אוגוסט פינגווין בזווית קצת אישית

barakbl

New member
וכמה תמונות משלי.

צריך עוד ללמוד תמצלמה.... מצטער שהאיכות לא בשמיים.
 
תתחדש , יש לך אחלה מצלמה

ואני מנחש שאת התמונות שהעלית ערכת עד מאוד כי קובץ הexif נמחק מהן
 

barakbl

New member
תודה.

וכמובן, אכן ערכתי את התמונות. את כל התמונות לקחתי ברזולוציה ואיכות מקסימלית כי הגעתי למסקנה שעם ה 128 מגה זיכרון, אין מצב שאני אתקע בלי זכרון ביום ממוצע של צילום, אז עדיף לקחת מקסימום איכות. כדי להעלות לרשת חייבים לערוך את התמונות... מממ... בקשר ל exif עוד לא מכיר תקטע (למרות שקצת קראתי עליו ברשת). ותודה.
 

barakbl

New member
עוץ לי -->

בא לך להעביר את התמונה הנ"ל לאנשים החביבים המצולמים.. (או לתת לי תמייל שלהם כמובן שאני אשלח) פשוט שכחתי איפה שמתי את הכרטיס ביקור שלהם, והם ביקשו ממני אם אפשר לשלוח להם מייל... אני יודע שגם אתה צילמת אותם, אז אני מניח שיש לך תמייל שלהם (לא כולם לא מסודרים כמוני
).
 
והנה פרוסת הלחם שלי

להבדיל משוש אין לי כוח לשנות גודל של 38 תמונות ואח"כ לעלות אותן כאן אז הנה הן במלוא גודלן בשרת שלי שימו לב שהתמונות יצאו מעט מטושטשות אבל ככה זה שמנסים לצלם באולם חשוך מלא אנשים שלא בדיוק מאפשר לצלם בחשיפה מלאה
מי שלא הבין את העקיצה שלי האולם היה מפוצץ באמת מדהים מה שעשיתם שם כל הכבוד ולהיתראות באוגוסט פינגוון 4 (פעם רביעית פיצה?)
 

מול

New member
המלצה קטנטנה

ישנם מספר סקריפטים שמאפשר יצירת אלבום וואבי . אישית אני עובד עם הסקריפט המצורף כבר זמן-מה . ( הוצא סיומת או הוסף סיומתך pl )
 
למעלה