הסיפור שלי

  • פותח הנושא hta18
  • פורסם בתאריך

hta18

New member
הסיפור שלי

שלום חברים. פעם ראשונה שאני כותב כאן, קורא כאן כל כמה חודשים. בן 26 סטודנט, בתול וכמובן שלא חוויתי זוגיות מעולם. בתכלס לא בטוח כל כך למה. מבחינה חברתית אני מסתדר מעולה, יש לי המון חברים בכל מקום שאליו אני מגיע ובכללי אנשים ממש אוהבים אותי(לא מבין כל כך למה לפעמים). אני נראה טוב לפי מה שבנות אומרות לי, אני עובד בפאב ובכללי מוקף הרבה בנות במהלך חיי אני לא מצליח לפתח את האומץ הדרוש כדי להתחיל משהו. אף אחד לא מכיר את המצב שלי מהאנשים שמקיפים אותי. כולם חושבים שאני סתם קצת ביישן ומסתורי וסתם לא אוהב לשתף בעניינים בינו לבינה. עד הקיץ האחרון אפילו לא התנשקתי. באותו הקיץ הכרתי מישהי בעבודה והיא די התחילה איתי ופתחתי בפניה הכול והמשכנו להיפגש כמה פעמים ואף כמעט שכבנו. לאחר מכן היא לא ממש רצתה להיפגש יותר, אני מאמין שהיה לה קשה עם העובדה שלא הצלחתי ליזום יותר מדי בפן הפיזי. בכללי, אני דיי בסדר בחיים. יש לי ציונים גבוהים, עסק קטן שלי, משפחה וחברים אוהבים ותומכים. לא כל כך בטוח איך יוצא מהמצב הזה שלאחרונה מתחיל להשפיע עליי בצורה כבדה. מעולם לא הייתי בטיפול או ניסיתי לעשות משהו כדי לצאת מהמצב הזה. אני אפילו לא בטוח לגמרי למה אני כותב כאן. פשוט חייב לפרוק.
 

cat shop1

New member
היי

קודם כל אני גם בן 26 ובתול, אבל אצלי זה הרבה יותר מובן, בתור ילד בקושי היו לי חברים, היום יש לי חברים אבל אני עדיין חלש בהבנת סיטואציות חברתיות, או בשפת הסלנג הידועה ''סאחי'', ועדיין היה לי אומץ לעשות דברים לא שגרתיים כמו לעלות לרדיו ולדבר עם אלון גל, [אתה תראה כאן הודעה שרשמתי עם קישור לשיחה לי איתו, מאמין תעודד גם אותך], קודם כל אתה כבר עשית צעדים קטנים, התחלת לצאת עם מישהי, התנשקתם גם, חשוב שתדע גם להכיר בהצלחות הקטנות האלו ובמה שכן היה,שים לב שבמקום לספר שהרגשת שעשית צעד של התקדמות בחרת להתמקד בשלילי ואני מצטט את דבריך ''לאחר מכן היא לא ממש רצתה להיפגש יותר, אני מאמין שהיה לה קשה עם העובדה שלא הצלחתי ליזום יותר מדי בפן הפיזי'' ולא יחסת חשיבות כמעט למה שכן היה.
 

hta18

New member
....

מסכים איתך שעדיף לא להתרכז בשלישי ובאמת לאחר מכן הייתי מבסוט והרגשתי התקדמות אבל עבר מאז כל כך הרבה זמן שזה מרגיש שאפילו חזרתי אחורה. תודה על התגובה!
&nbsp
 

cancer3009

New member
אהלן אחי וברוך הבא

שמח שהחלטת לשתף, בדיוק בשביל זה קיים הפורום.
&nbsp
אני מאוד מזדהה עם מה שכתבת והייתי במצב דומה מאוד לשלך עד לפני שנהוחצי בערך.
&nbsp
בדומה אליך, בגיל 27 חוויתי את הנשיקה הראשונה שלי.
&nbsp
לי לעומתך מעולם בנות לא אמרו שאני נראה טוב, ואפילו לא חמוד חח
אבל בכל זאת, אני מודע לעצמי, ויש דברים לגבי עצמי שאני יכול לשפר ויש דברים שלא.
&nbsp
אני זוכר טוב את ההרגשה הזאת שאני נמצא במצב שאני אולי לעולם לא אצליח לצאת ממנו, ואף אחד סביבי לא יודע, ואפילו תמיד הרצתי תשריטים שאני מספר לאדם כזה או אחד, ואם הם בכלל יאמינו לי מרוב שלא החצנתי את זה.
&nbsp
אין פתרון קסם, צריך להחליט שרוצים זוגיות ולהתחיל לפעול.. לאזור קצת אומץ ולבנות אותו. לנסות לפלרטט קצת, אולי לשאול מחברים אם יש מישהי שיכולים להכיר לך וכד'.
&nbsp
מלא בהצלחה אחי
&nbsp
&nbsp
 

Berethor

New member
אני חושב שהיית במרחק נגיעה מזה, היא נשמעת בחורה די זורמת

גם התחילה איתך, גם התנשקה איתך, עוד צעד אחד מצידך או מצידה וזה היה קורה. כן אולי היא לא רצתה ליזום יותר, ושעכשיו אתה תיזום, או שהיא מצאה מישהו אחר. אם היא התנשקה איתך, סביר להניח שהיה לה עניין בך. זה באמת די מפתיע לשמוע על בחור שיש לו המון חברים ועובד בפאב שהצליח להישאר בתול.
 

hta18

New member
צודק

העניין התמסמס ככל הנראה בגלל חוסר יוזמה שלי. לגבי הפאב, בכל זאת אני טבח אבל עדיין זה מפתיע אפילו אותי.
&nbsp
 
למעלה