היי לכם

Omer Kun

New member
היי לכם

כל כמה זמן אני נכנס לפורום וקורא קצת, סתם כדי להרגיש שאני לא לבד בכל הסיפור הזה. תמיד אמרתי לעצמי שאני אכתוב כאן מתישהו והנה הרגע הגיע.

אני בן 26, אני גיי, מאוד ביישן וסובל מחרדות חברתיות.
אין לי ניסיון מיני כמעט בכלל וככל שעובר הזמן זה רק מלחיץ אותי ומביך אותי יותר. זה מלווה אותי ומרחף מעליי לאורך כל היום ולפעמים שאני מתעמק במחשבות אני נכנס ללחץ.

אין לי הרבה חברים מהקהילה, והיחידות שיש לי הן בנות. אני לא מצליח להביא את עצמי להגיע לאירועים חברתיים של גייז כדי להכיר אנשים, וגם שאיכשהו אני כן מגיע לאירועים כאלה, הרוב הוא רוב נשי (כי אני הולך עם חברות שלי), הסיכוי שאפגוש שם גברים שיתעניינו בי הוא מאוד קטן.

אף פעם לא היה לי אומץ לגשת לבחור, אף פעם בחור לא ניגש אליי.
אני בכל מיני אפליקציות של הכרויות ואצל גייז זה מאוד המוני ושוק בשר. כשהייתי שולח הודעות לאנשים שמצאו חן בעיניי, או שלא הייתה תשובה או שהתשובה הייתה "סורי אבל אתה לא הטעם שלי". אם היו מקרים נדירים שהשיחה כן המשיכה, או שהיא נתקעה באמצע או שהם רצו משהו שלא יכולתי לספק להם (כמו להפגש ממש מהר בלי להכיר או לצלם להם תמונות שלי בלי בגדים) וכשהייתי מסרב התגובה שלהם הייתה להעליב אותי. הכי נחרט לי בלב אחד שאמר לי "אתה גם לא נראה טוב וגם יש לך דרישות".
אני לא אוהב את עצמי ואחד החטאים שלי הוא הלקאה עצמית, אבל אם אהיה כנה עם עצמי לרגע, אני לא נראה כזה רע. יש לי מבנה גוף מלא (עוד אחד מהתסביכים שלי) וזה נחשב ללא אטרקטיבי להמון גייז, אבל אני די מחבב את הפרצוף שלי ולפעמים אני אפילו חושב שאני יפה. הדברים שנאמרו לי פשוט הורידו לי את הביטחון וגרמו לי לוותר. אני כבר בקושי שולח הודעות לאנשים. אני לא מקבל אף פעם הודעות.
תמיד טענתי שאני רוצה אהבה וזוגיות, אבל לפעמים אני מוצא את עצמי מקנא בכאלה שיכולים פשוט להפגש עם מישהו שהכירו באפליקציה ופשוט להיות איתו בלי רגש.

פעם אחת התחלתי לדבר עם מישהו ממש נחמד, והחלטתי שאני תופס אומץ ויוצא איתו. הוא היחידי שרצה להפגש לדייט ולא למיטה. נפגשנו בבית קפה, לא נמשכתי אליו כל כך והוא לא היה הטעם שלי, אבל אמרתי לעצמי שאסור לי לברור אותם ועד שמישהו שם עליי אז כדאי לי לזרום. השיחה בבית קפה זרמה אבל שם הבנתי שאני לא מעוניין בו בצורה רומנטית או מינית אבל אשמח להיות סתם חבר שלו. הייתי בטוח מהשיחה שגם הוא חושב ככה. סיפרתי לו גם שלא היה לי ניסיון והוא היה ממש סבבה עם זה וזה לא הפריע לו בכלל.
הקבלה שלו אותי הייתה באמת נעימה והוא לא עשה מזה ביג דיל כמו שאני עושה.

