איך להכיר

wecandoit100

New member
איך להכיר

שלום.אני בחור בן 26
אין לי ניסיון מיני ולעולם לא הייתה לי חברה כי כל החיים חייתי עם חששות ונמנעתי ודחיתי מצבים
אני גם מתמודד נפשית עם כמה דברים ..אני לא ממש מכיר אטרקציות בחוץ של להכיר ..אני רוצה להכיר מישהי ..לאו דווקא לקטע מיני או זוגי ..
לא ממש מחפש את זה..לא בנוי אולי וגם חושש להכניס בחורה צעירה למיטה חולה שכאילו אני חולה אז לא רוצה שהיא תסבול במערכת יחסים בינינו
הייתי רוצה יותר בתור התחלה להכיר מישהי לשיחות נפש וכאלה..ידידה..בהמשך אם זה יתאים לי ולה אין לי בעיה שזה יהיה מעבר לידידות
אני ניסיתי כבר תקופה להיות באתרי הכרויות ..לא יוצא מזה משהו
אשמח אם תוכלו לאמר לי מה עליי לעשות ואיך אוכל להכיר ידידת נפש ..אני יותר בחור של בית..לא ממש אוהב לצאת כי יש חרדה וכולי ..אבל אני מוכן לצאת לראות איך זה ..
תודה לעוזרים :)
 

cancer3009

New member
היי וברוך הבא

אם אתה מחפש להכיר ידידות, לדעתי זה יחסית פשוט.
אתה יכול לנסות לחפש כל מיני מסגרות של פעילויות שמערבות גברים ונשים, ושם להתחיל שיחה פשוטה עם בנות, ולאחר מכן לנסות לשמור על קשר באמצעות פייסבוק / וואטסאפ.
&nbsp
לדוגמה יש קבוצות של טיולים מאורגנים בפייסבוק - תנסה לחפש "טיולים ואגדות" או "מטיילים ביחד", יש כל מיני התנדבויות שאפשר לעשות ולהכיר אנשים, אפשר במקומות עבודה של צעירים במיוחד מלצרויות וכאלה. אם אתה לומד שפה חדש אפשר ללגכת למפגשי חילופי שפות. יש ערבים שבהם משחקים משחקי קופסא)
&nbsp
בשורה התחתונה, לא חסר - וצריך להיות קצת יצירתי ולחפש אירועים בפייסבוק.
&nbsp
לגבי להפוך ידידה לחברה - זה לא כזה פשוט אבל אפשרי לפעמים.
&nbsp
אני מרגיש שמעבר לזה שתתחיל לחפש ידידות, אתה צריך לעבוד על הגישה שלך שבהרגשה האישית שלך אתה מרגיש שאתה לא ראוי לזוגיות. אם לא תפתור את העניין הזה עם עצמך, או בסוג של טיפול, אני לא חושב שיהיה לך קל להיכנס לזוגיות.
&nbsp
המון בהצלחה
 

wecandoit100

New member
היי

תודה על התגובה
אני חושב שכן מגיע לי זוגיות..אני פשוט הסברתי שאני בחרדות ומעבר לזה אני לא חושב שמישהי תרצה להיות איתי במצב שאני נתון בו..מעבר לזה אני חי עם אשמה ומצפון לא קטן שעקב מצבי עשיתי רע לאנשים קרובים ..לא רוצה פשוט להכניס בחורה צעירה ונורמטיבית למצבים כאלה ולפצוע גם אותה
אני אנסה את מה שאמרתה לגביי הפייסבוק
רציתי לשאול גם אם אני ארזה ואשקיע יותר במראה שלי האם זה משחק תפקיד אצל בחורות?כי באתרי הכרויות הם מחפשות מראה ורישיון ורכב וקריירה והשכלה..ולכן אני שואל אם מראה יכול לעזור לי ?כי היום אני מבין שזה פחות מראה שמושך בחורה יותר ביטחון עצמי ודימוי עצמי אצל הגבר והרבה מעבר ..ואין לי את זה ואני גם קצת משעמם ..לא שזה מהאישיות שלי פשוט בגלל המחלות..הייתי בדייט שלא הלך טוב כי הייתי עסוק במצבי הנפשי קוגנטיבי ופשוט הבחורה חתכה ..שמע באופן כללי קשה לי עם עצמי כזה..אני כל החיים בערך לא התעניינתי בנושאי החיי חברה ויש פה פער כפי שאתה רואה..ואני די מיציתי ומאסתי במציאות המשעממת והבנאלית הזו ..לכן פתחתי תאשכול וסוג של הגיע הזמן ..
 

