שלום אנשים אני חדש כאן

שלום אנשים אני חדש כאן

ידעתי על הקבוצה הזאת זמן מה ומשום מה לא העזתי לכתוב פה. בכללי לא פניתי לקבוצות תמיכה מעולם , לא שלא הייתי זקוק לעולם . לא חשבתי שהם יועילו לי .
אני בן 30 חסר נסיון זוגי ומיני . ובמילים אחרות בתול , ללא נסיון ישיר במגע מיני עם המיו השני.
אני נוטה לכתוב הרבה , ראו הוזהרתם .

הייתי רודף שמלות בצעירותי , כמו רובינו . וכן היו לי 2 קשרים רומנטים אשר לא נמשכו זמן רב . הראשון , בגלל ההורים שלה (שלא כל כך אהבו אותי בלשון מועטה) . והשני בגלל איבוד עיניין אחד לשני . ראוי לציין שבמקרה השני ,היא לא נתנה לגבר לגעת בה , לא מעניין דתי אלה מפגיעה שעברה בצעירותה , לקראת אמצע הקשר היא הפכה את עורה והתחילה לבטוח בי . התנשקנו . כבוד הוא לי להיות הראשון שלה.

מגיל 23 כמות הרדיפות אחרי הקשר נחשק פחתה משנה לשנה, (למרות שכן רדפתי אחרי ידידה שבסוף פגעה בי קשה) וכמה אתרי הכרויות אחרי זה, הפסקתי לגמרי .
מגיל 25 אני לא רודף ולא מנסה להכיר , מוותר על הזדמנויות להכיר . התמקדתי בעובדה , לימודים , הרחבת ידע , תחביבים , הבנה עצמית ובניית זהות לעצמי על ידי לימוד פסיכולוגיה . זה נמשך עד היום. כלומר לא היה לי מגע פיזי עם אישה ( אפילו חיבוק ) כבר 5 שנים.

אנשים נוהגים להאשים את הסביבה אם הם לא מצליחים להשיג לעצמם זוג . אני לא מצאתי כי לא באמת חיפשתי. אחרי שהתחלתי לעבוד בסביבה של אנשים נשואים בגילי התחתלתי להבין שזנחתי לגמרי את מציאת חיי הזוגיות ועד כמה בודד לי כרגע . כבר לא אכפת לי ממין , אני רוצה חיבור נפשי , אהבה אם תרצו

יש לי עוד הרבה מה לספר, למשל על חששות שלי לספר על לזוג פוטנציאלית על זה שאני חסר נסיון , אבל זה כבר בפעם אחרת . אני חושב שאנשים נרדמו אי שם באמצע הסיפור כבר.
 

cancer3009

New member
ברוך הבא

לא נרדמנו, מעניין דווקא.
מסקרן דווקא לגבי הידידה שאמרת בפגעה בך


מוזמן להמשיך לשתף.
למה הפסקת לנסות בעצם?
 
תודה
תשובות לשאלות
*אזהרה זה ארוך כמו הקודם*

הפסקתי לנסות משום שבנקודה מסויימת התייאשתי , לא הצלחתי לפתח שיחה אחת זורמת , עם נשים שהכרתי . זה בעיקר הסתכם בחקירות של : אני שואל שאלה והיא עונה ב 2 מילים . נשים שכן הצליחו לעורר בי עניין היו תפוסות או לא רצו קשר ( לא איתי לפחות). אז התחלתי למלא את החור שנוצר בהעדר קשר במה שרשמתי בהודעה קודמת , תעסוקה . דחיתי את ההכרות בגלל תרוצים של "אין לי זמן או כסף או עצבים לאישה עכשיו" . כמובן שזה היה תרוץ לעצמי על מנת לא להתאכזב שוב.

