אז בכל זאת יש קצת צדק בעולם

אז בכל זאת יש קצת צדק בעולם


כנראה שאמריקה לא התחרפנה לגמרי על הראש, רק על יחצי ראש. כי קרליטו הזייפן בחסד עליון הגיע רק למקום השלישי. אמנם מקם יותר מדי גבוה לטעמו של השועל, בעיקר לנוכח המתמודדים ובעיקר המתמודדות המצויינות שהודחו לפניו, וחלקן במקומו. אך לפחות הוא לא עלה להתחרות על המקום בשלב האחרון בגמר.
רק חבל שג'ף גוט הפייבוריט האחרון של השועל לא הצליח לנצח את הגימיק של אלכס וסיירה, שלקחו ממנו את המקום הראשון וזכו בחוזה הקלטות בסך מיליון דולר עם סוני.
השועל כל כך רצה שהוא יזכה, עד שהוא הגיע כל כך רחוק, אחרי שעונה קודמת הוא נופה כבר במחנה האימונים, והביצועים שלו העונה היו ביצועים למופת שהשאירו חותם הן על השופטים והן על הצופים בבית. כך שחבל מאוד שהוא לא זכה. אלכס וסיירה אמנם שרים יפה, ובניגוד לפיוג'ן, יש ביניהם הרמוניה מושלמת, אך ווקאלית ג'ף מתעלה מעליהם בכמה רמות, ויכולנו לשמוע את זה בדואט האחרון שלהם ביחד אמש.

ושימו לב איך רק במקרה, אבל ממש רק במקרה
, יצא שעונה ראשונה של X פקטור ארה"ב זכתה זמרת, עונה שנייה זכה בוגר ועונה שלישית זכה צמד.

אז מה ההימור שלכם לעונה הרביעית? ההימור של השועל הוא ההימור המתבקש, שהרי בן עוד לא זכה בX פקטור האמריקאי, אז זה חייב להיות בן בעונה הרביעית.
 

juspan

New member
יו


פעם ראשונה שלי בכל תכניות השירה לדורותיהן שפייבוריט שלי ממש זוכה! (אצלי זה אפילו לא תמיד מקום שני, אלא כאלה שנושרים לפעמים באודישנים וכו'
)

אבל רק בגלל שראיתי את הכותרת שלך, הלכתי לחפש את הפרק (התכוונתי בערב), ולצערי לא מצאתי עדיין באתרים הרגילים שלי ובאלף אתרים שרלטניים את הפרק מוכן כבר לצפייה ישירה, ובצר לי נכנסתי ליוטיוב בניסיון לא להסתכל על התמונות והספוילרים אבל כמובן שגם שם לא מצאתי (רק את הספוילרים מיד
). באסה, השקעתי איכשהו צפייה בתכנית הזו ולא רציתי לגלות ככה בלי מתח מי זכה. אז ראיתי את התקציר המשמים של הערוץ הרשמי ביוטיוב, ויאללה, סבבה, מגיע להם בעיניי ולא אתכווח איתך על גימיקים וטעם.

מודה שכן מרחמת על ג'ף בגלל כל מה שעבר ובעיקר בגלל שהם נורא צעירים ורעננים והוא קצת פחות
הוא כנראה מעולה בתחומו, רק שזה ז'אנר שהרבה פחות מעניין אותי היום, אבל בכיף שיהיה לו בהצלחה. ממילא כל מה שקראתי מדי פעם על הזוכים בתכנית הזו או דומות לה, זה בעיקר כאלה שלא קרה איתם כמעט כלום בשנה הראשונה והחוזה בוטל וכו' וכו'.
 

juspan

New member
נחמד שאהבו

דווקא לדעתי התכנית לא משרתת אותו בקטע של אוכל (וממש לא בגלל שמפסיד בצ'אלנג'ים), כלומר חוץ מזה שהוא כביכול טיפוס ובדחן (בטעם רע במיוחד
), אותי הוא הרתיע בכלל מלנסות.

מצד שני, אמרנו אני והאיש (הראיתי לו קמצוץ מהתכנית, רק בגלל השפים השופטים והקצת אנגלית וכמובן הצחוקים) שבביקור הבא אולי במקום סבב המסעדות הסמי פלצני הקבוע שלנו בת"א, נעשה באמת סיבוב מסעדות ביתיות בסגנון שלא עשינו אף פעם (אולי אולי לפני למעלה מעשור, כשהבאתי אותו לארץ, לדעתי אפילו הלכנו לד"ר שקשוקה בהזדמנות הזו, אבל הוא טוען שאני מתבלבלת עם איזה אקס אחר
), כלומר לנסות ממש כאלה סטייל דוד חביב ובניו (למרות שאותו כנ"ל עם האיש, לא עם בנותיו... ממש לא גרם לי לרצות לפרגן ולפרנס אותו בדקות המסך שקיבל בתכנית). כאמור, אני פחות בקטע של "תבשילים" ולכן לא חולה על מאכלי עדות של סירים וקדרות וכו', אבל דווקא לאוכל העירקי יש לי סנטימנטים גדולים מהילדות.
 
