קשה לי כל כך... אין לי למי לפנות...

השאלה שצריכה לעניין אותך

ואין לי את התשובה לזה, זה איך היא העיזה לבוא לשם בידיעה שהיא עושה את מה שהיא עושה מאחרוי גבה של אמא שלי ועוד לבוא במלוא חוצפתה בעזות מצח. זה מעניין אותי.
 

Mip Mip

New member
כלבה זו מחמאה

כלבים הם יצורים אוהבים וחמים וידידותיים
 
../images/Emo6.gif

אין כמו כלבים. היא פשוט מכשפה!! אבל אני מאמינה שהיא תקבל בסוף את כל מה שמגיע לה.
 

civsa

New member
היי, היי!

מכשפות הן יצורים אוהבים וחמים וידידותיים
 

Mip Mip

New member
../images/Emo6.gif ואת באה רק בשביל הכסף....

לא ייאמן הייצורה הזו של אבא שלך...
 

Mip Mip

New member
שתצביע כל מי שיש לה father issues

הגעתי למסקנה שהקשר אבות-בנות תמיד יהיה קשר מיוחד- לטוב ולרע. מצידנו- אנחנו תמיד נעריץ אותם, אבל אם הם יפשלו- אנחנו נקח את זה כל כך קשה שכל מה שחשבנו יכול להתהפך... מבולבלת- אני כל כך מזדהה איתך. אני הערצתי את אבא שלי, במלוא מובן המילה. עד היום אני חושבת שהוא אחד האנשים החכמים ביותר שפגשתי (לא מדובר בחכמת חיים, למי שמכיר את הסיפור...). יש לו ראש מדהים ולמדתי ממנו כל כך הרבה ולקחתי ממנו כל כך הרבה לאמונות שלי ולתפיסות העולם שלי... שדווקא בגלל זה המשבר אמון איתו היה כל כך קשה שגרם לי להתנתק ממנו לשנתיים, וגם היום שאנחנו בקשר אני בקושי מתייעצת איתו ודי עסוקה בלרדת עליו או לקטול אותו... טוב זה מגיע לו... אבל מה שכן, אני חושבת שאם את כועסת עליו, הכעס צריך לבוא ממך. כי הוא פגע בך, לא כי הוא פגע באמא שלך. זה כל כך לא טוב לסחוב על עצמינו את הרעות של ההורים שלנו, ובמשך המון זמן גם אני הייתי עושה את זה. הבטחון העצמי שלי היה גמור בגלל כל האנשים שעשו רע לאמא שלי... ולהפטר מזה רק עשה לי טוב... אני בן אדם יותר רגוע, יותר בטוח... מה שהיה בין ההורים שלך, זה ביניהם בלבד. את צריכה להסתכל על הקשר שלך עם אבא ולהגיד מה הבעיות... ואז להחליט למה את כועסת עליו... ובקרוב- קבוצת תמיכה לבנות שאבותיהן אכזבו אותן
 
חחח נצטרך לפתוח כמה סניפים...:)

ואני כועסת עליו על מה שהוא עשה לי מבחינה אישית ועל מה שהוא עשה למשפחה. על זה שהוא הרס אותה והכאיב לכל כך הרבה אנשים... זה בגדול. למה, מתי ואיך החלטת שאת רוצה לחזור להיות בקשר איתו? והאם את מרוצה מזה..
 

