5 סיבות מדוע שווה לצפות בהוחלפו בלידתן

danas83

New member
סיבה ראשונה


תהליך הליהוק – איך ללהק אנשים חירשים
תוך כדי מציאת שילוב מושלם של כשרון היא לא דבר קל כשמדובר בכל סדרת טלוויזיה, מה שהפך את ליהוק השחקנים
הוחלפו בלידתן
למאתגרת במיוחד היה שהמפיקים היו נחושים בדעתם למצוא שחקנית ראשית שרהוטה בשפת סימנים האמריקנית (ASL)
. אתגר אשר על פי יוצרת- המפיקה ליזי וייס תרם לסיבוב ברכבת הרים של רגשות. "זה היה שיחת ליהוק פתוחה שבו פול [מפיק שותף פול סטופין] ולי היה פשוט יום ממש אמוציונלי", סיפרה וייס את התהליך שהוביל לגילוי דפני שלהם. "אנשים נכנסו, נסעו בשעות, אמרו תודה רבה לך על שכתבת את הסיפור, על כך שדמות שהיא כל כך מעוגלת, אשר במקרה היא גם חירשת, שהיא אדם אמיתי, שהיא לא עדה לרצח כמו בתוכניות אחרות. והם פשוט כל כך התרגשו כי זו עלולה להיות ההזדמנות שלהם להיות בטלוויזיה.
 

danas83

New member
סיבה שניה


קייטי לקלרק – שחקנית שהיא לא חירשת משחקת חירשת
רוב הסיכויים שכבר גיליתם שהשחקנית קייטי לקלרק היא לא חירשת טכנית, מה שאתם אולי לא יודעים הוא שהיא סובלת ממחלה "מנייר". במילים אחרות, בניגוד לרוב השחקנים שפשוט צריכים להגיע לסט עם הטקסט שלהם שאותו הם שננו באופן מלא, לקלרק צריכה ללמוד את הטקסט תוך כדי צלצולים באוזנים, אובדן שמיעה משתנה, ומדי פעם התקף של ורטיגו. "כשקראתי את התסריט, אני ממש חשבתי ש," הם אף פעם לא הולכים למצוא את הבחורה הזאת. השחקנית היפיפייה
, מוכשרת שהיא חירשת או כבדת שמיעה ורהוטה בשפת סימנים האמריקנית "
, הודתה וונסה מוראנו שמשחקת לצידה כאחת הילדות שהוחלפו בלידתן ביי קניש. "אני כל כך אסירת תודה שמישהו כמו קייטי התקבלה לצוות השחקנים, כי כל כך הרבה קורה בתפקיד הזה." הוסיפה וייס, "קייטי בולטת מהמסך, שהיא שחקנית נפלאה, היא יפה ושהיא נראית כמו לאה תומפסון [אימה ביולוגית בסדרה ]שזה בונוס אדיר ".
 

danas83

New member
סיבה שלישית


אמט

ככל האובססיה האחרונה שלנו עם הוחלפו בלידתן ניתן לזקוף לראשונה על התייחסות הייחודית על תרבות החירשות. שאנחנו יודעים כל כך מעט על, שנית הוא משולש האהבה הממכר יותר ויותר בין דפני, ביי ואמט. ובעוד אנחנו לא מתיימרים לדעת בדיוק איזו קבוצה תנצח בסופו של דבר (הערת העורך: יאללה טים ביי), אנחנו יודעים שחלק גדול מהקרדיט מגיע לחדש יחסית שון בריידי ביצירת דמות כמו אמט שכל כך שונה מכל מה שאי פעם ראו בטלוויזיה. בריידי הגיב על ההצלחה המפתיעה של המסך הקטן של האלטר האגו, "בכנות, אני יכול להודות שלא ציפיתי לזהה שהדמות תגדל באופן כזה, ויהפוך לפופולרי במובן הזה. אני חשבתי שאהיה בהחלט תפקיד משנה, רקע, אתה יודע, בחור חירש מסורתי בצוות שכולו שומע?. אך הכותבים כללו אותי. שפת סימנים האמריקנית הפכה להיות מובלטת יותר מאי פעם, ואני באמת מבורך
ובר מזל"
 

danas83

New member
סיבה רביעית



מכיוון שאנו ממשיכים להחזיק פינה בלב מעט מביכה עבור כל וכל שחקנים המעורבים בסדרת היי סקול מיוזיקל של דיסני, אנו חשים שמחובתנו להצביע על כמה אנו מרוצים שהאמן מוכר בשם ריאן אוונס לבסוף הוא מקבל את מה שהיה ראוי לו, רגע באור הזרקורים. מה עוד, שהוא מנצל את זה עד כדי כך שכל צוות השחקנים הודו די הרבה שלוקאס גרביל - שמשחק את האח הטוב כמעט בוגר והרבה פחות אחראי –של ביי כבר קלט מהר מאוד את ASL (שפת הסימנים האמריקאית)
יותר מכל אחד אחר בצוות. גרביל מספר, "קייטי לימדה אותי למעשה - כשהתחלנו לעבוד, הלכתי אליה, והיא למדה אותי חמישה סימנים בכל יום - כי אני באמת התאהבתי באופן מיידי בשפה ורק רציתי ללמוד כמה שיכולתי. חברה שלי ואני משתמשים בו במסיבות לסמן זה לזה כמו "אתה מוכן לצאת לדרך?"
 

danas83

New member
סיבה חמישית


התכנית היא רק ההתחלה.


בניגוד לתוכנית הריאלטי בMTV חוף ג'רזי, כל תכנית שבה המעורבת הקארדשיאנ'ס והאוסף לכאורה אינסופי של תוכניות ריאליטי שבאמת טראש אולי יש אמונה כי הטלביזיה עדיין סגנון של מדיום רב עצמה. מקרה לדוגמה, התגובות שקונסטנס מארי - שמגלמת את אימה הביולוגית של ביי רג'ינה- קיבלה על התוכנית באמצעות מדיה החברתית. "יש לי אנשים שנותנים לי בגלל התכנית, שהם כל כך השראה שהם עותרים לבתי הספר התיכוניים שלהם כך ששפת סימנים תהיה אחת משתי השפות שלומדים . הם מנסים למצוא מורים. הם מפיצים את הדבר, "אמרה מארי. "זה גורם לי להיות רגישה ואני אשתדל שלא לבכות.
אבל יש לי אנשים חירשים בטוויטר שאמרו לי שהם כל כך מלאי השראה, לגלות שיש הורים ששומעים שהולכים ללמד את שפת סימנים
את הילד שלהם אומר כל כך הרבה . והיה לי אמהות אומרות שבגלל זה, הן הולכות לעבוד קשה יותר כדי ללמוד את השפה של הילד שלי. וזה גישור פער, ואני חושבת שזה פשוט דבר נפלא



בתמונה: קונסטנס מארי זכתה על תפקידה בהוחלפו בלידתן בפרסי האלמה הלטיני (כמו האמי) ששודר שנה שעברה בלוס אנג'לס
 
למעלה