אוגוסט פינגווין בזווית קצת אישית

elcuco

New member
העיניים... העיניים...

כל התחרות אני רואה איזה מושהו בא ותוקע לי את הפלאש הזה בעיניים... שוש נהיהתי חצי עיוור מזה... והיה את הרמקולים גם... ואללה אני חושב שגם נהתית שלושה רבעים חירש... (חצי כבר הייתי לפני זה) :)
 

xslf

New member
תזכירי לי בפעם הבאה

לעשות צילום קבוצתי של הנשים בכנס
 

ladypine

New member
linuxchix

באתר של לינוקסצ'יקס הן מציעות לקבוע מפגש נשים בכנסים לינוקס - משהו לר רשמי, כמו יציאה משותפת. אולי כדאי באמת שנתחיל מתמונה... בכל מקרה, אני מקווה שבשנה הבאה יהיה לי גם זמן לדבר עם אנשים:)
 
רוחות מרעננות נושבות...

בפעם האחרונה שכתבתי "linux chicks" בליסט של "המקור" כמעט ואכלת לי את הראש... אז הנה פמיניסט שישמח לראות יותר נשים בכנסים הבאים. לא מסיבות רומנטיות או אחרות, אלא באמת כי צריך כוח עבודה יותר מאוזן בתחום, וצורות ראיה חדשות לפתרון בעיות - גם של תכנות "קר" וגם של מנשקי משתמשים ויחסי ציבור של עולם התוכנה החופשית. שימו לב לאחוז הגדול של נשים בצוות הארגון לעומת מיעוט ההופעה בקהל, ואני מעודד את תופעת צימצום הפער.
 

lizard

New member
אני בהחלט הייתי אותה לראות עוד

מנשקי ו(רצוי) מנשקות משתמשים
 

ladypine

New member
http://www.linuxchix.org

linuxchix זה לא ביטוי שלי - הכוונה היא לאתר שכתובתו רשומה בכותרת ההודעה. זוהי קבוצת אנשים (ראיתי גם כמה גברים במפגשים שלהן, למשל רסטי ראסל) שעוסקת גם בקידום נשים בלינוקס, אבל גם בקידום קבוצות LUG, קבוצות למתחילים וכן הלאה. אני עדיין לא סובלת את הביטוי הזה, והוא עדיין בעייתי.
 
למעלה