שאלה חשובה

wow49

New member
שאלה חשובה

שלום לכולם. אני חדש כאן ובכלל בעניין הפורומים. נכנסתי כדי לשאול שאלה ספציפית: בני המהמם (11.5) מנישואי הקודמים נכנס בבירור לגיל ההתבגרות (ציניות, אפטיות, זעם תמידי לא ברור...). בחודשים האחרונים, הקשר בינו לבין אחותו (4.5. מהממת לא פחות) הולך ומדרדר, והופך קשה מנשוא (לכולם). לא צריך תואר בפסיכולוגיה בשביל לנחש את הסיבות. השאלה היא מה עושים? האם משתדלים לתקן, יוזמים בילויים משותפים וכו', או שמרפים? האם מדברים אתו ופותחים את העניין, או שנתנים לזמן לעשות את שלו. ובכלל, יש למישהו איזה טיפ טוב, או קסם?
 
יכול להיות שמשהו מעיק עליו?

והאחות היא "שק איגרוף", אולי משהו יושב לו על הלב, ואין קשר או שיש קשר שנוגע לקנאה או משהו דומה. ובקיצור, האם אתה בטוח שזה גיל ההתבגרות? לגבי מה לעשות, אם באמת אין סיבה, אולי כדאי שתיקח אותו לטיול ארוך (אולי אפילו טיול מאתגר) רק שניכם ול"שיחת גברים" בסגנון של באטמן - כוח הוא אחריות (אולי אפילו לצפות יחד בסרט של באטמן ולחשוב אחרי הסרט יחד על התובנות), ולנסות לראות אם אפשר ע"י תקשורת לשפר משהו, אולי בכלל זאת בעיה קטנה, אולי חלילה זאת בעיה גדולה. אין קסמים, רק רצון טוב הדדי. מקווה שתחזור לספר לנו על שיפור..... בהצלחה, איזה כיף לבן שלך שיש לו אבא אוהב, אני מקווה שהוא יודע להעריך את זה.....
 

מישי15

New member
בת להורים גרושים

אין לך הרבה מה לעשות.... , תנסה לברר למה הוא ככה..... , זה יבוא וילך.....
 
המשכתי לחשוב

ואולי פשוט משעמם לו, אולי כדאי לרשום אותו לנבחרת ספורט כלשהיא שתאתגר אותו, שהוא יהיה חלק ממסגרת, ויוציא את האנרגיות שלו שם, אולי שווה לנסות.
 
למעלה