שינויים

מתוסכל6

New member
שינויים

שלום.
את הסיפור שלי פרסמתי פה כבר כמה פעמים בכמה שנים האחרונות. העניין הוא שבזמן האחרון התחלתי לשנות גישה.
כולנו יודעים להגיד שחוסר ניסיון מגיע מכל מיני בעיות אחרות בחיים. העניין הוא שהרבה דברים כן הצלחתי לשנות: הרבה יותר טוב לי מבחינה חברתית, אני מרגיש הרבה יותר שלם עם הגוף שלי ובאופן כללי יותר הצלחה בדברים שאני עושה.
ולמרות זאת הפיל בחדר של קשר עם נשים נשאר ואין שום תחושה של התקדמות.
הייתי בתחושה שבגיל שלי (26) אנחנו כל כך מעטים שברגע שיש איזושהי נורמליזציה בתחומים אחרים זה פשוט יבוא בטבעי אבל זה לא קורה או לא קרוב.

אז איך השינוי קרה אצלכם?
כחלק מתהליך או פשוט רגע ששינה?
 
היי

כל הכבוד שהצלחת לשנות גישה ולהתפתח בתחומים שונים זה בטוח משפיע על האופן שאנשים תופסים אותך.
מבחינת נסיון וזוגיות נראה לי שהבעיה היא בזה שאתה מקווה שזה יבוא באופן טבעי כי זה לא קורה אני לבד כבר כמה שנים בגלל החשיבה הזאת (יותר נכון בגלל התירוץ הזה).
לדעתי אם אתה מרגיש מוכן ובטוח אתה צריך להתחיל ליזום, תנסה לצאת יותר למקומות שאפשר להכיר בחורות ואם אתה לא בקטע של לצאת אז תנסה אולי אתר היכרויות ואל תלך על הבחורות שניראות ביצ'יות תנסה למצוא בחורה נחמדה שיהיה לך קל להיפתח בפניה
בקשר לחוסר ניסיון. בהצלחה☺
 

cancer3009

New member
אתה בכיוון הנכון

אבל זה לא מספיק, אמנם אפשר לשבת ולחכות שדברים ייקרו מעצמם - ולפעמים הם קורים.
אבל כדי להגדיל את הסיכויים, עדיף ליזום מצבים שמתוכם יכולה להיווצר סיטואציה של היכרות עם בת זוג פוטנציאלית.
&nbsp
אם זה אתרי הכרויות, תחביבים, טיולים, חוגים למיניהם, התנדבויות, וכו'.
&nbsp
שאלת לגבי מקרים אישיים שלנו, אצלי זה התחיל מאתרי הכרויות. למדתי מכל דייט, ומכל בחורה מה לעשות / לא לעשות בפעם הבאה.. ואני עדיין לומד.
עד שעם אחת הבנות זה הצליח, וזה הפך את הפעם הבאה עם זאת שאחריה לקלה יותר, גם אם במעט.
&nbsp
&nbsp
 
אני חושב שאתרי הכרויות לא אופציה הכי טובה

כל הכבוד על לקיחת היוזמה.
ברור שאפשר ללמוד מהם כמו Сancer ציין אבל זה יוצא מקודת הנחה שאתה נפגש איתן . משהו שלא קרה לי הרבה באתרי הכרויות .
מנסיוני אתרי הכרויות יכולים להחמיר את המצב יותר . הציפיה שמישהי תענה. האכזבה מחוסר מענה , והורדת ביטחון עצמי על ידי חיפוש סיבות לחוסר מענה.

כמו שציינו תחביבים משותפים ,תחביבים, טיולים, חוגים למיניהם, התנדבויות, כו' זו הדרך הנכונה. הייתי ממליץ על חוגי ריקודים , במיוחד חוגי ריקודים עם בנות זוג , למשל ריקודים סלונים.
בריקודים האלה יש לך מגע עם בת הזוג שלך , התרגלות למגע הוא שלב חשוב למציאת בת זוג . הרגל זה יתן לך מוטיבציה לזום מגע עם בת זוג פוטנציאלית (אם פגשת אותה שם או במקום אחר) , מגע (במידה סבירה כמובן לא להמרח על כולה , אנחנו לא רוצים להפחיד אותה ) משפיע על חיבה והתקרבות . אם למדת אפילו קצת לרקוד אתה יכול להפגין את היכולת במועדון מיועד לזה , ואולי מישהי תצתרף אליך . =]

וכן , אל תעשה את זה בדייט .
http://flix.tapuz.co.il/v/WebPages/Player2.aspx?m=4421376
 

Berethor

New member
למרבה הצער זה אכן כך, יצא לי להכיר נשים יותר טובות דרך תפוז

מאשר דרך אתרי הכרויות, וזאת למרות שתפוז זה לא אתר שמיועד לזה. ברמה התאורתית באתר הכרויות אמור להיות יותר נוח להכיר, גם כי זה אתר שמיועד לזה וגם כי יש שם הרבה יותר פרטים על האישה שמכירים( אלא אם כן הפרופיל שלה כמעט ריק) ופרטים( במיוחד אלו שאינם שוליים) זה חלק חשוב בשביל לקבוע אם מישהי היא מספיק טובה/מתאימה, וגם אם שווה להיפגש איתה בכלל( שלא לדבר על יותר מזה), אבל בפועל רוב הנשים שם בעייתיות, רובן לא טורחות לענות, וגם אלו שעונות הן לרוב לא משהו לדעתי. אני כבר מזמן כמעט ולא מתאכזב מחוסר מענה אתר הכרויות, כי אני כבר יודע שהרוב שם לא עונות, והציפיות שלי מאתר הכרויות הן בהתאם, ואם אין ציפיה אז אין אכזבה. אני גם לא מאשים רק את עצמי בכך( אפילו שאני מודע לכך שאני לא מושלם), אני יודע שזה תופאה רחבה באתרי הכרויות, ושיש שם הרבה נשים די אנטיפטיות, אפילו אם הן מעידות על עצמן אחרת בפרופיל שלהן. טיולים זאת אכן דרך לא רעה להכיר אנשים, אבל ברוב הטיולים שאני יוצא עליהן יש בעיקר נשים מאוד מבוגרות, ככה שהן לגמרי לא אופציה מבחינה זוגית עבורי, בעוד שהמעט צעירות שיש שם נוטות להיות הרבה פחות חברותיות, אז גם הן לא ממש אופציה. אם הוא אדם מופנם, אז ריקודים הם לא ממש אופציה בשבילו, אם זה מביך אותו לרקוד, ועל אחת כמה וכמה מועדונים, ככה שאפילו שאתרי הכרויות הם לא משהו, זה עדיין עדיף מכלום, וגם יותר קל להכיר שם מאשר במציאות, במיוחד לגבר שלא יכול/רוצה להתחיל עם נשים זרות במקומות ציבוריים, בין אם מתוך ביישנות, ובין אם מתוך חשש שיאשימו אותו בהטרדה מינית. בכל מקרה אם כבר מדברים על ריקודים, אז "הריקוד" של סמוראי ג'ק הוא בין ההכי טובים.


 
למעלה