עונה 2, פרק 5

עונה 2, פרק 5

עוד מעט, ממש עוד כמה דקות
נשב עם האוכל, או שלא, מול הטילוויזיה
ונהנה, או שלא, מעוד תוכנית של אקס פקטור
כל החידושים, העצבים, הזמרים המיוחדים ואלה שלא
הכל פה בהודעה הזו
צפיה מהנה!
 

רמי אב

New member
לדעתי

לדעתי הראשון נראה טוב
לדעתי השני לא רע
השלישי לא רע
זה שנפצע מצוק איתן נראה טוב בבסיס הקול אבל צריך שיפור.
 

רמי אב

New member
המשך

לדעתי הבעל של ציפי חוטובלי שר חלש מידי
והשלישית בנות שרה לא רע
זה עם השיער הארוך יותר המתולתל לדעתי שר טוב מאוד
השני לפניו שר טוב
ומי שלפניו לא רע
זה שבקשר לאבא שלו שר טוב
&nbsp
 

xjoiq

New member
פרק עם אינפלציה(יחסית) בכשרונות אבל העורכים(שוב)הרגיזו אותי

4-5 כשרונות מוצגים + 3 כשרונות מצונזרים.
ההתרגזות היא על המצונזרים: מכל השעה וחצי(נטו) של התוכנית לא יכלו להוסיף עוד 6 דקות מסכנות או לקחת את הדקות מדברים אחרים או לצנזר את הזייפנים כדי שנהנה מעוד 3 כשרונות נחמדים???
&nbsp
ועוד במיוחד כשרואים שהתוכנית נלקטה מכמה פגישות של אודישנים חלק מהחורף וחלק מהקיץ. כאילו מישהו החליט שדווקא בתוכנית מס' 5 נכניס את המתמודדים האלה והאלה ואת אלה נצנזר..
בקיצור באסה
.
&nbsp
לגבי הביצועים:
אלמוג קריאף עם הסיפור שלו ובלי הסיפור שלו הוא היה מעולה. כנראה שהסיפור שלו בנה אותו בתור אומן, ובנוסף לקול והמוזיקליות הטובים מאוד שלו לא יהיה לו קשה להפגין חיבור לטקסטי השירים שהוא שר.
אני מאוד מקווה שבבית השופטים לא יעשו משפט שלמה בינו לבין יוסי שיטרית(בטוח שניהם יגיעו לשם)וידיחו אחד מהם מההופעות החיות מהטעם "צריך רק נציג אחד לכל ז'אנר" כי שניהם מעולים ושניהם ראויים לטיפוח לקידום לתעשיה. ואקס פקטור יכולה להתהדר בשניהם ש"נולדו" כביכול אצלה.
&nbsp
טל גינת זמרת מצויינת. נהניתי לשמוע אותה. עשתה קאבר שעולה ממש על המקור. פלא שהיא לא פרצה עד היום. קול ממש ערב לאוזן. יש מה לעבוד איתה ולשפר אותה אבל תשתית טובה יש.
&nbsp
להקת הבנות קלוז-אפ פחות אהבתי את הז'אנר אבל לא יכול להתעלם מהכשרוניות הרבה שלהן. אולי להקת הבנות הכי טובה שהגיעה אי פעם לריאליטי של שירה בארץ.
&nbsp
החייל חיים לב טוב באמת יש לו קול מרגש שהוא גם נקי. עדיין מאוד גולמי אבל אני רואה בו פוטנציאל להפוך אותו לאחד מזמרי הבלדות האולטימטיביים של ישראל. אם הייתי יכול לשחק בפיטץ' של הביצוע הזה(מפני שהוא לא היה ביצוע מדויק) הייתי מסוגל להוציא שיר מעלף לרדיו. אגב פיטץ'- הקול שלו כל כך מרגש שאפילו אם הוא לא יצליח למכסם את עצמו בדיוקים בביצועים(אני מאמין ומקווה שכן) עדיין אפשר להוציא ממנו זמר-על לפחות בביצועי סטודיו(ע"ע בריטני ספירס).
&nbsp
הכשרון החמישי הוא הראשון ששר ביט-בוקס לא מתחבר למה שהוא שר אז לא אגיב לגביו אפילו שהוא מן הסתם די כשרוני.
&nbsp
שלושת הכשרונות שנפלו קורבן למספרים(או יותר לנכון לגליוטינה) של הצנזור(אופק ששון,ניב שטיינגרט,יוחאי מויאל) בהחלט הפגינו קולות שווים בהחלט-האזנה שנמנעה מאיתנו שלא בצדק. בכל זאת אנסה במשהו לשערך אותם(למרות שההפקה מאוד טרחה להפריע לי לעשות את זה): אופק ששון קול די נעים בהחלט ראוי ואפילו ראוי+ להאזנה עם צבע קול שמזכיר את ג'סטין ביבר. ניב שטיינגרט אולי הזמר הטוב מבין השלושה עם קאבר ממש מעולה לשיר שהוא ביצע. רק אני מפחד שהוא מבצע של שיר אחד וקשה למצוא לו שירים שמתאימים לו לקול. יוחאי מויאל עם הצרידות הזאת שלו שעושה לי את זה בגדול. ואוו איך אני אוהב את זה(אפילו שלא היה מדויק והוא לא 100% שולט בקול שלו וקצת ברח לו פה ושם)בכל זאת הייתי מעביר איתו ערב בכיף. וגם בחירת השיר היתה של אחד השירים היותר מעיפים שקיימים. המקור של השיר היה לוקח אצלי בהליכה ותוך כדי שינה את כל המקורות של השירים הערב. אם הוא,יוחאי מויאל, יצליח באמת להשתפר, אז כל שיר שלו עם הצרידות שלו יאספו אותי עם שפכטל.
&nbsp
אחרי הפרק החמישי הקולות הטובים מ-5 תוכניות:
&nbsp
1. אריאלה נחמקין
2. אבי אבורומי
3. יוסי שיטרית
4. אלמוג קריאף
5. אנה טימופיי הבולגריה
6. רמי תלמיד
7. טל גינת
8. ניב שטיינגרט
9. יוחאי מויאל
10.להקת קלוז-אפ
11.האחות של קרן פלס
12.הצמד אוהד ועוז
13.אופק ששון
14.דודו איבגי השדרותי
15.האנונימית
16.יצחק צוציק כוכב
17.האחיות אביב והדר
&nbsp
יש פוטנציאל לשינוי מקומות בהמשך בהתאם למידת האפייה של כל אחד ואחת
 