cancer3009

New member
להשקיע במראה חיצוני

לדעתי זה אחד הדברים הכי חשובים ולמען האמת די קלים שאתה יכול לעשות כדי לשפר את המצב.
להתחיל להתאמן באופן קבוע + לחדש קצת את המלתחה יכול להשפיע לא רק כלפי חוץ, אלא גם לתת הרגשה פנימית של ביטחון עצמי שמשתפר.
&nbsp
לגבי זה שבחורות לא מחפשות רק מראה חיצוני, יכול להיות שזה נכון ברמה תיאורטית, או אולי זה מה שחלקן אומרות כדי לא להיות שטחיות. אבל לדעתי זאת חארטה, מראה חיצוני חשוב מאוד לרוב המוחלט של האנשים ומהווה סוג של סינון ראשוני.
&nbsp
אפילו אנשים שלא נראים טוב בעצמם עדיין מנסים למצוא מישהו שנראה טוב.
&nbsp
כשאתה בדייט תנסה לא לשקוע בשיחות על דברים מבאסים כמו להתעסק במצב נפשי כמו שכתבת.
פשוט תראה את זה כמו סוג של מפגש עם מישהו חדש ותנסה ללמוד על המישהו הזה ולנסות להנות מהסיטואציה. אולי קצת אלכוהול יעזור להשתחרר.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

חזקוש

New member
חלף זמן רב מההודעה שכתבת, איך התפתח אצלך? אני מציע כיוון אחר

אם מצאת ידידה באופן טבעי זה עניין אחד.
אישה/בחורה שתכיר לא בטוח שתרצה להשקיע שתתאמן עליה.
אבל כן כדאי לך למצוא איש מקצועי שיחקור אתך לעומק עצמך,
מה לא עובד לך ולמה: מה גרעין העיכוב ומה חוסם וכלים איך למוסס.
אני יכול פה בפורם לעזור בעצות.
 

wecandoit100

New member
שלום חזקוש

מצאתי ידידה..שאפילו רוצה מעבר..ויש לי מספר אפשרויות ..חברתית זוגיות וכו
אני מרגיש באמת שיש לי מחסום .. כי אני לא פועל או יוזם ..להפך..
 

חזקוש

New member
איך

איך משפיע על ידידתך היעדר היזמה? מה היא עושה?
אם קשה לך לשתף כאן, אתה יכול במסר אישי.
 

wecandoit100

New member
תשובה

לא ממש יודע איך זה משפיע עלייה..אני יודע שהיא אומרת לי תשלח הודעות תיזום..קבענו לתכנן פגישה..ולא יזמתי ..אני מניח שזה מתסכל אותה אבל ככה הייתי כל חיי ..מרגיש שהראש שלי טרוד בדברים אחרים..מרגיש לי שכלום זה לא זה עבורי..אני מקווה שאני מסביר עצמי נכון..היא בחורה מדהימה..מרגיש לי שעד שלא אסדר את מה שמפריע לי בעצמי ובחיי..לא יהיה נכון..בסופו של דבר ייקרה מה שקרה עם כל הבחורות מהעבר..יתייאשו וילכו..ולא בא לי שעוד בחורה תרגיש ככה..אבל אני בסוג של מבוך עם עצמי ..
..אגב האם אתה קאוצר ?פסיכולוג?
 

חזקוש

New member
האם אתה מרגיש איזושהי הזדהות עם הידידה?

