביצים 4 שיני שום 2 בצלים בינוניים מרוסקים/מגורדים במגרדת עדינה 1/2 כוס פירורי לחם 1 כפית אבקת מרק עוף 1 כפית פלפל שחור ½ כפית מלח 1 כפית בהרט אופן ההכנה מערבבים את כל המצרכים לעיסה אחידה יוצרים קציצות ומטגנים בשמן חצי עמוק.
 

עדיקים

Active member
קליל ופשוט

בצק פילו ממולא בשר (מלא זמן לא הכנתי ויש לי במקפיא). שניצלים או חזה עוף למאתגרת. פירה לשבת בבוקר אולי סביח, יש לי חצילים משבוע שעבר שלא עשיתי איתם כלום. מתכננת להכין מלאי עוגיות היום ו/או מחר בתקוה שאצליח להביא לבת משפחה לשמח אותה לפני השבת, תכננתי גם שבוע שעבר ולא הספקתי מקוה שהשבוע אצליח.
 
אנחנו עם זוג נשוי אחד

הבת שלי תגיע עם החתן מהיום עד יום שני בלילה וכבר הודיעה שתשמח שנבשל הרבה לשבת כדי שיקחו להמשך השבוע. ערב שבת: קובה+ סלטים (סלק, גזר עם שמיר , עגבניות עם בצל ירוק, טחינה, מטבוחה, כרוב) פרגיות עם ענבים ושום במרינדה שנשארה מעל האש בשבוע שעבר. פירה קראמבל משמשים שבת בצהריים מוזמנים למחותנים. מביאים לבבות לוטוס וחיתוכיות שוקולד ושקדים .(מתכון של מיספטל) סעודה שלישית: דג מרוקאי לזניה וסלטים. עוד נכין היום לשבוע הבא: שניצלים, בשר לבולונז, מעורב. אנטיפסטי (אנחנו מכינים בשרי מראש ורק עושים בבוקר תוסםת טריה)
 
למעלה