אני לא אהבתי את העריכה

זאת תחרות שירה, אז שיראו אנשים שרים בבגדים.
למה אני צריכה לראות אותם שרים באמבטיה? או יותר מביך, בשביל מה זה טוב, לשמוע את שירי מתלוננת על החולצה שלה ועל "הציץ שהציץ" כמו כן, מה זה מעניין לשמוע את שירי ובר מלהגות על הכנת חמין, או לראות את משה עובר מסאז'? או פורטיס מניקור?
הייתי מניחה, גם אם לא היו מראים לי, שיש להם הפסקה ואוכל, וסטיילסט, ומניקורסטית וכל מה שצריך כדי לבלות יום שלם באודישנים.
כמו כן, הייתי שמחה אם היו חוסכים ממני את מצעד הזיופים. בשביל מה זה טוב לראות מישהי נוסעת באוטובוס ומחלקת דיסקים שלה, ונותנת להפקה, ובכלל נותנים לה המון זמן מסך, רק כדי לשמוע אותה שרה? והיא בכלל לא מבינה ציניות. היא כל-כך זייפה, כאילו, מה אנשים לא מודעים לעצמם? למה לבוא ולזייף ולהחריב שיר, ויותר מזה להראות את האודישנים הגרועים האלה בטילוויזיה? תחסכו מאיתנו את הזיופים. ואת האנשים שלא עברו, תערכו במקבץ קטן כמה דק'.
ותתנו את זמן המסך לאלה שמוצלחים ושממשיכים הלאה...
תמו קיטוריי... לבנתיים.
 

רמי אב

New member
לפי דעתי

במקרה הזה שירי מיימון הייתה צריכה להגיד במקום המילה ציצי את המילה פטמות כי גם לגבר יש פטמות ובצורה הזאת זה נשמע יותר מאוזן וזה לא נראה סקסיסטי.
כי לא נראה לי שכל אישה מתגאה שמזכירים את המיניות שלה.
זאת רק דעה.
 

xjoiq

New member
כן,דאבל דפקט

גם מוסיפים מה שלא צריך וגם מורידים מה שלא צריך
 

mikemiller

New member
בלטו בפרק

כמובן אלמוג - שקולו מזכיר את הראל מויאל
שלישיית הבנות CLOSE UP שהפתיעו בהרמוניה מדויקת , שירה נקיה וסטייל
טל גינת - עם קול מחוספס
שני קיסוס - אמנם אובר ביטחון אבל היא לא זלזלה באף אחד , וזה מגובה בקול טוב
בקצרים - ההוא ששר I PUT A SPELL ON YOU ניסה לשחק אותה ג'סי קינץ מהכוכב הבא אמריקה
אבל לא התקרב אליו

לא היו צריך לעבור - חיים לב טוב עם כל סיפורו הכואב
 

xjoiq

New member
אם כבר השווית

את ג'סי קנץ' ליוחאי מויאל(זה השם שלו) אז:
&nbsp
ברור שג'סי קנץ' הוא זמר זמר ומוזיקאי יותר מוכשר מיוחאי מויאל וגם ששולט בקול שלו יותר ממנו הרבה יותר טוב,
אבל..(יש אבל) צבע הקול של יוחאי עולה על ג'סי קנץ' והרבה יותר נכנס לסרעפת ועושה שם סשימי ואם אפשר היה לקבל את ג'סי קנץ' עם צבע הקול של יוחאי מויאל היינו מקבלים זמר עילית שבעילית כי צבע הקול של יוחאי הוא משהו מעיף+++ רק יש ליוחאי הרבה מה לשפר(אם בכלל הוא יצליח)
 
למעלה