לי יש נוסטלגיה לאוכל פרסי

אני לא פרסית בעצמי אבל ליד השכונה שלי הייתה מסעדה פרסית ביתית ותמיד היינו הולכים לשם ואני תמיד הייתי מזמינה את אותה המנה - קציצות בבמיה. כמה שההורים שלי ניסו לשכנע אותי להזמין דברים אחרים, הייתי נעולה על הקציצות האלו הנימוחות... לטעום פה ושם ממנות של אחרים זה בסדר, אבל להפסיד את הקציצות האלו? NEVER!

אני חושבת שהתוכנית יכולה לעזור לנתן, בגלל שהוא טיפוס, אנשים יבואו למסעדה שלו לראות אותו, ואם האוכל טוב הם גם יחזרו.

מהון להון, יש עליו גם כתבה בהארץ. צריך אבל להרשם כדי לקרוא (אבל אם נרשמים אפשר לקרוא 10 כתבות בחודש נדמה לי בחינם):
 

juspan

New member
זה כמו עם הזיתים למטה

הרגת אותי, זה תמיד צנצנות או אריזות הפלסטיק האימתניות האלה*
אז ככה זה עם אתר הארץ מאז שהוא בתשלום/הרשמה ל- 10 כתבות וכו'. לא ברור איך עוקפים את זה ומה השיטה בדיוק, אבל בסוף זה תמיד מצליח אחרי מאמצים מרובים.

אצלי, או שזה באורח פלא פתוח ליותר מ- 10 כתבות (עזבי שאני לא רשומה, למי יש סבלנות), או שמנסה להיכנס אם זה משהו שהמליצו לי עליו דרך אתרים אחרים אחרים שלנקקו לזה (כל המבזקים שמרכזים כתבות). אז עכשיו ניסיתי 28 אתרים כאלה, בערך
, לא הצליח. אבל ברפרוש השמיני באתר הארץ עצמו פתאום נפתחה לי הכתבה כולה

תיכף אקרא, דווקא מעניין שעליו עשו כתבה בהארץ...
אגב, יש לי חברה כאן שזה פתוח לה תמיד, לא משנה מתי ואיך, קוראת כל יום עשרות כתבות, בוודאות לא נרשמה בחיים ובטח לא שילמה.

*הקטע עם האריזות תמיד יזכיר לי את הסצינה מ"תרגיע" של לארי דיוויד, רק היום זה קרה לי עם מברשת שיניים חשמלית שאפילו עם סכין קצבים ניסיתי איזה רבע שעה בעצבים לפתוח וכמעט שברתי את ראש המברשת כשניסיתי להוציא אותה עקום מהפתח שהצלחתי לפתוח. הכי מעצבן בעולם!!!

http://www.youtube.com/watch?v=HubZInAs0-A
 

juspan

New member
כתבה חביבה

אהבתי את המשפט שמתאר את חייו אחרי התכנית, שפתאום התחיל לצפות בכל מיני דברים בטלוויזיה חוץ מבמבט לחדשות


"לפני זה לא שמעתי על המלים האלה, 'מפיק', 'במאי', 'תחקירנית', 'טהוניה'".
 

Uri04

New member


יאי! מזל טוב לאלכס וסיירה - אולי הזוכים הכי טובים בגרסא האמריקאית. אני בהחלט מאמין שהם ראויים לניצחון הזה, ולו בלבד בגלל הכימיה המושלמת שלהם, המגניבות והווקאליות המרשימה בעיקר של אלכס, (אבל גם לסיירה יש פוטנציאל והיא צריכה עוד לעבוד עליו). עוד לא צפיתי במשדר התוצאות, אבל אני שמח שהעונה הזאת הסתיימה. מבחינתי זו היתה העונה האחרונה של אקס-פקטור USA, ואני לא אטרח לחזור לצפות בעונה נוספת אם תהיה כזו בכלל (השמועות מדברות על עונת קיץ ב-2015, אחרי פגרה ארוכה). פשוט משהו בתכנית הזאת לא ממש עובד - הכל מרגיש מנופח כל כך, עד שהוא מעקר את התוכן ומשטח את המתמודדים ומסרס את הבחירות האומנותיות שלהם, לכדיי מוצר פלסטיק תפל. מקווה שהדבר הראשון שיקרה עכשיו הוא שאלכס וסיירה יתחילו לעבוד על האלבום הראשון שלהם יחד. מקווה שהם ישקיעו רבות בבחירת החומרים, כי האיכות האמיתית שלהם לטווח הארוך טמונה בהאם יצליחו לייצר להיט רגיי-פופ אמיתי שיצליח לתפוס ולרגש, או שיכנעו ללחצים המסחריים וייצרו שירי קיטש-פופ בנאליים בנוסח שחברת התקליטים מכתיבה להם, ואז יפלו ויעלמו מן התודעה בתוך פחות משנה. זמנים יגידו.
 

Uri04

New member
רייטינג איום ונורא?