Mip Mip

New member
זה הוא החליט.. הסיפור המלא../images/Emo26.gif

ההורים שלי החליטו להתגרש סופית ממש אחרי שסיימתי קורס קצינות. וזה היה אחרי תקופה ארוכה של ניתוק מאוד גדול- אבא שלי כבר כמעט חי עם החברה שלו, לא היה חוזר הביתה, בקושי היה מדבר איתנו... תמיד זה היה בתירוצים של עבודה והא היה אומר שהוא ישן אצל חברים בצפון/דרום... ומה שהכי כאב לי זה שהוא ממש התנתק גם מאיתנו. לטקס סיום קורס קצינות שלי הוא לא הגיע כי "הוא היה צריך לעבוד..". כשהוא הודיע לי שהם מתגרשים (אמא שלי הפילה את המשימה הזו עליו, לדעתי מכיוון שהיא לא ממש רצתה להתמודד עם זה) הוא אמר לי שהניתוק עד עכשיו היה מכיוון שהיה קשה לו לחיות בשקר והוא הבטיח לי שעכשיו שהכל גלוי ועל השולחן יהיה לו הרבה יותר קל לבלות איתנו... כן בטח! אחרי כמה חודשים, לא רק שגיליתי שהכל היה סתם דיבורים באוויר, הוא גם התחיל עם העניין של לא לשלם מזונות. זה פגע בי ישירות מכיוון שאני תמיד תמכתי כלכלית בבית, שהמצב הכלכלי בו לא היה טוב (בלשון המעטה) וכל הכספים של הבית נוהלו דרך חשבונות בנק שלי, כי אמא שלי לא יכלה לפתוח חשבון בנק בלי שזה יעוקל על המקום. באותה תקופה, כמו שאמרתי מקודם, עוד נשאתי את הכעסים של אמא שלי על עצמי, ונסעתי אליו במטרה להסביר לו למה אנחנו חייבים את הכסף. זה התפתח למריבה עצומה, גם על זה וגם על כל ההבטחות שלו שלא קוימו... ובסופה הלכתי ולא דיברתי איתו קרוב לשנתיים (אולי איזה פעם-פעמיים ביומולדת...). לא הייתי בחתונה שלו. הוא גם לא התקשר וביקש ממני לבוא. בינתיים בשנתיים האלה התקדמתי בצבא, והייתי מ"פ של קורס מדריכים בחיל חינוך, ולקראת סוף הקורס האחרון שלי אמא שלי התקשרה אלי ואמרה לי שאבא שלי רוצה לחדש את הקשר, והיא אמרה לו שהצעד הראשון שהוא יכול לעשות זה להגיע לטקס הסיום של הקורס... זה היה אחרי שנתיים שלא ראיתי אותו, וממש לא ידעתי איך לקבל את זה, גם ממש הייתי חנוקה מדמעות, כי בכל זאת התגעגעתי... בסוף הוא הגיע וזה לא היה כזה נורא... והקיבוצניק הזה כהרגלו גם הצליח לפדח אותנו (נשכב על הדשא של לשכת מפקד הבסיס במין פוזה מאיר-אריאלית שכזו).. ומאז די חזרנו להיות בקשר פחות או יותר... עם עליות וירידות ועם שיחות ארוכות על מה אני חושבת על כל הסיפור ועל אשתו והכל... וזהו פחות או יותר... לא תכננתי שזה יהיה כל כך ארוך...
 
סיפור עם "הפי אנד"

נחמד לשמוע על סיפורים כאלו. אני חושבת שהקושי שלי זה בגלל כל השינויים האלו. שפתאום הבית ריק (במיוחד כשהאחיות שלי אינן). לא נראה לי שיש הרבה קושי בזה שניתקתי איתו את הקשר כי הוא מצטייר אצלי כאל אדם שלילי שרק יעשה לי רע ולכן אני לא מרגישה שיש לי פה מה להפסיד.
 

Mip Mip

New member
זה היה יותר הפי ביגינינג

הצעד הזה היה באמת צעד ראשון שלו, לא יכולה להגדיר את זה כסיומת. אמנם חזרנו לדבר, אבל יש הרבה מה להשלים ואבא שלי יודע את זה. את יכולה פה לראות דוגמה לעוד צעד יפה שקרה מכיוונו.. אבל עדיין זה קשה. עשו לו מסיבת יום הולדת גדולה שאנחנו לא הוזמנו אליה כי "אנחנו לא מסתדרים עם אשתו" כמו שסבתא שלי טרחה לספר לי (היא הייתה חלק מהקנוניה...) לדוג'... אני מבינה למה התנתקת, ובאמת שבקטע הזה, אם הוא ירצה לחדש את הקשר הוא ידע איפה לחפש. אבא שלי בא לחפש את הקשר איתי ולא יכולתי להגיד לו לא. את צריכה לעשות מה שטוב לך ומה שאת מרגישה איתו שלמה עם עצמך. בן אדם צריך לעשות לעצמו את מבחן המראה לפחות פעם בחודש: להתסכל על עצמו במראה ולשאול את עצמו האם הוא שלם עם מה שהוא רואה, ואני לא מדברת על מראה חיצוני.
 
אמרת פה את משפט המפתח

"את צריכה לעשות מה שטוב לך ומה שאת מרגישה איתו שלמה עם עצמך. " אני בהחלט מרגישה שלמה עם עצמי למרות הקושי. אני יודעת שזה הדבר הנכון לעשות.. זאת פשוט הרגשה כזאת שאי אפשר להסביר. אני מקוה שהכל יסתדר אצלך ושתמצאי את המקום והפינה שבה את תרגישי הכי טוב ולא אף אחד אחר.
 

angel 445

New member
הבנתי אותך..

אני ממש מבינה את ההרגשה שלך זה ממש מעצבן אני מבינה למה את כועסת עליו אבל לפי דעתי זה חשוב לישמור על קשר עם ההורים הוא עדין אבא שלך ואת צריכה לדבר איתו וליראות איפה אתם נימצאים . כאליו את את מתכוונת לנתק איתו את הקשר לגמרי?? אוקי נכון שאת כועסת עליו ועל אמא שלך שלא סיפרו לך כלום אבל תאמיני לי שעדיף לא לדעת מה היתה הסיבה לגירושים שלהם זה לא משנה בכלל . מה שאת צריכה זה לתת לזה זמן ולדבר איתו באיזה שלב ..
 

angel 445

New member
רגע מה שהבנתי ש..

אבא שלך בגד באמא שלך ובעצם את כועסת עליו מאוד ולא רוצה לדבר איתו זה נכון?
 
למעלה