הורדת עדכונים שוטפים עם Synaptic package manager ?

einat162

New member
הורדת עדכונים שוטפים עם Synaptic package manager ?

אובונטו 12.04
לאחרונה התקנתי את הנ"ל כחלק מפתרון לעדכן את ה Libavcodec (לא יכלתי להציג סרטונים וג'יפים בפייסבוק וטוויטר). לפני השינוי מידי פעם היה לי את סימן התיקייה בסרגל השמאלי עם חץ כתום ומספר כלשהו לפי מספר העדכונים.
כבר כשבוע שאני עם Synaptic ובעצם יש לי תיקייה קבועה עם חץ ירוק. האם הוא יראה לי כשיש עדכונים? אני צריכה ליזום בדיקה של עדכונים כאלו- ואם כן אז איך?
 

mavor

New member
זה די מצופה

12.04 הוא מתקרב לסוף החיים אז הצפי הוא לא לראות הרבה עידכונים אם בכלל (רק משהוא קריטי באבתחה יתוקן ) הכי טוב כרגע זה לאדכן (אם אפשר) ל 16.04 שימשך להתמך עד 2020 ?
 

einat162

New member
אוקיי תודה. הנייד המדובר הוא די ישן -

והדרישות המינימליות (שלא לדבר המומלצות) לאובונטו כבר יותר ממה שיש לו... אולי אני אחליף בכלל מערכת- יש לי נייח חלש הרבה יותר עם Xubuntu (מערכת "מכוערת" אבל עושה את העבודה). אולי אתן צאנס ל Zorin .
 

mavor

New member
how old is it ?

you can run linux on very low end system can you give your system spec ?
 

einat162

New member
Here



 

mavor

New member
so its not bad system

its just low on ram base on some googles you can install ubunto 64 on it no issues but use one of the low memory ones (lubuntu is one ) if you just using the system for games/internet you can install android OS on it and it willl work nice to (google "remix os" ) im runinig it now on low end HP system (1G ram ) and its it working nice
 
למעלה