התקנת לינוקס על מערכת windows xp

יותם73

New member
התקנת לינוקס

אז להוריד את גראב ולהתקין אותו על מערכת ההפעלה XP ? בעיקרון אין לי מידע במחשב, הוא אחרי פרמוט מכיוון שווינדוס 7 האט מאוד את הלפטופ ועכשיו ה XP רץ נהדר. רק שאין לו תמיכה .
 

יותם73

New member
לא מוצא את הלינק

אולי יש לך לינק שאתה מכיר בתור לינק טוב שעובד
 

יותם73

New member
לא זוכר מאיפה הלינק

ולא יודע האם זה 32 או 64 במאפיינים של המחשב זה לא מראה - ראה תמונה
 

einat162

New member
דיברתי על 4 הפצות ספציפיות גדולות שהורידו תמיכה ב 32 ביט

 

einat162

New member
4 מערכות הפעלה סה"כ. שהורידו תמיכה כל אחת במועד אחר

ובסופו של דבר, גם אם האמא מתנערת ומציעה להורדה גרסאות אחרונות של 64 בלבד (מה גם, שחומרה של 32 באיזור שנת 2007 לא יכולה להתמודד עם הגרסאות האחרונות באופן חלק למשתמש).
 

einat162

New member
דביאן היא הסבתא אם כבר... וארבעתן הפסיקו לשחרר גרסה של 32

ברגע שההפצות האחרונות של ה-32 יסיימו את מחזור החיים (אפריל 2021 אני חושבת) גם לא יחשבו כ"תומכות". הפצות שמבוססות על דביאן ישירות - כמו אנטיקס - עדיין מציעות 32 ו-64. זה נכון לגבי חווית המשתמש, אבל יש דברים יותר פונציונליים- למשל במחשב הנייד הקודם שלי הייתי עם אובונטו, ואז בא המעבר לגנום. גיביתי את מה שיכלתי לפני ששידרגתי לגרסה העדכנית (כי קראתי חוויות של משתמשים עם חומרה פחחות עדכנית דאז). ובאמת, המערכת הייתה איטית ולא ברמת שימוש (הסמן של העכבר היה "נמרח" ולקח לו זמן לזוז על המסך).
 

יותם73

New member
התקנת לינוקס על מערכת windows xp

שלום איך ניתן לשים לינוקס על לפטופ שמערכת ההפעלה שלו היא XP ? הבעיה היא שלא ניתן להתקין את התוכנה אט'צר (ב XP) תוכנה שמעלה באופן אוטומטי בעת אתחול המחשב תודה
 

BravoMan

Active member
איזו הבפצה אתה מנסה להתקין?

מה המפרט של המחשב? כמה מקום פנוי יש בדיסק? &nbsp עקרונית, אם תיקח כל הפצה מודרנית, למשל ממשפחת Ubuntu או Debian ותעלה את הנייד מ-DOK או CD, תוכנת ההתקנה תדאג להתקין GRUB ולבצע חלוקה למחיצות בצורה די אוטומטית. &nbsp אין לי שמץ של מושג מה זה "אט'צר" (תוכל לתת שם באנגלית?), אבל אם יש בעיה ספציפית שאתה נתקל בה, פרט, ואז אולי אפשר יהיה לעזור.
 

יותם73

New member
התקנת לינוקס

זו פעם ראשונה שאני יעבוד עם לינוקס ואני עושה את זה כי הלפטופ ישן.asus n10j 2 גגה זיכרון פנימי ו 250 גגה מקום פנוי הורדתי לדיסקאונקי את הגרסה של UBUNTO וכיונתי את ההעלאה שתעלה מהדיסקאונקי אבל עדיין אין לי מושג איך לבצע את ההתקנה ואם המפרט של הלפטופ מספיק חזק
 

einat162

New member
כמו שענו לך -

הפצות ידידותיות למשתמשי לינוקס חדשים כמו Xubuntu/ Kubuntu / Lubuntu / Ubuntu או הורידו תמיכה ב 32 ביט (בהנחה שזה המחשב שלך) או כבדות מידי ל-2 ג'יגה זכרון (לא הייתי מתקינה Ubuntu על פחות מ 4 ג'יגה). יש הפצות אחרות שאפשר לשקול כמו Antix (עדיין מציע וימשיך לתמוך ב 32 ביט כעקרון כללי של ההפצה, קצת שונה מחלונות) . או Peppermint (שאישית לא ניסיתי, נחשבת גם לידידותית). בעקרון אפשר להתקין חלונות / לינוקס באותו מחשב (נקרא Dualboot) - או אפילו יותר- או מערכת אחת עיקרית.
 
למעלה