דיווחים ומסקנות מהאירוח הערב.

אמרלדה

Active member
דיווחים ומסקנות מהאירוח הערב.

היה ערב מאוד מוצלח. גם מבחינת המאכלים שממש קצרו הצלחה (אבל לא רק).

הערות: את הסלט הירוק הכנתי הפעם בשילוב ברוקולי מאודה. בנוסף לו היו חצאי עגבניות שרי, חסה והרבה ארוגולה, בתיבול של מעט לימון, מעט חומץ תפוחים ו-2 כפיות חרדל. היה מעולה.

לסלט הקלויים (קוביות חצילים, פלפלים, בצל ועגבניות בתנור) הוספתי בהחלטה של הרגע האחרון גבינה צפתית מגוררת של קדוש, ערבבתי את הרוב ופיזרתי למעלה את היתר. הגשתי בחום החדר. שדרג אותו בכמה דרגות.

העוגה - מכל ההצעות הטובות שקיבלתי כאן החלטתי לנסות, אחרי שפרסתי אותה וראיתי שהיא יבשה קצת (היתה בתבנית אינגליש), להרטיב אותה בשמנת מתוקה. סידרתי את הפרוסות כרפרפות, ועל כל אחת שפכתי כחצי כף שמנת או יותר, לא מוקצפת. העמדתי את זה כשעה, והעוגה שתתה את כל הנוזלים שנקוו בתחתית, והפכה עסיסית וטעימה. כשהגשתי, הוספתי בראש כל פרוסה כף רוטב פירות יער חם. החברות שלי אומרות לי: "העוגה מדהימה. תני לנו מתכון..." אז תודה רבה לכן.

את הפחזניות שדרגתי עם רוטב שוקולד חם (תודה על היחסים בין השוקולד לשמן, רינת. אף פעם לא ידעתי בדיוק), שהמסתי משוקולד עם צ'ילי. היה אחלה. ליד שני אלה הגשתי גם גלידת וניל שקניתי במיוחד, אבל לא היה צורך בה לעוגות עצמן. יחד עם צלחת אננס, קערת רימונים שהשלם פירק וקערית תערובת אגוזים וחמוציות, בתוספת שתי קעריות קטנות עם רוטב השוקולד החם ורוטב פירות היער למי שרוצה תוספת, שולחן הקינוחים היה יותר ממכובד. תודה על כך. לא בדיוק הצד החזק שלי.

שיהיו המשך מועדים לשמחה ושבת שלום.
 

הבת המתהוללת

Well-known member
מנהל
נשמע משולם (טוב, כרגיל). שמחה שהלך טוב עם השמנת המתוקה-

צריכה למצוא עוגה משעממת כדי לנסות גם.
לגבי הקלויים + הגבינה-יודעת שטעם בטמפ החדר, אבל קצרת רוח מכדי לחכות לגבינה ש"תתחמם".
 

אמרלדה

Active member
לא צריך לחכות הרבה. הוצאתי מהמקפיא, חתכתי ביד לכמה חתיכות,

ואחרי 10 דקות גיררתי בפומפיה.
 
למעלה