השארה בנוגע לפיצוץ בסוף העונה השנייה

SMILE9871

New member
השארה בנוגע לפיצוץ בסוף העונה השנייה

ישבתי וראיתי בשנית את סוף העונה השנייה בניסיון להבין את הפרק האחרון ואת מי שאחראי לפיצוץ בלנגלי בטקס.
אני חושבת שהכל מתחיל ביום שבו העיתונאית והקבוצה שלה חוטפים את ברודי במסוק, למי שזוכר האי לקחה אותו לאיזה מקום מבודד כשקרי ושאר סוכני הביון מאחוריו וקרי הבינה שמשהו לא טוב הולך לקראת ויצאה מהרכב. היא ראתה איך לוקחים את ברודי במסוק.
שם ברודי נפגש עם אבו נזיר שרצה לוודא את האמינות שלו ואמר לו שהוא צריך את העזרה שלו, שהוא מתכנן פיגוע ביום שבו 300 חיילים חוזרים לביתם והתפקיד שלו לשכנע את סגן הנשיא שאותה העיתונאית שעובדת איתו תסקר את האירוע.
אחרי שהאירוע סוכל נזיר חטף את קרי.
אני חושבת שהאירוע הזה היה במטרה לעוור את ה- CIA. אני חושבת שאבו נזיר לא תכנן את הפעולה הזו בכלל אלא הקריב חלק מאנשיו לטובת המטרה העליונה שלו שהיא הפיצוץ הענק בלנגלי בטקס ההזכרה. אני חושבת שהוא העמדי את ברודי בסיטואציה הזו כדי שהוא יעביר את המידע ל- CIA ולמשוך אותם לכיוון השני.
בגלל זה הוא חטף את קרי יום - יומיים למחרת כשהוא כבר ידע שברודי לא איתו ואמר לו שהוא מחויב לשלוח לו את הקוד שיהרוג את סגן הנשיא.
אם אתם זוכרים אחרי שקרי חטפה נזיר אמנם התחבא והרג כמה מהאנשים של ה- FBI אבל הוא לא פחד למות או ניסה לברוח.
וראיתי את הקטע שבו הם הורגים אותו מספר פעמים. נזיר יושב על הברכיים, מכניס את היד לחולצה שלו ומיד אחר כך יורים בו. לדעתי היה שם איזשהו כפתור. יכול מאוד להיות שנזיר לחץ על אישור לפעולה המבצעית שהיא החיסול בלנגלי - בטקס ההזכרה.
ברודי שלא היה לו שמץ של מושג פתאום באמת גילה שהמכונית שלו הוזזה ושהייתה בה פצצה.
אפשר לאמת את זה שקרי וברודי ניצלו מהפיצוץ רק בגלל שקרי היא זו שסימנה לברודי לעלות למעלה.

אוקי, זו ההשארה הדיי מסובכת שלי.
אני ממש אשמח לשמוע אם אתם מסכימים\ חולקים ועל מה
 

kordilia snake

New member
הרוב נאמר בסדרה אם אני זוכרת
נכון,זה לא חדש שבארגון של אבו נזיר מקובל להקריב אנשים בכדי להשיג את המטרה גם אם לכאורה מדובר באנשי מפתח(הצוות של רויה,נזיר בכבודו ובעצמו.)זה כאילו הם משחקים שם גרסא מעוותת של שח-מט.אבו נזיר לא ממש טיפש והתוכניות של מורכבות מאוד רובן מבוססות אם אני מבינה נכון על הגורמים האנושיים(לדעתי זה טיפשי אבל מילא).אין לי ספק שניסיון הפיגוע היה הסחת דעת,המטרה גם של ברודי וגם של אבו נזיר הייתה תמיד לנקום את המוות של עיישה והדרך הכי טובה לעשות את זה היא למצוא דרך לפגוע ב-CIA ועל הדרך להרוג כמה שיותר אמריקאים אם אפשר (ואם רוב ההרוגים הם אנשי CIA אי אפשר לבוא בטענות על הרג חפים מפשע.לכו תדעו מה בידיוק היה התפקיד שלהם שם,בכול אופן אירגון ביון)

לדעתי ברודי לא אשם בפיגוע בלנגלי,האנשים של אבו נזיר קיוו שהוא ימות בפיגוע ולקשור את כול הקצוות הפתוחים במוות שלו,לכן גם פירסמו את קלטת ההתאבדות שלו.זה גם עובד להם לא רע כולם מחפשים את ברודי ואף אחד למעט קרי לא מעלה על דעתו שיש מחבל שמסתובב חופשי,הסיפור סגור מבחינת ה-CIA ורק מעניין אותם האנשים מאחורי.
 
למעלה