ישנה הסטוריה ארוכה עם הבחורה שפגעה בי . היינו ידידים רחוקים למשך 7 שנים שהיה לה חבר והתקרבנו יותר כאשר היא נפרדה ממנו תמיד היה לי אינטרס אליה. הרגשות שלה היו בכאוס עד לידי נטילת כדורים, אני כידיד טוב ( ואני לא מתבייש להגיד ממניעים רומנטים וכן מתבייש להגיד מיניים) החלטתי להתקרב אליה ולבלות איתה כמה שיותר , לעשות קצת סדר בכאוס שסרר ברגשות שלה . היא סיפרה הכל מקשיים משפחתיים עד הקשיים להכיר מישהו ראוי , היא רצתה משפחה.
אפילו הייתי בורר בריב משפחתי בינה ובין אמא שלה. אני לא יודע אם זאת הייתה תחושת הצדק או טיפשות , אבל נאלצתי לקבוע שאמא שלה צודקת משום שהבחורה לא דברה בהגיון, העניין כמובן לא מצא חן בעיניה אך זה לא ניתק את הקשר בינינו. אמא שלה רמזה לי שאצא אם הבת שלה.

אחרי חיזוק חיובי זה ואחרי תקופה מסויימת שהייתי איתה החלטתי לעשות צעד , קניתי פרחים ובצעד הכי נדוש ירדתי על ברך אחת והצעתי לה לצאת. היא כמובן סירבה . 5 דקות אחרי זה התנהגנו כאילו כלום לא קרה.

פעם אחרונה שדיברתי איתה היא מצאה מישהו , וציינה שיש לו כסף . היא נעלמה לחצי שנה ומשום מקום אני מקבל ממנה הודעה שהיא מחפשת מישהו שיהווה עד לחתונה . בלי שלום ובלי הסברים , שניסיתי לברר היא לא ענתה לי .

פה נשברתי . באותו רגע החלטתי שאני מנתק איתה קשר ומתעלם ממנה . אחרי כל הזמן הזה שהייתי איתה , שתמכתי בה , היא מוצאת מישהו עם כסף חצי שנה אחרי זה חתונה. חייב להודות שאחרי שנה היא ניסתה לצור איתי קשר בהודעה אבל... כבר לא רציתי .
אני מבין גם את הצד שלה (קללת לימודי פסיכולוגיה) . היא בחרה את מי שהכי נמשכת אליו ,כניראה לא הייתי האחד שהיא חיפשה . אולי הבחור שהיא בחרה הוא טוב ונחמד אליה (אני מקווה לפחות ), לא יודע, לא פגשתי אותו מעולם.

המחשבה הזאת לא מונעת ממני להרגיש נפגד
 

cancer3009

New member
כמו שחשדתי

סיפור מעניין מאוד ..
&nbsp
ובלי קשר
אז מה עכשיו? חוזר לנסות ?
 
אז זהו שלא יודע...

הייתי מחוץ למשחק כבר הרבה מאוד זמן.
קשה לי להתחיל. במיוחד לצאת ממצב הנפשי של "לבד" ולוותר על המרחב הפרטי .
אני לא מעשן ולא שותה , ואני לא נוהג להסתובב במועדונים או פאבים (פעם הייתי , כפיתי על עצמי לשתות על מנת להיות חלק מחברה). ובכללי אני אינטרוברט.
אני יודע מה לעשות ואיפה להתחיל , אפילו נתתי עצות ותמכתי באנשים בדברים האלה. אך שזה מגיע אליי , להרים את עצמי וללכת לפי עצות אלה... זה כמו להרים הר , "הסנדלר הולך יחף " כמו שאומרים.
 

Berethor

New member
בתור מישהו שלא מסתובב במועדונים או פאבים, נסית אתרי הכרויות?

לא שאני יכול להמליץ עליהם במיוחד, אבל זה לא שיש לך הרבה ברירה. בכל מקרה זה שהקשר השני שלך נגמר זה נשמע הפספוס הכי גדול שהיה לך עד עכשיו, בעוד שהמקרה עם הידידה, היא במלא נשמעת מישהי שלא הייתה שווה את המאמץ, ואני לא ממש מבין איך הייתה מעוניין בא אפילו כאשר היא הייתה עם מישהו אחר, לי זה היה מוריד, אפילו ממישהי שנראת טוב.
 

