Revolution מגיעה ל-yes Action

LeRanch

New member
Revolution מגיעה ל-yes Action

ימי חמישי ב- 22:00 החל מה- 28.2 בערוץ yes Action HD

הפרקים ישודרו גם ב- VOD


מה הייתם עושים בעולם ללא טכנולוגיה?
בהרפתקה החדשה מבית ג'יי ג'יי אברהמס ("אבודים", "מבוקש") ואריק קריפקה ("על טבעי"), משפחה נאבקת להתאחד בעולם פוסט-אפוקליפטי כאשר כל פיסת טכנולוגיה – מחשבים, מטוסים, מכוניות, טלפונים, ואפילו תאורה - קרסו באופן מסתורי לעולמים. בשבע השנים שאחרי הלילה בו הטכנולוגיה חדלה מלהתקיים תושבי ארה"ב לשעבר חיים בעולם הנשלטת על ידי מילציות חמושות כשהגרועה בהן היא "רפובליקת מונרו".
Revolution היא דרמה סוחפת עם עולם עשיר ומרתק, אבל היא גם סיפור רגיש ואינטימי על משפחה – זאת שנולדת איתה וזאת שאתה בוחר.

זהו מסע גדול מהחיים בתקווה ללידה מחדש של עולם, המסופר דרך עינייה של אישה צעירה, צ'רלי מת'סון (טרייסי ספירידקוס, "להיות אנושיים"), ואחיה דני (גרהאם רוג'רס). לאחר שדני נחטף על ידי עושי דברו של מונרו המשוכנע שדני הוא המפתח להחזרת החשמל לעולם, צ'רלי חייבת למצוא את דודה המנוכר מיילס (בילי בורק, "דמדומים"), חייל נחתים לשעבר שחי בבדידות מהעולם. יחדיו, ועם חבורת ניצולים קשוחה, הם יוצאים להציל את דני, להדיח את המיליציה השולטת, ולבנות מחדש את ארצות הברית.
באותו הזמן הם חוקרים את הפרשה המסתורית מכולן – למה האנרגיה בעולם קרסה והאם היא תשוב אי פעם?

עוד מככבים בסדרה: אנה ליס פיליפס וזאק אורת' כזוג ניצולים המסייעים לצ'ארלי, ג'יי.די פרדו ("סיפור סינדלרה") כחייל צעיר המנסה ללכוד אותה, את קפטן טום נוויל, איש המיליציה שלוכד את דני מגלם ג'יאנקרלו אספוזיטו (גאס מ"שובר שורות") וקים רייבר ("האנטומיה של גריי") היא אשתו המתוארת כליידי מקבת' של הסדרה, דיוויד ליונס ("אבודים") מגלם את באס מונרו נשיא הרפובליקה, מריה האוול היא גרייס המסתורית, דניאלה אלונזו ("מגרש ביתי") מגלמת את נורה, וטים גאן ("איירון מן") ואליזבת מיטשל ("אבודים") כבן ורייצ'ל מת'סון.

בהפקת אריק קריפקה, ג'יי ג'יי אברהמס ובריאן בורק ("אבודים", "מסע בין כוכבים"), יחד עם ג'ון פבארו (סרטי "איירון מן") שביים גם את הפיילוט.
פרק הפתיחה סחף 11.7 מיליון צופים – שיא חדש לרשת NBC (שמיהרה להזמין ממנה עונה מלאה) שעזר לה לראשונה לסיים את הערב כתחנה הנצפית ביותר, והבכורה הלילית הנצפית ביותר לרשת כלשהי ב-4 השנים האחרונות. "Revolution" התגלתה גם כסדרה המוקלטת והנצפית ביותר בקרב בעלי ממירים מקליטים בארה"ב, נתון שמוסיף לה למעלה מ-3 מיליון צופים בכל שבוע.
יחד עם "וגאס" ו"אלמנטרי" היא אחת משלושת הסדרות החדשות הנצפות ביותר בארה"ב.

שתהיה לכולם צפייה מהנה וכמובן שהפורום ישגשג ויצליח!
אני הולך לצפות בה בוודאות
 
למעלה