קיבלת אומץ והפתעת

great011

New member
קיבלת אומץ והפתעת

הטלפון מצלצל לקראת סוף המשמרת, רואה את המספר ועונה,
"מסיים לעבוד כרגיל?"
"כן"
יש לך זמן להקדיש לי?
"בוודאי, בערך שעה"
"אני אחכה לך עם הרכב בפינת הרחוב, אל תתקע"

מסיים את המשמרת וטס החוצה מאוד מסוקרן מה הגברת רוצה, עובדים כבר שנתיים ביחד, צוחקים, מדברים על הא ודא, לא דברים אינטימיים, קצת ילדים, קצת עבודה. רגיל שמתייעצת איתי בכל מיני דברים שבשגרה.

נכנס לרכב, חיבוק ונשיקה על הלחי, בדרך מסניף את ריח הבושם המדהים שיושב עליך בול. אישה כבת 40, שיער שטני ארוך, כ-1.75 מטר, גוף משורטט של אלה. תמיד נהנה לבהות בה כשהיא עוברת.

מתחילה לנסוע מדברים בדרך לא משהו מיוחד, מגיעים למקום די מבודד ואז זורקת לי פצצה תוך כדי הסמקה, "קמתי בבוקר והדבר הראשון שחשבתי עליו שאני חייבת לטעום ממך טיפה, להרגיש את מגע הידיים על הגוף שלי, להרגיש את הלשון שלך חוקרת את הכוס שלי, ללטף את הזין שלך..."
ההלם, ההלם שהייתי שרוי בו באותו רגע, כי רק בפנטזיות שהייתי לבד הייתי מדמיין איך הייתי מנשק את כל גופה איך הייתי מזיין אותה בכל תנוחה, והנה פתאום בלי שום הכנה הבנתי שהיא מרגישה אותו הדבר. בכל הזמן שהכרנו הייתה קירבה חיבוק, נשיקה על הלחי של ידידים לא יותר.
לפני שיצאתי מההלם כבר הרגשתי איך יד מלטפת את הזין מבעד למכנס, עם חיוך שובב על הפנים שלה, והזין רק מהמחשבה של המגע נעמד בדום מתוח.
הופ אחת ושתיים לפני ששמתי לב כבר פיה ינק אותי, "שנייה אולי נעבור לספסל האחורי?" מוציאה את הזין מהפה ואומרת "לא אין צורך, הפעם זאת רק נסיעת מבחן, טעימה קטנה, בפעם הבאה נמצא כמה שעות לחקור האחד את השנייה טוב טוב"
"זה לא הוגן, את מקבלת טעימה ואני נשאר עם הסקרנות." "ששש " אמרה החזירה את האיבר לתוך הפה ומצצה בריכוז רב, נעזרה גם בלשון ואותי פשוט שיגעה. התחושה, אוי התחושה של פנטזיה ומציאות גרמו לגופי לרעוד כמו קנה סוף ברוח חזקה, אחרי כמה דקות של שפתיים ולשון מטחים של זרע חם לתוך פיה שוגרו, ליקקה את השפתיים וחייכה.
עשר דקות נסיעה לכיוון השכונה חזרה עברו ביעף, לפני שירדתי אמרה "בפעם הבאה אני רוצה את כל הארוחה".

אוי כמה שאני מחכה לפעם הבאה....
 

giligil55

Member
מזלכם ...


שהיא קיבלה אומץ ...
 

great011

New member
שבירת השגרה וההפתעות הקטנות - מכניסות פלפל לחיים.

 
למעלה