שרשור שאלות לח"כ יאסינוב

../images/Emo41.gif שרשור שאלות לח"כ יאסינוב ../images/Emo41.gif

במוצאי שבת ה 15/12 בשעה 19:30 יתארח בפורום חבר כנסת יגאל יאסינוב,
אתם מוזמנים לשרשר כאן את השאלות לח"כ יאסינוב אנחנו מבקשים לשמור על מספר כללים על מנת להקל על האירוח:
לשאול בקצרה ולא לנהל דיונים בשרשור השאלות
מסרים שכוללים אלמנטים של: קללות, השמצות, הסתה, גידופים, גיזענות, ידיעות/חדשות ללא קישור וכו` ימחקו מיידית. תודה מראש, הנהלת הפורום.
 

ערב רב

New member
שלום לח"כ יאסינוב!

האם אתה תומך בהצעה שהעלה אהוד רצאבי בזמנו, לנהל מגעים עם הרש"פ במטרה לאפשר למתנחלים משטחים שיפונו את זכות הבחירה להמשיך לגור תחת ריבונותה? האם מפלגת שינוי ו/או אתה אישית תתמוך בגירוש ("התנתקות") נוסף בכנסת הבאה, בתסריט אפשרי כלשהו?
 

izzyr

New member
שאלה לח"כ יאסינוב.

לאחרונה נפלה הצעתך לחוק אחריות מזמין שרותי קבלן, חוק שהיה אמור להגן על הזכויות הבסיסיות של עובדי הקבלן וזכה לתמיכה של קו לעובד וארגונים למען זכויות עובדים אחרים. 1. האם אתה מאוכזב והאם אתה מתכוון להמשיך לפעול למען החוק גם בקדנציה הבאה. 2. למה לדעתך עמיר פרץ מי שמציג עצמו כלוחם למען העובדים התנגד לחוק, האם יכול להיות שזה בגלל שהם לא מאוגדים תחת ההסתדרות?
 
תשובה ל izzyr

בנושא זכויות העובדים הנחתי מספר הצעות. כמה מתוכם הצלחתי לקדם, לדוגמא: בימים אלו צריכים להכנסת לתוקפן תקנות חדשות של משרד התמ"ת שיאפשרו תשלום עבור שעות נוספות לשומרים ומאבטחים. לגבי ההצעה שנפלה, הרעיון היה להעניק לעובדים דרך חברות כח אדם וחברות שירותים כמו אבטחה נקיון וכיוצ' רשת ביטחון נוספת. לצערי, מפלגות ליכוד (לפני הפיצול), עבודה וש"ס הצביעו נגד אפילו שחברי מפלגות אלו היו חתומים על החוק – גם החתומים ממפלגות אלו הצביעו נגדו. אבל הטריק המסריח ביותר היה של מפלגת מרץ שחבריה הודיעו באופן חד משמעי על תמיכתם אך ברגע האמת 4 מהם עזבו את המליאה והחוק נפל ב29 נגד 26 בעד. מפלגות חברתיות אלו הפילו את החוק כי אם היה עובר כיצד היו יכולים ללכת לבחירות תחת הסיסמה החברתית עם הבטחה לטפל בבעיות שהחוק כבר תיקן?
 
תשובה

אני מתנגד להפקרת יהודים תחת ריבונות פלשתינית. כל תכנית שתבוא בעתיד אבחן לעומק וכשיהיו כל הנתונים בידי אוכל לקבל החלטה אחראית
 

gershon17

New member
חוק חברות כח האדם שנפל

שלום רב. לא מזמן עלתה הצעת החוק שלך שאמורה היתה על-פניו לעזור לעובדי חברות כח-האדם לקבל את המגיע להם על-פי החוק (הקיים היום). הצעת החוק כללה בעיקר הפיכת מזמיני שירותים מחברות קבלן לחוקרי משטרה - העובדים של חברות כח האדם יוכלו להתלונן בפני הלקוחות של חברות כח האדם שהמעסיקים שלהם (חברות כח האדם) לא מתייחסים אליהם (לעובדים) על-פי החוק. למה
אין חולק על העובדה שעובדי חברות כח אדם זכאים לפחות לתנאי ההעסקה המינימליים הקבועים בחוק, ושאם מעסיק (גם אם הוא חברת כח אדם) עובר על החוק, הוא צריך להענש. אבל למה להפיל את האכיפה הזו על כל המשק? לא עדיף היה במקום להקים רשות (או חטיבה ברשות קיימת) בפניה יוכלו העובדים להתלונן, והיא שתחקור את תלונתם? זה כלל וכלל לא הגיוני לזרוק את העבודה הזו על המשק. מהבחינה הזו - מזל שהחוק נפל. חוק גרוע. קשה לי להאמין שלא חשבתם על הנקודה הזו לבד. למה למרות זאת המשכתם בה?
 
