היום בערב:המשתתפים שלא מצאו אהבה-סיכום החוויה

היום בערב:המשתתפים שלא מצאו אהבה-סיכום החוויה

הערב תוכנית מיוחדת-נתעדכן, נגלה איך היה להם ואם מצאו אהבה בהמשך.
יהיה מעניין,זה בטוח...
 

nvigtor

New member
בפרק היום יכלו לוותר על הסלברטיז שלא הוסיפו ד

דבר וחצי דבר לעניין של הפרק ..ורק משכו זמן מהמיתמודדים שחלקם היו כן אטרקטיביים או לפחות הרבה יותר מענניים מהסלבס המעייפים לדוגמא כמו מקסין .והספר שבטוח ימצא במספרה בחורות לא פחות יפות מפאולינה.... או העירקית החובבת פטפטת וקברי צדיקים שחיה בלה לה לנד תקועה בעולם של כישופים וקוראי קפה.. הקיבוצניק שבטוח יעופו עליו בפייסבוק ערמות .וגם דוגמנית?הבת ימית שבאה לקיבוץ פעם ראשונה מספיק חביבה[משעשת משהו] וחתיכה למרות שהיא לא העיפרון הכי חד במגרה. הגרמניה הגרושה שלא נבחרה היתה גם אטרקטבית לשידור חוזר ועוד רבים שהחטיאו בבחירה במהלך התוכנית בקיצור יכלו לתת למיתמודדים שלא ניבחרו והם וכן היו טובים ויפים עוד זמן מסך. נ.ב קרן קצמן [החתיכה שניקראה קרן פוקס סוכנת נדלן]הדוגמנית מרוברטו לפי אתר one יוצאת עים כדורגלן כניראה היתה מגוייסת לפרק בודד.
 
היה פרק...הממ... מעניין


בעיני השיחות עם המפורסמים לא ממש תרמו לתוכנית והיה די מיותר.

איזה חמודים קרן ואסף-נראים ממש מתאימים אחד לשני!

קרן שכל עשר שניות מוצאת בן זוג פוטנציאלי אחר- היא פשוט הזויה... רק מחפשת חתונה כאן ועכשיו והיא לא בדיוק העיפרון הכי מחודד בקלמר, נגדיר זאת כך.

שירה מסתבר החליטה בעקבות התוכנית לנהל 2 קבוצות בפייסבוק שעוזרות להכיר בנים ובנות ואפילו יזמה מסיבה שמפגישה בין הרווקים לרווקות-סוג של ספידייטינג.

חגית שלא מתפשרת- אני חושבת שהיא עסוקה מידי בלחפש איך לחפש אהבה מאשר בלמצוא אהבה. אני אישית לא מאמינה בכל האמונות האלה אבל אם זה מה שמחזק אותה, מבחינתי שתלך על זה אבל שתשקיע גם מאמץ בחיפוש אחר אהבה ובהבנה שאין דבר כזה אנשים מושלמים.

חנן הספר שהחליט להעביר הלאה את הידע שלו לגבי נשים... המממ...נראה לי שצריך לחזור לביה"ס


מקסין המתוקה, אחת מהרווקות הכי אהובות עליי שכבשה אותי כי היא היחידה לדעתי שהייתה אמיתית שם ולא שיחקה איזה משחק. אוהבת את הקלילות שלה. היא מנהלת בלוג אופנה למלאות/שמנות שנראה ממש מדליק.

אהבתי את זה שירון שילב המון שאלות,תהיות ומחשבות גם סביב עצמו ולמה הוא לבד בעצם-זה היה דווקא די מעניין. "דווקא" כי בהתחלה לא הבנתי למה הוא מכוון את זה ל"מה לא בסדר איתי?" אבל זה יצר עניין מסוים.
 
למעלה