אחרי שהיינו בבית קפה, הלכנו לאוטו שלי והוא שאל אם אני רוצה להתנשק. לא רציתי, אבל בחיים לא חוויתי נשיקה (חוץ ממשהו מאוד קטן וחסר משמעות עם חברה טובה בתיכון), אז אמרתי כן כי הייתי בגישה של עכשיו או אף פעם.
התנשקנו ולא היה לי נעים, וכל הזמן שאלתי אותו אם אני בסדר והוא אמר שאני בסדר גמור.
זה לא היה לי כיף, לא נמשכתי אליו בכלל והוא לא הפסיק לגעת בי ולא ידעתי איך לעצור אותו אז פשוט השתדלתי לא לעשות פאדיחות ולשתף פעולה. אחרי כמה דקות הוא שאל אם הוא יכול להכניס את היד שלו לחולצה שלי. פה כבר לא הייתי מסוגל ואמרתי לו לא.
שם זה נגמר. הוא לא כעס או משהו אבל הבין שאני לא בקטע וכאן דרכנו נפרדו (אחרי יומיים שהוא שלח לי הודעה של מה קורה, הסברתי לו מה קרה והוא הצטער. הוא באמת היה מקסים).
זה קרה בערך לפני שנה ומאז לא היה לי כלום.
אני לא יודע מה לעשות עם עצמי והיו תקופות שכבר אמרתי לעצמי שדי, אהיה כל חיי לבד ועדיף כבר להפסיק לנסות.

אף פעם לא הייתי טוב עם בני מיני וכבר בערך מגיל 13 רוב מוחלט של החברות שלי היו בנות. איפשהו איבדתי את היכולת והביטחון לדבר עם גברים. עם סטרייטים זה יותר קשה, אבל גם עם גייז.

יש לי רק שלוש חברות שיודעות שאני בתול. לכל השאר לא סיפרתי אבל אני מאמין שהן מנחשות לבד. יש את העניין שיושבים כולם ומדברים ואיכשהו מתחילה שיחת סקס וכל אחת מספרת חוויות, אני אף פעם לא מדבר והן אף פעם לא שואלות, אז הבנתי שהן כבר הבינו לבד ופשוט מכבדות אותי.
הבעיה מגיעה לזה שאני נפגש עם אנשים שפחות קרובים אליי ומאוד פתוחים מינית, מדברים על סקס, מדברים על חוויות מיניות, וזה נורא מלחיץ אותי אם פתאום ישאלו אותי דברים. בדרך כלל כשזה קורה אני מאוד נלחץ אבל איכשהו מצליח להתחמק מזה, לדבר על הנושא מאוד בגדול ומאוד לא ספציפית עליי. אבל ההרגשה הזאת של הסגירות והחדרה שאני חוטף כשהנושא עולה פשוט בלתי נסבלת ואני לא יכול להיות עצמי.

זה הסיפור שלי, אמנם באופן מאוד כללי אבל זה מה שזה בגדול.
הייתי רק צריך לפרוק את זה קצת מעליי ולשתף עם אנשים שיוכלו להזדהות איתי. תודה לכם שאתם פה ותודה למי שקרא את כל החפירות שלי עד הסוף.
אשמח גם לשמוע מה אתם חושבים.
 

Omer Kun

New member
אני רק אוסיף שאני מחוץ לארון מגיל 18

יש לי קצת אישיוז עם הענייין אבל אני מקבל את הנטייה המינית שלי באהבה, וכל הקרובים אליי יודעים.
 

