מאוד בודד לי

מאוד בודד לי

מרגישה שדי נכשלתי בלהתאקלם בארץ. תמיד היה לי לא קל חברתית וכמעט כל הקשרים שלי נולדו בתוך מסגרות לאחר שלקח לי הרבה זמן להתחמם. בגלל זה נרשמתי פה לחדר כושר וחוגים ושילמתי עליהם רק כדי לנסות להכיר אנשים, מה שלא כל כך הצליח וזה מרגיש לי כל כך פטתי. אין לי פה עבודה בתחום שלי ואני לא רוצה להוציא כסף על לימודים, כבר יש לי מקצוע שאני אוהבת וטובה בו. כל הזמן יש בי מחשבות שעדיף לי לחזור לארהב כי לפחות שם יש לי עבודה ומעט חברים וזה מרגיש כמו נקודת פתיחה טובה יותר לעומת הכלום שיש לי פה. להתחיל מאפס זה לא דבר פשוט ונראה לי שככל שהגילאים מתקדמים יותר זה נהיה יותר קשה. בדמיון שלי לכל אחד פה יש מעגל של מכרים וידידים שהוא צבר מהתיכון, צבא, לימודים ועבודה ולי אין את זה. מרגישה שכבר אולי עברתי את נקודת האל חזור ופספסתי את הארץ. כשאני פה אני רק שוקעת בדיכאון וחוזרת אחורה. חוץ מלקנות מצרכים וללכת לפעילויות שנרשמתי אליהן אין לי בשביל מה לצאת מהבית. נקודות האור שלי הן שיחות הווידאו עם החברים שלי מחול אבל אני מתחילה לא להרגיש בנוח איתן כי מתגברות בי תחושות הבושה על חוסר ההצלחה שלי בארץ ויש לי פחות ופחות מה לספר להם בגלל שהחיים שלי לא מתקדמים לשום מקום... :(
 

DOCTOR W H O

Member
מנהל
היי אהובה

מבינה היטב מה את חשה.
אך תני לי לגלות לך סוד, גם לאלו שגדלו כאן יש אותם מחשבות כשלך.
אני למשל, את חברותי הטובות, הכרתי ברשת בסביבות גיל ה30 שלי בכלל.
מעגל החברים והחברות שהיו לי ביסודי נותקו לחלוטין ושנים רבות הייתי בודדה לגמרי, בלי חבר אחד.
אני יודעת כמה זה קשה להתאקלם, כמה זה גורם לך לחוש בודד יותר ויותר.
אך גיליתי שדווקא שאתה עושה את הדברים שאתה אוהב, אנשים נמשכים אלייך, כי הם נשאבים לאש, התשוקה, האהבה שבוערת ממך.
כמו אצלי כתיבה (ככה הכרתי את בן זוגי למשל).
אולי תתחילי לעשות נטו דברים שעושים לך טוב?
גורמים לך לשמחה כזאת שכח האש שלך מתעוררת בהם (זה יכול להיות כתיבת בלוג ברשת, חוג מסוים שממש הלב שלך אוהב או סדנא באותו נושא, או עבודה במקום שנטו עושה לך טוב כמו שיש כאלו שמשרד עושה להם ככה ויש כאלן שעבודה עם ילדים עושה להם ככה, או אפילו בילויים שמוציאים ממך את זה, כמו בתי קםה סרטים, מועדונים, טיולים,ערבי שירה, כל דבר).
את תיראי שברגע שהלב שלך ישדר החוצה, אנשים יקלטו את זה וימשכו אוטומטית.
מבטיחה
 
תודה לך :)

תודה על השיתוף :) אני חושבת שאת ממש צודקת ואני אנסה ליישם אך כרגע מרגישה כל כך רע שמאוד קשה לי לישון ולאכול וגם עם בני המשפחה המצב לא טוב. מקווה שאולי מחר תהיה לי יותר אנרגיה אבל כרגע מרגישה ממש בתחתית.
אף פעם לא הכרתי אנשים ברשת עד לאחרונה- לכתוב פה זה משהו חדש לי, האם ישנם מקומות ברשת שדרכם אפשר להכיר אנשים שאת יכולה להמליץ עליהם?
 

DOCTOR W H O

Member
מנהל
היי יקירה


חוץ מבלוגים, או אתרי הכרויות למינהם, תמיד יש את פייסבוק שהוא פלטפורמה גדולה מאוד.
או לחפש אתרים בנושאים שאת אוהבת בין אם זה כתיבה, או תחביב מסוים, או בילוי מסוים, ולפי זה לראות אתרים בנושא ולדבר עם הגולשים שם כמו שיש אופציה לדבר בתיבת המסרים פה בתפוז:)
 
למעלה