שבוע טוב

John Doe14

New member
בחורות שאוהבות לשלוט = בחורות שאוהבות להתנשא

לענ"ד בחורה ש"תסכים לקחת את התיק שלי" תרגיש מראש שבנקודת המוצא היא החזקה ואני השברירי.
UNLESS מדובר על בחורה עם לב ענק שרואה באותיות קידוש לבנה את הנקודות החיוביות בי שמצויות באותיות "טל ומטר" - בחורה "שולטת" עשויה למרר את חיי.
&nbsp
תודה בכ"ז.
 

John Doe14

New member
שבוע טוב

שבוע טוב חברים וחברות,
אינני בטוח מה מהות הפנייה שלי, כי באופן כללי רציתי יותר לשתף בהתלבטויותיי לגבי עולם הזוגיות אצלי:
בתחילת שנות ה-30 לחיי, אקדמאי, חסר ניסיון במערכות יחסים לטווח ארוך (הקשר הארוך ביותר שחוויתי הוא של 3 חודשים, תיכף תבינו מדוע).
גדלתי ללא דמות אב, בן יחיד לאם חד-הורית קשת יום, ולכן בעשור השלישי לחיי הייתי ב-MODE בלעדי של לבסס את חיי (השכלה + עבודה = קריירה), כך שפשוט אפילו לא חשבתי על זוגיות באותה תקופה, זה פשוט לא עלה בדעתי.
עם השנים גיליתי על עצמי שמכל מיני סיבות (שברשותכם לא ניכנס אליהן), לא קיים אצלי המונח עמוד שדרה גברי:
לא יודע לעמוד על שלי, לא יודע להגן בשום פורום על הקרובים לי, חסר מרפקים, הססן בלתי נלאה (מהסס אפילו להעיר לשכנים ממעל על הרעש), אסקופה נדרסת, בקיצור - משענת קנה רצוץ ועלה נידף (ולא, אינני מגזים).
הגעתי למסקנה שתפקיד הגבר במערכת יחסים איננו בשבילי, ושכבר לא אשתנה מהותית בנקודות הבעייתיות דלעיל באופי שלי (לא נתון לוויכוח, האמינו לי שלא אשתנה, ולא - זה לא נובע מהיעדר רצון, האופי הזה פשוט טבוע בי עמוק מדי).
לא יכול להיות הגבר של אף אחת, ולא פחות מזה - לא יכול להיות האבא של אף ילד/ה, אינני מסוגל לקבל את הרכרוכיות הזו שלי, לא מעוניין להיות אב ו/או בן-זוג "מכיל ורגיש" במקום "גברי", ה TRADE-OFF הזה ממש איננו אני.

נצא מתוך הנחה שגם התערבות חיצונית/מקצועית כבר לא יכולה לעלות על הפרק (מסיבותיי האישיות).
נצא מתוך הנחה שגם אם הייתה מישהי שהייתה מוכנה לקבל את היעדר עמוד השידרה שלי (תמורת "אהבה", נאמנות, נתינה וכו') - אינני מקבל את זה שמגיע למישהי לחיות עם גבר על תקן עציץ חסר עמוד שדרה, לאף אחת לא מגיע גבר כזה.

לאן אני הולך מכאן?
לחיות את חיי ברווקות עד שאולי עם השנים החיים יעבירו אותי תהליך טבעי של התבגרות, התקשחות והתחזקות מנטאלית?

אשמח לחוות דעתכם.
 

cat shop1

New member
שלום לך

שים לב שאתה מציין רק את מה ששלילי אצלך, וכלל לא מתמקד בחיובי [כמו רובנו אגב]. הצלחת להגיע למערכת יחסים עם 3 חודשים עם בחורה, מאמין שיצא לך גם להתנסות ברמה האינטימית, מה שרובנו כאן אגב כולל אני- לא זכינו. קח בחשבון שהמון בני 30+ לא מוצאים את עצמם ברמה הזוגית. לגבי נושא ל בטחון ואסרטיביות, זה משהו שאפשר לבנות לאט לאט, תתחיל עם זה שבעבודה שלך לדוגמה תדע גם לסרב, לדעת לומר שביום x אתה לא יכול לעבוד או לתת שעות נוספות, תיקח על עצמך כל פעם תחום קטן שבו אתה משפר את האסרטיביות לך, ותתפלא, תוך כמה חודשים אתה תראה שאתה כבר אדם עם יותר בטחון שכבר יש לו מילה. ולגבי הזלזול העצמי, תתפלא אבל התת מודע שלנו הוא מאד חזק, והרבה פעמים מה שאנחנו אומרים לעצמינו הוא משמעותי הרבה יותר ממה שאנחנו חושבים. ממליץ לך לקרוא גם ספרי התפתחות אישית כמו ''המדריך המלא לחיים שתמיד רצית'' שכולל בתוכו משימות לעשות תוך כדי הספר. וגם את הענק שבפנים של אנטוני רובינס.
 

cancer3009

New member
שבוע מעולה

אתה מבקש מאיתנו לקבל נקודות מוצא מאוד ספציפיות, כסוג של אקסיומה שאין צורך להוכיח אותה.
ועיקר האקסיומה היא שדברים לא ניתנים לשינוי.
למה? כי אתה רק בן 30 וכבר ניסית הכל?
אני חושב שכן יש מקום לשינוי, גם בגיל 40 או 50.
כל עוד לא טוב לך במצב שאתה נמצא בו, תמיד יש מקום לשינוי ושיפור
זה לא קסם, וזה לא משתנה ברגע, אבל אם תקבע לעצמך יעדים, ותפעל להשגת המטרה.. מן הסתם עם הזמן יחול שיפור.
&nbsp
לא חושב שיש סיבה שתישאר רווק אם אתה רוצה זוגיות. ולא חושב שיש "תפקידי גבר" ו"תפקידי אישה" שהם רוחביים, תמיד יש נשים חזקות יותר או עדינות יותר, שדווקא יתאים להן מישהו עדין.
&nbsp
&nbsp
 
היי

יש גברים עם תכונות הרבה יותר גרועות ממה שאתה מתאר וזה לא עוצר בעדם ליצור מערכות יחסים ויש להם בנות זוג.
ברור לי שזו תכונה שמפריעה לך ולכולנו יש דברים שהיינו רוצים לשנות בעצמנו אבל אתה מראש קובע שזה משהו שאף בחורה לא תקבל או שלא מגיע לה לקבל מישהו כמוך.
 

Berethor

New member
אתה צריך להקשיב בלופ לשיר "I'll make a man out of you"


בכל מקרה זה לא יבוא מעצמו, בטח שלא אחרי גיל 30, הסיכוי היחיד לכך שזה ישתנה זה אם תעשה משהו עם זה. אתה יכול לנסות להתחזק גם פיזית, זה יכול להשפיע גם על התחזקות מנטאלית.


[URL]http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/RatedMForManly[/URL]

 
למעלה