Berethor

New member
נראה שבזבזת את זמנך על גולדיגרית, שתופסת יותר מדי מעצמה

ואתה עוד הורדת מכבודך לפניה, ועזרתה לה לנפח את האיגו, שגם ככה יותר מדי מנופח אצלה.

 

Berethor

New member
אז הייתה רודף שמלות ובכל זאת נשארת חסר ניסיון? זה בהחלט מוזר

כי מישהו רודף שמלות הוא לרוב לא בררן, וגם מוכן לרדת מאוד נמוך כדי להשיג מין, ועם גם עם כל זה הוא עדיין לא יכול למצוא אף אחת, אז כנראה שלא משנה מה שהוא יעשה, עדיין אף אחת לא רוצה אותו. אתה גם סותר את עצמך, מצד אחד אתה טוען שלא באמת חיפשת, שזה נובע מחוסר רצון ולא מחוסר יכולת, אבל מצד שני אתה אומר שהייתה רודף שמלות. רוב חסרי הניסיון הם לא רודפי שמלות עד כמה שידוע לי, לרוב חלק מהסיבות לחוסר ניסיון זה בררנות, לטוב ולרע. בכל מקרה אתה לא חסר ניסיון לחלוטין אם כבר התנשקת. אני לא חושב שהסיפור שלך משעמם, הוא פשוט מלא בסתירות וחוסר החלטיות, ומישהו שיש לו עבר של רודף שמלות, ומצד שני הוא בתול, זה לא לפה ולא לשם, וגם להתנשק עם מישהי, מבלי להצליח לקחת את זה עד הסוף, זה לא לפה ולא לשם. המצב של לא לפה ולא לשם הוא הבעיה העיקרית כאן, ולא הבתולין בפני עצמם, שזה דבר שיש לו גם יתרונות, אצל אנשים שאינם מתהוללים, מבחירה.
 

cancer3009

New member
אין שום סתירות

אתה פשוט לוקח דברים לקיצוניות.
הוא לא כתב שהוא בתול, הוא כתב חסר נסיון.
&nbsp
חוסר נסיון הוא עניין יחסי, וגם קשרים בודדים כמו שהיו לו נחשבים מבחינתו לחוסר נסיון.
וגם לדעתי.
 

Berethor

New member
הכל יחסי, אבל "חוסר ניסיון" מיני אמיתי זה רק מצב של בתולין

והוא דווקא כן כתב שהוא בתול, כבר מההודעה הראשונה שלו כאן. מה שהופך אותו ללא "חסר ניסיון" לגמרי זה שהיו לו קשרים ושהוא התנשק עם מישהי. הוא אפילו השתמש במילים "הראשון שלה", למרות שהוא "רק" התנשק איתה ולא שכב איתה, ממה שהבנתי.

"This was a big thing in older stories, what with a "woman's virtue" and desirability being directly proportional, and part of the nobility behind a Knight In Shining Armour."

[URL]http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/NatureAdoresAVirgin[/URL]
 