אפילו תכנית הסיום סיימה אמש במקום השמיני באחוזי הרייטינג אחרי תכניות זניחות כמו "The Sing-off" ואיזה ספיישל של ברברה וולטרס. בערב שלפני חג ההודייה הרייטינג צנח ל-1.2 מיליון צופים.. זה הנתון הנמוך ביותר שיכול להתקבל לתכנית מהסוג הזה...
 

ra8452

New member
the sing off אגב מעולה

אני נהנית מכל רגע, כישרונות ענקיים
לא יודעת למה אתה אומר שזה זניח..
 

Uri04

New member
זאת לא נחשבת לפסגת הרייטינג

ואין סביב התכנית הזאת באזז אדיר, אבל היא עדיין (מסתבר) פופולארית יותר מאקס-פקטור...
 

avitano

New member
באמת? וואו.. לא ידעתי את זה... אמרו שלא תהיה

עונה נוספת?

הייתי בטוח שזו אחת התוכניות המצליחות באמריקה, הפקה מטורפת
אולי גם להם כבר נמאס מתכניות מוזיקה

אתמול דיברתי על זה עם אמא שלי והיא אמרה בטח צופים בזה כמה מליונים... חחח :O
 

is00

New member
יש לה כמה מיליונים של צופים, אבל זאת ארה"ב.

כמות הצופים הזאת מקובלת בערוצי כבלים או ב-CW. לא ב-FOX.
 

Uri04

New member
כן, בערך 4-5 מיליון צופים

בארה"ב (320 מיליון בני אדם), זה נחשב לכישלון.
 

Bar Ben David

New member
בדיקה קטנה בוויקיפדיה מוכיחה. ש...

העונה הראשונה הייתה עם הרייטינג הכי גבוהה ובעונה ה2 זה יד בחצי ובעונה השלישית אפילו צנח לממוצא של 4 מליון צופים בארך לפרק, אם ההפקה תמשיך לעונה 4 כנראה לא ממש אכפת לFOX שאין רייטנג או שפשוט הם לא רוצים לוותר על סיימון.
למה הם פשוט לא מבטלים את איידול ומעבירים את אקס פקטור לתחילת השנה כך שסיימון יוכל בשקט לעשות את שהי הגרסאות וכולם יהנו מרייטנג טוב ובאמריקאי יהיה בכלל מעולה אם ייקחו את נבחרת החלומות של סימון: רנדי, סיימון פאולה ומיילי סיירוס/קייטי פרי/קלי רולאנד.

עונה 4 כנראה תהיה ויהיו שינויים גדולים בפורמט, כמה גדולים שיהיו השינויים עם סיימון יעזוב אני מאמינה שגם ה304 שעוד צפו בתכנית יינטשו והתכנות תקבל את הX ותעוף מהמרקע האמריקאי
 

Uri04

New member
למה שיבטלו את איידול?

הרייטינג של איידול נשאר יציב, גם אם גם הוא לא מה שהיה פעם ו'אמריקן איידול' היא לא התכנית הפרטית של סיימון (בניגוד לאקס-פקטור). אבל חוצמזה, לא מחליפים נוסחא מנצחת שהוכיחה את עצמה כבר, באחת אחרת שבינתיים הוכיחה שהיא רק צולעת ומקרטעת.
 

juspan

New member
מספרים, רבותיי

ערב הופעות הסיום של אקס פקטור השבוע - 5.04 מיליון צופים שזה רייטינג 1.3 (חתך גילאים 18-49)
ערב התוצאות - 6.22 מיליון צופים - רייטינג 1.7
(כמובן עם תכניות באותו יום עם רייטינג הרבה יותר גבוה, כמו הסדרה "המפץ הגדול" עם מעל 11 מיליון צופים ורייטינג של 2.8) ועוד אחרות נישתיות יותר שהזכירו כבר.

בהשוואה, שבוע לפני שודר הגמר של דה וייס US
בגמר - 12.69 מיליו צופים, רייטינג 3.3
ערב התוצאות - 14.31 מיליון צופים, רייטינג 4 (בחתך הגילאים הנ"ל הכל).
גם כאן סדרה רגילה זכתה להכי הרבה צופים - NCIS עם 19.65 מיליון צופים (אבל רייטינג יותר נמוך, מישהו יכול להזכיר לי את הסיבות? בטוח הבנתי את זה פעם
)

אמריקן איידול האחרון במאי השנה:
ערב הגמר: 12.11 מיליון צופים, רייטינג 3
ערב התוצאות: 14.31 מיליון צופים, רייטינג 3.6

כלומר, איידול וד'ה וייס משחקות במגרש אחר לגמרי לעומת אקס פקטור הכושלת.
האמת? אני הכי אוהבת את אקס פקטור, אבל זה בטוח רק בגלל סיימון ולא בגלל הכשרונות או ההפקה הגרנדיוזית המטופשת בעיניי בשלב ההופעות, ולאן שהוא הולך אני אחריו, אבל מסתבר שהאמריקאים כבר לא. משום מה ד'ה וייס אמריקה ממש מצליחה לשעמם אותי, הדינמיקה החביבה בין השופטים וכל זה, משהו שם ממש לא מצליח לרתק אותי אל המסך מבחינה טלוויזיונית, והקולות הטובים ממילא הם לא מה שלשמו באמת התכנסתי בתכנית מסוג כזה.
 
למעלה