מתלוננים אבל נאלצים להמשיך להיעזר בהם ואז מפצלים הקניה.
בכל הזמנה יש לפחות 6-10 חוסרים, לעיתים מדובר במוצרים ממש בסיסיים שיש בכל מכולת. הם פשוט רוצים לדחוף את המותג שלהם ולא מאפשרים לקנות את מה שאת רוצה.
במחלקת ירקות הכוכב הוא בצל יבש - בשקית של קילוגרם, יש 1-2 רקובים ממש.
בקיץ פגשתי במחלקת ירקות בסניף גדול מישהי מהאזור שלי. התחלנו לפטפט והתברר שגם היא הגיע לקנות בעצמה כי התיאשה מהאונליין ולעיתים מגיעה לסניך הזה, קונה בעצמה ומשלמת משלוח כפי שאני עשיתי.
סיפרה שגם היא ושכנותיה התלוננו בכתב ובע"פ בשופרסל, עד כלות. אפילו לא קיבלו תשובות והיחסות. כשאני דיברתי עם אחד הבכירים, אמר לי שאין בכלל תלונות נגד האונליין. מאוד אוהבת חברות שאומרות לך "את היחידה שמתלוננת בנושא הזה"....
אמרה שהן התיאשו ועברו להזמין בחצי חינם. נכון, יותר יקר, אבל המשלוח מגיע כמו מבית מרקחת, בשעה שנקבעה, ברכב שמקפיא גם את חומרי הניקוי

בקיצור, חברה שמחזיקה נתח גדול של השוק, מוציאה מיליונים ויותר על פרסומת תוך שהיא מתעלמת מהלקוחות שלה - לא תשרוד הרבה. בחו"ל רואים חברות ששורדות עשרות שנים, עם אותו שם ועם אותם לקוחות נאמנים. פה זה לא כך ולעיתים כשמתעוררים ורוצים לבצע שינוי - זה כבר מאוחר.
הלוואי שמישהו מהם יקרא כאן ויבין שחנות לא שורדת לעד בלי לקוחות מרוצים ונאמנים
מבשלים כשר >>