cancer3009

New member
היי עומר וברוך הבא

הסיפור שלך נשמע מאוד מוכר, והרגשתי מאוד שאני מזדהה איתו.
גם הנשיקה הראשונה שלי הייתה בערך בגיל 26, עם מישהי ששלא נמשכתי אליה.
&nbsp
אבל כן הרגשתי שזה עזר לי במקום מסוים, כי עד לאותו רגע לא הבנתי בכלל איך אני אמור לדעת להתנשק בלי שחויתי את זה מעולם, ומה יקרה אם תהיה מישהי שבאמת נרצה האחד את השנייה אבל היא תחשוב שאני מתנשק גרוע כי אני גרוע, ולא כי אני חסר נסיון, והעדפתי כן לנסות את זה אפילו שלא נמשכתי אליה באמת.
&nbsp
אז החוויה שלך עם הבחור הראשון כפי שתיארת לדעתי כן אמורה להיות חוויה שמקדמת אותך, ויש מה ללמוד ממנה.
&nbsp
אני לא אתן לך טיפים קלישאתיים, או עצות איך להכיר ואיפה
כי את זה אתה בטוח יכול להבין לבד.
&nbsp
מה שאני כן אגיד לך, זה שאם אתה רוצה לצאת מהמעגל הזה, ואני בטוח שאתה רוצה.. אפילו אם אתה כרגע בהרגשה שאין תקווה ואתה תקוע שם (ואני לגמרי הרגשתי ככה)
כל מה שאתה צריך זה להחליט. להחליט שאתה עושה הכל כדי לשנות את המצב.
והנסיון לא יימשך שבוע או שבועיים עד שתתייאש, אלא גם אם חצי שנה - עד שתצליח לצאת מהמצב הזה.
מה שאומר - לצאת מאיזור הנוחות שלך.
אם אתה מרגיש שאתה מלא, אז לעשות מאמצים להירשם לחדר כושר ולעשות דיאטה.
דווקא בעניין הזה זה לגמרי אתה.. ולא תלוי באף אחד אחר, אז אם תתאמץ באמת, אן סיבה שלא תצליח.
ואני בטוח שזה יהווה את הצעד הראשון במין גלגל שיתחיל להתגלגל.. כי זה מה שיגרום לגברים אחרים להתעניין בך יותר ויפתח לך פתח גדול יותר לאפשרויות להכנס לקשר זוגי.
&nbsp
ומן הסתם זה יקנה לך ביטחון עצמי גבוה יותר.
&nbsp
&nbsp
 

Morgan4816

New member
היי עומר אתה לא לבד!

תחילה אומר שמאוד התרגשתי מהפוסט שלך.
מהחוויה שלי בקהילה הגאה על גווניה יש הרבה סלקציה והתמקדות במראה החיצוני ובמיניות. (אני עצמי ביסקסואלית ומוצאת את היחס בקהילה ומחוצה לה מאוד בעייתי)
החשש שלך מובן ומקובל וכנראה הבחורים שפגשת אכן מבססים את הקשרים שלהם על סקס לפני היכרות מעמיקה ועל מראה במקום אישיות.
אבל אל תתייאש אני מכירה הרבה בחורים גאים שאינם כאלה פשוט קשה למצוא אותם. ולחשוש זה לגיטימי ולרצון קשר העם תוכן ומשמעות זה מוערך!
אם זאת ממה שאני הבנתי כאן גם אתה מבין שמשיכה מינית היא חשובה בקשר ולא ניתנת לביטול שזה גם טוב. להיות מודע זה חלק חשוב בלהתגבר עליה.
גם אני חוויתי את ההרגשה הזאת שזהו אני לעולם אהיה לבד ובמיוחד כשיצאתי מהארון וכל מי שבסביבה שלי טון שאני מבולבלת או לא סגורה על עצמי וכדומה. אבל לאחרונה בזכות תמיכה מתוך הקהילה עצמה אני מתחילה להאמין שכן אולי יש בחוץ אדם שמתאים לי.
אני מציעה לך לפנות לפורומים וקבוצות גאות בפייסבוק ולנסות להכיר שם התחילה רק למטרת היכרות כדי ללמוד להתנהל בקהילה כל כך מינית.
ואני מאחלת לך המון בהצלחה עם מציאת האחד שלך!
 
למעלה