תנו לי להבהיר את העניין

אמרתי שהייתי רודף שמלות , אבל הייתי רודף שמלות עם קצת מצפון . כן כמעט שלא היו לי סטנדרטים , הכל זורם . כן ירדת לשפל של השפל, עד רמיסת כבוד עצמי וחנופה בוטה כדי לעניין אותן. כמעט כל דייט ראשון נגמר בנשיקה . למרות זאת זה תמיד הסתיים בדייט ראשון . לא הלחצתי אף בחורה לקיים יחסי מין , ההפך הוא הנכון, נתתי להם את המרווח שהן צריכות כדי להרגיש בנוח.
היה מקרה שנפגשתי עם מישהי וחברים שלה בפאב היא השתכרה וניסתה לנשק אותי. לא יודע מה קרה לי אז, אולי מצפון אולי איזה דפק נכנס בי . ואמרתי לה "לא , נדבר שתהיהי שפויה" . זה לא עצר אותה והיא עדיין נסתה את כל התכסיסים כדי לנשק אותי , אני התחמקתי . חברים שלי בירכו אותי על זה , לא ניצלתי אותה . יום למחורת התקשרתי אליה והיא אמרה שלא רוצה לשמור על קשר . "היית צריך לנשק אותי במילה לא היינו יוצאים עוד פעם, אני לא יוצאת עם העדה שלך" .
חוסר נסיון מגיע דווקא מהמרחב שנתתי . לא יזמתי מגע מיני , חיכיתי לרגע הנכון רק שהוא לעולם לא הגיע.

באותה תקופה חבר שלי פתח לי את העיניים . הוא פעם הגיע אליי ואמר לי: "אתה מגעיל אותי עם ההיתחנפות הזאת אל הבנות " . באותו יום הבנתי שהוא צודק . שיניתי גישה והפסקתי להתחנף .
 
חבר שלך אכן צודק

להתרפס בפני בחורות רק יבריח אותך מהן. "רדיפה" מהסוג שאתה מתאר היא כמו רדיפה אחרי פטה מורגנה.
אפשר להתחיל עם בחורות גם מבלי לעשות מעצמך סמרטוט.
עוד לא אחרת את הרכבת. תנסה אפילו דרך רשתות חברתיות
 

Berethor

New member
הבנתי, אבל האם לקחת בחשבון שרובן הפיקו יותר מזה, מאשר אתה?

במיוחד בהנחה שכמעט כל הנשים שהייתה איתן לא היו חסרות ניסיון. לגברים יחסי מין בדרך כלל הרבה יותר חשובים מאשר לנשים, כי גברים לרוב מיניים יותר מנשים, לנשים צומי/התחנפות, פלוס נשיקות יכול להספיק, ולנשים זה בדרך כלל יותר חשוב מאשר לגברים, סדר העדיפויות בין גברים ונשים הוא בעצם הפוך. אז יכול מאוד להיות שאתה הוא זה שנוצלת פה, ועם האישה שאמרה לך שהיא לא יוצאת עם העדה שלך, זה אפילו יותר שקוף, שהיא רצתה לנצל אותך. לחשוב שהורדת כל כך הרבה מכבוד שלך, בשביל רק התנשקות. ככה שבעיה פה היא לא רק בהתחנפות, אלא גם בכך שלא ידעת לשמור על האינטרסים שלך, "בעסקה". אתה מדבר הרבה על ניצול מצידך, אבל אתה לא כל כך לוקח בחשבון ניצול מצידן של נשים, במיוחד נשים שאינן חסרות ניסיון/לא תמימות, וסביר להניח שיש להן ניסיון בהתהוללות הרבה יותר מאשר לך, במיוחד שהיה להן כבר הרבה יותר מנשיקות, עם גברים אחרים, זאת גם אחת הסיבות שנשיקות בשבילן זה עוד יותר דבר של מה בכך, מאשר שזה היה בשבילך, למעשה יש להן כל כך הרבה זילות לנשיקות, שרבות מהן אפילו מוכנות להתנשק עם גברים שהן מודעות מראש לכך שהן לא מתכוונות לצאת איתם.
 
למען האמת לא ממש מעניין אותי מה יוצא להן מזה

העיקר שאני מקבל את החוויה חיובית. את הסיפור עם הבחורה בפאב אני מספר לא כארוע טרגי אלא כארוע שאני דיי גאה בו . אני מרגיש יותר טוב שלא "ניצלתי" לטענתך בחורה שיכורה לעומת כל הנשיקות בעולם. זהי שמירה על הזהות העצמית ותפיסת העצמי כאדם טוב.
 

