שרשור שאלות לח"כ יאסינוב

תשובה ל אוקה

לשאלה זו קשה לענות באופן חד משמעי. מחד העלעת שכר המינימום מוסיפה לאלה שמקבלים שכר מיניומם מאידך חלק מהעסקים תוצאה מכך יעסיקו פחות או שיעתיקו את מפעליהם לחו"ל. אולם, כמובן שיש מקום להתערב במצב הקיים ולדאוג לכך שהעובדים יקבלו יותר מ"שכר העבדים" אשר הם "זוכים לו כיום" וכמובן שצריך לעלות את שכר המינימום אך לא לפי בית מדרשו של עמיר פרץ אלא לפי הצעת פורופ למען זכויות העובדים שאיתו אני עובד בנושאים החברתיים.
 

kgjghy

New member
לפני שמעלים כדאי לאכוף את שכר

המינימום הקיים היום - מה שבהרבה מאוד מיקרים לא נעשה.
 
טוב לראות שגם מישהו משינוי חושב כך

כלומר שמדובר ב"שכר עבדים". אתה היחיד בין חברי הכנסת של שינוי שחושב כך. וגם הבנתי שהיית בעצמך 4 שנים עובד קבלן, כך שזה לא מפליא אותי כלל שאתה מבין זאת, רק שאני לא מצליח להבין מה אדם כמוך מחפש בשינוי?
 
../images/Emo35.gif שלש שאלות לח"כ ../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

רבים, כולל לא מעט מצביעי "שינוי", טוענים שהסיעה נכשלה בהשגת מטרות המפלגה. 1. האם לדעתך ההישגים שהושגו עומדים בהתאם ליכולת של סיעה בת 15 ח"כים? 2. האם הצלחתם להסביר מדוע עם 15 ח"כים לא סביר לצפות להישגים רבים יותר? אם לא הצלחתם להסביר - מה או מי אחראי לכך? 3. האם נראה לך של"קדימה" יש תוכנית לקדם את מטרות "שינוי", או לפחות את רובן? על מה מסתמכת תשובתך?
 
תשובה ל פנטימנטו

תשובות לכל שאלותיך ניתן למצוא בעיתון "שינוי" שיצא לאור לפני יומיים. אם לא מצאת את גרסתו המודפסת ניתן לראותו באתר שינוי: shinui.org.il
 
דעות מדיניות

ליגאל יאסינוב שלום היכן אתה ממקם את עצמך מבחינת דעותיך המדיניות? האם תתמוך בירידה מרמת הגולן?
 

EO117

New member
שלום לחה"כ יגאל יאסינוב

להלן מס' שאלות קצרות: 1) בכנסת ה-15 שימשת כעוזר פרלמנטרי של חה"כ בריילובסקי ובכנסת הנוכחית אתה ח"כ מן המניין, ספר לי בבקשה איך זה להיות בצד השני של המתרס ואיזה תפקיד מעניין ומאתגר יותר? 2) בבחירות הפנימיות במפלגה יתמודדו מולך על משבצת "הנציג הרוסי" שני מועמדים שנחשבים אופוזיציה כנגדך- גב' ילנה פיינשטיין ומר איגור גלידר. האם אתה חושב שאם ייבחרו נציגים חדשים למגזר הרוסי זה יחזיר את הקהל הרוסי ל"שינוי" ? שכן אינך מוכר מספיק בקהל הרוסי. 3)בכנסת ידוע שח"כים מאותו מגזר משתפים פעולה פעמים רבות, לדוג' הח"כיות שעובדות בתיאום בנושאי החקיקה וקידום נשים, הערבים שפועלים בתיאום, הדתיים וכו' אך הנציגים של המגזר הרוסי ידועים בכך שיש בניהם יריבות רבה מדוע אינכם משתפים פעולה להשיג מטרות למען העולים? 4) במפלגה טוענים שההסברה הרוסית איננה מתפקדת כמו שצריך וטועים שהמפלגה הפקירה את "הרחוב הרוסי" מה תגובתך בנדון.
 

mishauli

New member
2 שאלות: עובדי קבלן וחילופי שטחים.

