בבושקה

בבושקה

מכירים בבושקה?
בובה שיוצאת מתוך בובה, שיוצאת מתוך בובה, שיוצאת מתוך בובה, שיוצאת מתוך בובה...
הגוף שלי שרוע על המיטה, הראש מונח על הכרית, שאריות כאב הראש שהיה במהלך היום הזה כבר עוזבות אותי, הגוף נינוח והוא שרוע לידי. קרוב אליי. בין רגליי. שוכב על המיטה וראשו טמון עמוק בין ירכיי.
הוא מלקק ומוצץ אותי בדרכו הידועה והכה טובה, אבל כמו תמיד, יש משהו מפתיע, משהו חדש, משהו אחר, משהו שאין לו הסבר.. משהו שלקח אותי לדמיון הכי הזוי עד כה.
הכוס שלי פתוח בפניו והוא עושה בו כרצונו ובהצלחה יתרה.
הכוס שלי מתלקק בלשונו.
הלשון מלקקת אותו, מלקקת מסביבו על השפתיים, מתמקדת בדגדגן הבולט, נשיכה קטנה ועוזב. מציצה, ליקוק, נשיכה ושוב ושוב ושוב...מרגישה שאני מגיעה לשיא, שאני מתפוצצת, שאני נוזלת כולי, שאני גומרת...
ואז הוא ממשיך והכוס שלי ממשיך לרייר ואני מרגישה שפלח נוסף נפתח, דגדגן נוסף נחשף, אחד כזה אחר שלא קיבל את העונג שקיבל זה שטפטף אך לפני רגע.
ההרגשה חוזרת על עצמה, הדגדגן רגיש ורטוב, הלשון מלקקת אותו ומוצצת, מוציאה ממנו צוף ומעביר בגופי עונג מתמשך, רטט ורטיבות ופיצוץ של תחושות.
ואז הוא ממשיך ללקק ולמצוץ והכוס שלי ממשיך לרייר ועוד פלח נפתח, עוד דגדגן חדש נחשף אל לשונו, כאילו שהוא אחר מזה שגמר לפני רגע ואחר מזה שגמר לפני שני רגעים.
ואני כבר לא יודעת. מה זה הדבר הזה? גמרתי? לא גמרתי? זו היתה אורגזמה? שרשרת אורגזמות? מה זה היה הדבר המופלא הזה? אני כבר מכירה את עצמי, את התחושות, את ההנאות, כזה עוד לא היה לי.
הכוס שלי נהפך לבבוקשה - הוא נפתח ונפער ודגדגן אחד נחשף ומרטיב ומיד לאחר מכן אחד נוסף נחשף ועוד אחד נחשף, כאילו שהוא מקלף אותי וחושף יעדים חדשים שאינם נגמרים.
עד שזה נגמר... עד שאני כבר לא מסוגלת יותר.. עד שהלב שלי דפק בקצב כל כך מהיר, שאולי אפילו קצת נבהלתי.
מניחה את ידי על הלב ומרגישה אותו דופק ופועם, כמו שלא היה אף פעם, בחוזקה, במהירות ואני שוכבת על המיטה, עוצמת את עיניי ומתמכרת להרגשה הזו שהכל אט אט נרגע וגם קצב הלב יורד וחוזר לשיגרה.
זה הרגע שאני גם יכולה להוציא מהפה משפט שלם ולא רק גניחות ואנחות, מנסה להסביר לו איך הרגשתי, מה הרגשתי, רוצה שיבין מה הוא עושה לי בגוף, מה הוא עושה לי בראש.
מנסה לתאר את מה שעבר בגוף שלי והדמיון לוקח אותי לאותה בובה שיוצאת מאחת אחרת ועוד אחת ועוד אחת ועוד... בבושקה, או ליתר דיוק בבושכוס.
 
להתחיל ככה את הבוקר..

ואוו..מטורף! גם אני רוצה...
ועכשיו אני גם רטובה ומגורה..
ככה מתחילים בוקר?!?!
 
ועכשיו?

ועכשיו? עבר לך?
אז אני ממליצה לראות את הסרטון שירון צירף וגם לקרוא שוב את הפוסט. נראה לי שההנאה בטוחה!!
מאמאמייה מה שזה עשה לי.
 
עכשיו?!?!

אחרי שראיתי את הסרטון וקראתי שוב...וכן שוב על הבוקר,
מצבי רטוב מאוד צריכה זין ועכשיו!
 

yaron599

New member
בבושכוס...

המילה הכי נכונה לתאר את הפוסט הנפלא הזה שלך
:))
כהרגלך מצליחה לסחוט את העונג עד הטיה האחרונה..
 

sapirac

New member
לי הלך היום עבודה .

הרגע גמרתי לקרא ...
היה צריך להיות הזהרה - "הקריאה בשעות הבוקר באחריות הקורא"
אבל לא הייתה כזו ... סמאאאאק.
 
למעלה