עונה 2, פרק 8

עונה 2, פרק 8

כן, כן,
יום רביעי כבר הגיע
ובערב --
כולם ליד הטילוויזיה
צופים בעוד פרק של תוכנית המוסיקה הטובה
"אקס פקטור"
אז כל ההנאות, הקיטורים, העצבים, והקולות המדהימים פה בשרשור זה
צפיה נעימה!
 

mikemiller

New member
"האודישן המושלם"

אמרו האודישן המושלם , אמרו שווה לחכות , שמו מלא פרסומות ובסוף עלתה לשיר בתאל הרפתנית, זמרת באמת לא רעה אבל שום דבר שלא שמעתי קודם , לא בטוח שיש לה את האקס פקטור בכלל , פרק חלש , מלא גימיקים ובלי כישרונות
 
אז מה היה לנו?

גבי, המתמודד משנה שעברה, שכל מה שאמרו עליו עברי ושירי נכון. הוא מאוד תיאטרלי, הוא ניסה לפתוח גרון וצרח במלוא גרון. זה היה זוועה. לא ברור לי למה הוא עבר.
הייתה את טליה. שלבשה בגד מאוד לא מחמיא לה, שהיא נחמדה והכל. דקטורנטית למחשבת ישראל. חושבת שהיא יותר חכמה מכולם. מתנשאת ומעצבנת עם ל"ב שנים. בכל אופן כשהיא פתחה את הפה, זה היה נחמד.. אבל הסוף, כשהיא עלתה בסולם, היה נדמה לי שכל החלונות בהיכל נוקיה נשברו. בבית, כמעט נפלתי מהספה מרוב שנבהלתי.
היה את יהודה קיסר, שלא ברור לי למה בכלל הגיע לתוכנית הזו. אם הוא רוצה לקדם מוזיקאים צעירים, למה לא להכין אותם לאודישן בלעדיו? מה יש למישהו שכבר 50 שנים על הבמה לחפש בתחרות שירה?
היה את בני השרמנטי. ששר נחמד. ובעיקר התלהבו שהוא הגיע עם הסתבא של בר רפאלי, וגם העלו אותה על הבמה. לא ברור לי למה.
חבל מאוד שלפחות חצי מהתוכנית, אם לא יותר, הולך על שטיות כגון האם משה ישן בלילה? קיטורים של השופטים, דיבורי סרק וכאלה.
והכי עצוב היה לי, שהביאו את בתאל הכניסו אותה אחרונה אחרי שכולם הלכו, כולל רוב הקהל. מאוד מעליב ולא מכבד בעיקר את ההפקה של אקס פקטור שלא נותנת כבוד למתמודדים בתוכנית. זה היה הכי עצוב. שלוש כן, כי שירי מיהרה להופעה. מאוחר בלילה אחרי שכל הקהל כבר הלך, והשופטים כבר עייפים ואין להם כוח.
לא ככה מקבלים אנשים לאודישן.
 

רמי אב

New member
תגובה לתגובה

מה הקשר למתנשאת? אין אף רע שהאדם מראה שיש לו יכולות של חכמה. זה לא שהוא משתמש בזה לצורך כוונה רעה.
בקשר ליהודה קיסר, יש זמרים מוצלחים שרוצים גם להצליח עוד יותר.
בקשר למתמודדת האחרונה, יש הרבה מתמודדים וכל מתמודד מופיע לפי מספר.בזמן שלו.
בקשר למה שלא שייך למוסיקה, זה חלק מתוכנית ריאלטי גם לדעת על מה מעדיפים המשתתפים גם במה שלא שייך לתחום המוסיקה.כי ריאלטי זה יותר מתמקד במי שמשתתף בו מאשר דברים אחרים.
אני גם אוהב גיוון בדבר כמו כאילו צחוקים של האנשים השופטים שם.
מה הקשר לשופטים עייפים? התפקיד שלהם בתוכנית הזאת זה לבחון את כל מי שצריך.
 
אז ככה

לא אמרתי כוונה רעה, אמרתי מתנשאת, זאת אומרת שהיא חושבת שהיא יותר טובה מאחרים, רק כי היא יודעת כמה מילים בלועזית ורק בגלל שהיא קוראת שירה.
בקשר ליהודה קיסר, ובכן הלהקה שהוא הקים לא מספקת את הסחורה.
בקשר למתמודדת האחרונה, שמו אותה על אש קטנה, כי חשבו שהיא מאוד מוצלחת. ואז שכבר הביאו אותה לבמה בשעה מאוד מאוחרת, זה אחרי שרוב הקהל כבר הלך ושירי מיהרה להופעה והשופטים כבר חושבים על היום שנגמר. זה לא מכבד את האדם שהגיע במיוחד לאודישן. צריך ורצוי ומומלץ לת לו את הכבוד המגיע לו שהוא טורח להגיע לאודישן. זאת אומרת שכל השופטים שומעים אותו, ואם החליטו על קהל, אז כל הקהל צריך להיות. זה נקרא לכבד ולהוקיר אדם שטרח להגיע. אז נכון הוא זוכה לחשיפה ולקריירה מהירה במידה שהוא מתקדם בתוכנית, אבל עדיין לא צריכים לרמוס את כבודו.
בעונה הקודמת, נתנו טעם של עוד כשהראו את השופטים. הפעם הם הלכו על כל הקופה, כולל הציץ שמציץ, ודיבורים על חמין, ומסאז, ופיפי, ועייפות ואוכל ומה לא, שדי הורידו לי מהתוכנית.
 

רמי אב

New member
הייתה לי הרגשה שבפרק הזה גם מי שלדעתי עשה ביצוע כמעט טוב

התקבל רק כדי למלא את מקומות המתמודדים ב 70 איש בשלב של מחנה האימונים.
כמו הקיסרים כמו אלי עידן כמו המבוגר מאוד עם הכובע.
 
למעלה