שנאת נשים

ORENAM1

New member
שנאת נשים

אני בן 35 גר עם אמי ואחיי. יש לי מספיק מחשבות טורדניות ובעיות וקשה לי קצת לפרט את כולן אבל בגדול, אז ככה אחרי מחשבות הרבה על מצבי ,נראה לי שאני שונא נשים.
איך אני יודע , אמי די הייתה מגוננת בילדות. וגם כל פעם שאני
הייתי מחפש עבודה , הייתה נכנסת לחדר , נו מה מצאת משהו? ובגלל שאותי זה הרגיז הייתי מנסה להתעלם ממנה אבל לא הצלחתי ושהייתי ממלמל משהו מתוך כעס הייתה זורקת פרצוף עם מילים מה שעוד יותר הגביר אצלי את הכעס. ואם בתור מתבגר לא היו לי סטוצים מה שהוריד לי את הביטחון, זוגיות רצינית לא הייתה לי ממש מעולם. וזה משהו שאולי גם תוקע אותי היום מבחינה תעסוקתית וגם אולי מקשה עליי ביצירת עצמאות. עוד נראה לי החמיר את זה , זה משברים אישיים שעוד יותר פגעו לי בביטחון העצמי.אני מרגיש שזה כך כך עמוק עצמי שקשה להתגבר על זה מהסיבות הבאות גם. מתחיל מזה שאני סתם דוגמא שאני בטינדר או בפייסבוק , רואה נשים שכולם רובן מתל אביב ,וכל אחת עם תמונה של בגד ים וקעקויעם שמחה , נראית לי שטחית וזולה.
שאני קורא על כתבות של הטרדה מינית ,משניא אותי כל כך המניפולטיביות שלהן והצביעות שלהן , שהן משתמשות בנשיות שלהן . כמו למשל אם מישהו רושם בכתבה שהיא סוחטת ובלה בלה , והיא רושמת לו יאפס, כאילו מרשה לעצמה כי היא אישה לדבר איך איך שהיא רוצה ואם חלילה אני אגיד משהו רע עליה אוי ואבוי כי אנחנו בעצם שבויים של הפוליטקלי קורקט.
זה הכל מתחבר לי כי ביום יום אני מרגיש הרבה אשמה, ושאני רואה נשים שכאילו מצד אחד משתמשות בנשיות שלהן כדי לא להרגיש אשמה ואז הן מרשות לעצמן להשתרלל וכו'.
עוד למשל עוד דמגוגיה של נשים , " אישה יכולה ללבוש מה שבא לה" או לשכב עם מי שבא לה" שאני קורא את אני ממש מתרגז , כי זה כאילו כמו שאמרתי הן משתמשות בנשיות שלהן כדי לתת לעצמן גושפנקה לעשות מה שבה להן. דבר כזה ממש שאני קורא מכעיס ומרגיז.
כמובן מה שעוד מוסיף לי וכעס, שהן חושבות על גברים כאלה כלוזרים, והולכות ושוכבות עם גברים כאילו שלא חושבים ככה. זה נראה לי שטחי.
דבר נוסף , הן מושפעות מכוח ומעמדים.
כשאני בוחר לעשות ספורט ( גם אולי כתוצאה מרגשי נחיתות כדי להיות יותר עם ביטחון עצמי) ובוחר לראות בוידאו עם מישהי שמדריכה ונראית אסרטיבית משהו בזה גם מעצבן אותי בדיבור שלה בגלל שיש לה ביטחון עצמי ולי לא , ואז כל האימון יש מחשבות של כעס.
גם פעם שהייתי מתאמן בחדר כושר שהייתי רואה נשים יפות ואולי הייתי חושב שהן פרחות ואז היה כעס , הייתי מתאמן חזק על ההליכון כדי יותר טוב מהן ואולי בגלל זה גם נהיו לי בעיות בברכיים.
 

cancer3009

New member
חייב לציין

שגם לי הייתה מתגנבת מחשבה בסגנון בעבר.
שאני שונא את כל הנשים.. רק כי לא הולך לי איתן, והן לא שמות עליי ומזלזלות בי.

אבל אני חושב שהמחשבות האלה באות ממקום ילדותי ולא יובילו לשום דבר בריא ולכן הצלחתי להבין שהמחשבות האלה הן רק כדי לפרוק סוג של עול, אבל ממש לא להיתקע בהן.

הרי ברור שאין לי מה להאשים את כל המין הנשי בזה שאני חסר ביטחון או לא מוצלח בתחום הזוגיות.

מציע לך לעבוד על הכעס שלך כלפי נשים, ואם יש לך בעיות עם אמא שלך / אחותך, אולי יותר חשוב שתתחיל מלתקן את הקשר איתן.
 

ORENAM1

New member
היי

אני חייב לציין שזה בא לי בעיקר בתקופות שאני נמצא בהן לא טובות. מאוד הולך לי עם נשים ויש לי את ההרגשה והיכולת לפעמים שאני יכול לצאת עם כל אחת (אולי אני מתבדה)., כי בסך הכל אני נראה טוב אקדמאי וכו.
זה מגיע לי למשל עכשיו שאני לא מוצא את עצמי תעסוקתית , ואולי בגלל מתוך מרמור כעס ותסכול זה מגיע.
זה רק חלק מהמחשבות המטרידות שיש לי ביום יום .

מה אתה עושה בחיים אם אפשר לשאול?
 

cancer3009

New member
אם אתה מרגיש שהולך לך מאוד עם נשים

אז איפה הבעיה?
פשוט תן צ'אנס למישהי ותנסה לתחזק זוגיות לאורך זמן.

לשאלתך, אני עורך דין.
 

ORENAM1

New member
חחח

ואני אמור לצאת עם עורכת דין היום.
בכל אם אפשר לצטט יותר מאוחר אשמח
 
למעלה