שאלת היחס לחוסר הנסיון

שאלת היחס לחוסר הנסיון

משתתפי הפורום היקרים שלום,

אני מאד מקווה שהדברים שאכתוב לכם כאן לא ישמעו מתנשאים, שיפוטיים, או כל דבר שלילי אחר.
רציתי לשאול אם לדעתכם חלק מהסבל שמתלווה לחוסר נסיון מיני בגיל מבוגר נובע מתחושה של האדם חסר הנסיון שלפיה הוא או היא לא "עומדים בקצב" שמוכתב להם עי"י הסביבה להיות משהו שהם בעצם לא? אני אסביר: אנחנו חיים בחברה שבה התקשורת מעצבת את תפיסת המציאות שלנו , ברוב המקרים הדימוי בתקשורת הוא תמיד זה שמושפע מדוגמנים, דוגמניות, וכולם יפים עשירים ומצליחים. המציאות היא שאנשים שונים זה מזה, זכותם של אנשים להיות שונים זה מזה, וכולנו מזדקנים מדי יום ביומו...עד יום מותנו.

מה שלא פחות חשוב הוא העובדה שגבר או אשה אינם מכשירים. הם לא מכונות שאמורות למלא צרכים של אחרים, כולל הצורך בקיום טקס ההחלצות מחוסר הנסיון המיני.

לכן אני חושב שחלק מהסבל המתלווה למחשבות מיניות או על זוגיות הוא תולדה של מכבש לחצים ושטיפת מוח , שקשה לצאת ממנה. על עצמי אני מעיד, שיום שבו אני לא חושב על מין, זוגיות, וכו' אלא על תחומים אחרים הוא יום קל יותר. חשוב לי לשאול את עצמי לא רק מה אני מקבל מאשה אלא מה יש לי לתת. אם אין, אז אני רואה את עצמי כאחראי לשליטתי בעצמי ומאחל לנשים רק טוב ואושר באשר הן.

דעתכם?
 

cancer3009

New member
בגדול יש משהו בדבריך

אתה צודק אולי בהקשר של נסיון מיני.
&nbsp
אבל אני חושב שהרבה יותר חשוב מנסיון מיני זה נסיון זוגי, שלהרבה כאן פשוט אין וזה יוצר תחושה של בדידות וחוסר אונים.
&nbsp
ולהיות בזוגיות זה לא משהו שמכתיבה החברה, זה מין צורך בסיסי שיהיה מישהו לחלוק איתו את החיים.
 
אני אתמקד בסוף דבריך

בדידות וחוסר אונים

נסיון זוגי הוא תוצאה של קשרים חברתיים, שהם הפתרון לבדידות ולחוסר האונים.
לכן השאלה היא אולי תשומת הלב שלנו אמורה להיות מופנית אל הצורך העמוק יותר.

איכשהו אני לא בטוח שבעולם שמבוסס על תפיסת מציאות אחידה שלפיה כולם אמורים להיות אותו דבר, יהיו לאנשיםפ כלים שמאפשרים להם להתקרב אחד אל השני מתוך הכלה של השוני בינהם.
 

LonelyCow

New member
בהחלט מסכים עם דבריך

הרבה מזה נובע מלחץ ומוסכמה חברתית. הרי שאם אתה לבד, כולם משדרים לך שזה לא בסדר ושיהיה בסדר. ההורים, המשפחה, החברים. כולם מנסים "לעזור" ומאחלים לך שבקרוב אצלך. המסרים האלה מחלחלים גם לאלו הבטוחים בעצמם ובמה שעושה להם טוב. בסופו של יום, אתה נשחק תחת מכבש הלחצים הסביבתי ונכנע לקונפורמיזם המייאש.

זוגיות, מיניות, זה לא לכולם. אני בעד לחוות, אבל אלו שלא מוצאים בזה הנאה או סיפוק, אינם צריכים לכבול את עצמם.
 
למעלה