נוסעת27

New member
הבעיה בחנופה

זה שהיא מרגישה לא אמיתית. זה לא בהכרח העניין של "להתחנף" ומה שמשתמע מכך. זה קצת כמו שיש גברים שיגידו אותו הדבר לכל בחורה וזה לגמרי מורגש (יש איזו קבוצה בפייסבוק למשל שיש שם משתמש קבוע שכל בחורה ששמה פוסט הוא כותב לה "מהממת יפייפיה מדהימה הבחורה הכי יפה בפייסבוק". כ-ל ב-ח-ו-ר-ה. מה שמרתיע במישהו כזה שברור שהבחורה בכלל לא מעניינת אותו, הוא יורה לכל הכיוונים. כנ"ל לגבי מישהו שמתחנף יותר מדיי, או מתלהב יותר מדיי בדייט הראשון שאין בזה שום הגיון על סמך ההיכרות הדלילה. בחורים שמחמיאים בהגזמה וכו', כל בחורה בת דעת יודעת להיזהר מהם.
 
אני אומר על עצמי שאני בתול נצחי

אך אני כבר בגיל 15 הלכתי עם כל כך הרבה בחורות וגם כאלו שהן מאוד מאוד יפות ומושכות בצורה יוצאת דופן עם חלקן אני עדיין בקשר , אני חושב שזה גם עניין של הגדרה אבל אני נוטה להסכים שיש כאן סתירה . למשל הסיבה שאני חושב שאני בתול נצחי היא מטאפורית יותר כי אני לא מאמין שבאמת אלו היו
&nbsp
אהבות שלי באמת או מצד שני תמיד סה היה שהייתי שיכור או מסומם כי אחרת אני נכנס לחרדות ולא יכול לתפקד ואפילו לדבר עם נשים אלא אם אני מכיר אותן טוב , ביישן וזה , אבל עובדה הצלחתי כי שאני נפתח אני יכול להיות מאוד חברתי ומאוד ירצו קשר איתי חוץ מראה חיצוני מאוד טוב בעיני נשים לפחות וזה גם תרם , אס אני מסכים שזה סותר אבל אולי זה עניין של הגדרה שונה , זו דעתי .
 

Berethor

New member
אני מבין, אבל אם הן יפות ומושכות זה לא מספיק, לפחות מבחינתי

לי די חשוב שלבחורה יהיה אופי מספיק טוב, וזאת אחת הסיבות שהגעתי להבנה שאני מעדיף בחורה 'חסרת ניסיון'. אתה לא חושב שעם תהיה עם בחורה בראש דומה לשלך, מישהי שגם ביישנית, אולי תרגיש יותר בנוח איתה והיא פחות תלחיץ אותך? בכל מקרה להיות תלוי באלכוהול, ויותר גרוע בסמים כדי להצליח לדבר עם אישה, זה בהחלט נשמע מאוד לא טוב.
 
אני מסכים לגמרי

והיוחלק רגישות וגם כמוני זה לא ממש עזר ואני מכוון להאקט עצמו לדבר זה עניין אחר גם שקשה אבל אפשרי בלי אבל אני לא מצליח לגעת האישה שאני פיכח אני נכנס להלם וכן מסכים שזה לא טוב
 

Berethor

New member
ואני מבין שזה הפריע להן שאתה יכול לגעת בהן רק כאשר אתה שיכור

או מסומם ולא כאשר אתה במצב מודע ופיכח. אני יכול להבין את הקושי שקשור לחוסר ביטחון, אם כי מדובר כאן ברמה מאוד קיצונית, אבל אתה מבין שזה כמו להשיג כרטיס למופע ולא ללכת לראות אותו.
 
כן בדיוק לכן המטאפורה

של בתול נצחי וכן הפריע להם לפחות לחלק אני לא מצאתי לזה פתרון או דרך אפילו אני מאמין שאני אמצא מחשבים שאני אפתח אליה מספיק ואז אוכל לדעת ללא
 
למעלה