1. ח"כ יולי תמיר לא השיבה לשאלתי, מדוע הצביע אתך בניגוד לסיעת "העבודה" ומדוע לא פחדה להפר משמעת סיעתית. עזור לי לחשוף את ערוותו של פרץ בעניין זה, והאם זה נכון שמטרתו הייתה לשמור על מעמדם הנחות של עובדי קבלן, כדי להיטיב עם הוועדים החזקים במו"מ עם מעסיקים. 2. מה דעתך על המסירה לפלסטין של מזרח ירושלים על רבע-מיליון פלסטינים שלה? ועל מסירת שטחי רודוס על רבע-מיליון פלסטינים שהם אזרחי ישראל?
 
תשובה ל mishauli

לשאלתך הראשונה, עמיר פרץ לא רק נתן פקודה להצביע נגד החוק שלי במליאה אלא גם כשבאתי אליו חודשים קודם והצעתי לו להיות שותף יחד איתי להכנת הצעת החוק ולהניח אותה יחד איתי להצבעה בכנסת הוא סרב לכך. איש זה לא מעוניין לטפל בבעיות העובדים. הוא אינו מעוניין לעזור להם, הוא מייצג רק ועדי עובדים גדולים וכל מי שאינו משתייך אליהם עבורו אינו קיים. יתרה מכןההסתדרות בראשותו פעמים רבות יצאה להגנתם של מעבידים ונגד עובדים פשוטים. לשאלתך השנייה, אני מתנגד לחלוקת ירושלים.
 

misipipi

New member
שלום לח"כ יאסנוב

שלום לכבוד ח"כ יגאל יאסינוב האם הצעת חוק לנישואים האזרחים יחולו גם על ערביי ישראל? בסוף התחתנתם בנישואין אזרחין?, לא הייתה בעייה בעיקרון כלומר שניכם יהודים,נכון?
 
תשובה ל misipipi

חוק נישואים אזרחיים (ברית הזוגיות) כמובן יחול על כל אזרחי המדינה בכללם גם הערבים. אינני נשוי עדיין כיוון שהבטחתי שלא אסע לקפריסין ולא אתחתן ברבנות עד אשר אוכל להינשא בנשואים אזרחיים בישראל. נכון להיום אנו "ידועים בציבור"
 

jud555

New member
שאלה לכ"ח יאסינוב!

אני סטודנט בן 23 ורציתי לשאול איך פעלת ואיך תפעל בנושאים הבאים: 1. שכר הלימוד הגבוהה. 2. צמצום הריאות הירוקות וצמצום שמורות הטבע ואתרי הטיולים. כמו שכתבתי אני סטודנט ואין לי אפשרות כספית לצאת לנופש או סופ"ש בחו"ל (ויש רבים כמוני בציבור) לכן האפשרויות היחידות שלי הם לטייל ולנפוש בארץ. אבל מידי שנה הולכים השטחים הפתוחים ומצטמצים! שכונות חדשות, כבישים לא נחוצים, מפעלים... אבקש להתייחס נקודתית ל- *תוכנית ספדי- שתכלה שטחים עצומים של יערות ירושליים כולל אתר הסטף. *היישוב מיכל- שיוקם על שמורת האירוסים בגלבוע. 3. תחבורה ציבורית- כאחד שאין לו אוטו כמו לרוב תושבי המדינה: למה אין תחבורה ציבורית יעילה, נוחה וזולה כמו ברוב המדינות המפותחות ואף בלא מפותחות? איך המדינה מפקידה תקציבי עתק לרכבת בידי חבורה של חלמאים שלא מסוגלים אפילו לעמוד בלוח הזמנים שהם קעבו בעצמם? תודה מראש על ההתייחסות ובהצלחה בבחירות הקרובות! עידן
 
תשובה ל jud555

לשאלה ראשונה, חייבים להמשיך לפעול בהתאם להמלצות ועדת וינוגרד ולהוריד את שכר הלימוד. לשאלה שנייה, אני משתייך לאלו אשר פועלים למען הגנת הסביבה, אני חבר בשדולה הירוקה בכנסת אך עבודתי לא מסתכמת בכך אלא אני פועל רבות לשם שמדינת ישראל תישאר נקיה וירוקה. לצערי הייתי הח"כ היחיד שהשתתף בהפגנה האחרונה נגד תוכנית ספדי אשר במאבק נגד תוכנית זו אינ רואה שליחות אישית. לשאלתך השלישית, תחבורה ציבורית יעילה וטובה זוהי תעודת יוקרה של מדינה לצערנו, בישראל תחבורה נמצאת בידים לא הכי מוצלחות.
 

יהושפט1

New member
נישואים אזרחיים

מה עם נישואים אזרחיים? היבטחתם. האים בכנסת הבאה תעבירו את החוק???
 
למעלה