אתה מספר על היעדר יוזמה שלך למרות בקשתה,
אתה כותב: "אני מניח שזה מתסכל אותה"
לאור מה שקורה ווההנחה הזו שלך, מה אתה חש, מה מרגיש בתוכך? ,
מה לדעתך מפריע לך או עוצר אותך?
שאתה כותב: " כלום זה לא עבורי" איזה הרגשות עוברות לך בבטן?
הצצת בפרופיל שלי/עולם? כתוב שם הרבה עלי.
 

wecandoit100

New member
תשובה

אני מרגיש שהכל נובע מקטע חברתי ..אולי מהילדות..משהו קרה ..אף פעם לא הייתי טיפוס חברתי..יש לי היכולת ..אבל אין לי הרצון ממש..
אולי זה גם שייך לדימוי וביטחון עצמי ..אני מרגיש שאולי לא מגיע לי או שלהיות איתי זה לא יהיה פשוט..כאילו מי אני בכלל ודברים כאלה
גם מרגיש לי שאין לי הקריטריונים הדרושים שארגיש טוב עם עצמי להיות בקשר עם בחורה כזו או אחרת ..אגב זה תקף גם לחברים ..אני יודע שיש בי הרבה..אבל כאילו אני אומר לעצמי בראש מה ישלך להציע לה?אתה אולי לא מעניין..או שאתה גם ככה לא אוהב לבלות ..ומעבר לזה אני אדם עם בעיה נפשית..ועדיין קיימת בי התחושה היום יומית הזו של הלקאה עצמית ושעשיתי נזקים..ואני אומר לעצמי למה לי להכניס בחורה צעירה שגם היא תסבול מזה..אגב גם בתור ידידות
קריטריונים אחרים זה לצורך הדוגמא שאין לי רישיון או רכב..או המראה שלי..או שאני בסוג של פער מבני גילי ..שלא לדבר על עבודה או הכנסה או קריירה..ואני יודע שזה ניתן למענה ופתרון ואפשר להתחיל..מרגיש לי שיש משהו שעוצר ממני ..אני יכול ורוצה להשיג את הדברים האלו..אבל מהצד השני אני מהין שהגעתי לתחתית הזו בגלל הבעיה כביכול חברתית..לא שהיה בעיה מסוימת או חרם..כמו כולם עברתי חוויות אולי חזקות יותר או פחות..פשוט נמנעתי..לא טוב לי במצב הקיים..ומאוד מאוד מיציתי...אז אני לא יודע למה אני נמנע מלהפתח לעולם..הרי אני משתף כאן שאני רוצה זוגיות ועוד..ויש דיסוננס..המדריך שלי אומר שזה בגלל שהמוח שלי התקבע כתוצאה מטראומות לטענתו והוא מתגונן
שאני אומר כלום לא עבורי - בתכלס הגשמיות והעולם לא ממש מדבר עליי..אני יותר בקטע רוחני..אבל הבעיה שזה רק רוחני
יש לי היכולת להיות חלק..
אני מרגיש מצד אחד שאני כן רוצה להתקדם ומהצד השני שטוב לי בפינה שלי ומספיק לי המעט שיש לי..כאילו אם אני מקשר את זה לבחוץ הרי חברה מנהלת היום הכל..וגם הרופא שלי אמר שאני לא חברתי ולא הייתי חברתי
מבחינתי לשבת בבית לראות משהו או ללמוד משהו עם כוס קפה זה הדבר הכי טוב..חס וחלילה אני לא אומר שבני אדם זה משהו מסוים..פשוט אני לא מתעניין בזה יותר מידי..אני רוצה..אבל גם שאני מצליח ויש לי הרבה אןפציות..אני לא ממהר ..
ההרגשה היא לא טובנ..אני לא רוצה לגמור ככה כל החיים כאדם חולה..אולי זה סוג של אנהדוניה..
 

חזקוש

New member
יש כמה דברים שלא ברורים לי

כשאתה כותב "המדריך שלי" למי אתה מתכוון? תחת איזו הגדרה הוא נמצא?
למה אתה חושב שהקושי שלך הוא מחלה? איך אתה מגדיר מחלה?
-כשאתה כותב מרגיש, אפה אתה מרגיש?
-אני שאלתי אותך על תחושת רגש כמו: הזדהות
-בהזדהות יש מרכיבי רגש כמו חמלה אנפתיות ועוד.
-אתה ענית לי על מחשבות ומסקנות שיש לך על המצב. לא מצאתי שם רגשות.
מה אתה מבין ממה שכתבתי לך ב 4 השורות עם המקף - ?
 
למעלה