תשובה ל gershon17

לפני שאתה שואל שאלה אני מזמין אותך לקרוא את הצ"ח ולהבין אותה. המערכת שבניתי בהצ"ח "אחריות מזמין שירותי קבלן לזכויות העובדים" היא אינה חדשה וקיימת ועובדת כבר מספר שנים בתוך חוק "שכר מינימום". הצעתי הייתה להרחיב את אחריות מזמין השירותים כך שתכלול את כל חוקי המגן.
 

kliensh

New member
מפלגתך בכלל לא עזרה לחלשים והעוני

לח"כ יאסינוד שלום מפלגתך חרטה על דגלה את העשירון העליול תראה לי בכל הקדנציה שלכם או שלך עם נגעתם פעם אחת בנכים בחולים בעוני רק דאגתם לעשירים ולכן התשובה שלכם מהאזרח תתקבל בקלפי כי היו"ר שלכם אוהב אנשים עמידים ואתם תמכתם בדרכו וזה יתן לכם ליפול בבחירות הקרובות כי לא נגעתם בנקודה הרגישה לעם רק רציתם אנשים עלית וכך זה יתרוגם בקלפי
 
מצטער על השאלה ה'ילדותית'

מאיזה מוצא אתה? יאסינוב נשמע כמו בוכרי אם אינני טועה. השאלה נשאלת מסקרנות גרידא. כולם תמיד כותבים שבשינוי יש מזרחי אחד לקישוט (לא אתה...) והשאר אשכנזים. כמובן כמובן שאני חייב לציין שאינני מאלה שעושים את ההפרדה בין אשכנזים למזרחיים. סקרנות כאמור.
 
תשובה ל אתהוני היחיד

אני יוצא אוקראינה ומשפחתי מצד אמא אשכנזים ומצד אבא חלק ניכר ספרדים. אבל אני פשוט יהודי שלא עושה הפרדה בין השתיים.
 
תשובה ל kgighy

כחבר כנסת בכנסת ה 17 אמשיך לקדם חקיקה חברתית ודבר ראשון שאעשה אניח על שולחן הכנסת הצ"ח "אחריות מזמין שירותי קבלן לזכויות העובדים"
 

kgjghy

New member
נשמח לראות אותך בכנסת ה-17

במסגרת מפלגה זו או אחרת.
 

tamir2006

New member
מגזר רוסי

שלום מר יאסינוב, הדעה הרווחת בקרב הציבור הרוסי היא,שכל פעולותיך למען ציבור זה בכנסת מתבטאות בדיבורים גרידא.על כן הדבר מוריד מהלגיטימציה שלך ליצג ציבור זה בכנסת. איך אתה מפריך טענות אלו?? תודה
 
תגובה ל tamir2006

תודה על השאלה. סקר שנעשה ע"י עיתון "וסטי" לפני מספר חודשים קבע, שהפופולריות האישית שלי היא כ -8% בקרב הציבור הרוסי שזה מתקרה למנדט וחצי. בנוסף אני מציע לך לקרוא עיתון "גלובס" משלשום ושם תמצא את התשובות למה אתה טועה.
 
ועדת בחירות בשינוי

לח"כ יאסינוב שלום מה עמדתך לגבי היבחרות של חברים שאינם חברי שינוי למוסדות וועדות המפלגה? איתן
 

goanin

New member
שלום רב!

כאחד שיצא לחופשי מחבלי האורתודוכסיה היהודית, איך אתה מרגיש עם תופעת ההתחרדות של צעירים רבים, אשר אין להם כלים להתמודד עם הרטוריקה הדמגוגית של המון מה"מחזירים בתשובא"? מה אתה עושה בקשר לכך? ומה היית רוצה שהממשלה תעשה כדי למנוע את נטישתם של אזרחי ישראל את המדינה ואת עקרונות הדמוקרטיה והקדמה, למען המגזר החרדי? מה עמדתך בקשר לנישואין חד מיניים, והאם היית תומך בהכנסת תכנים הסברתיים נגד הומופוביה במערכת החנוך הממלכתית (וגם בזו התורנית)? איך אתה מרגיש בקשר לאירועי הגאוה העולמיים שיתקיימו בישראל באוגוסט? המון הצלחא. מקוה לראותך בכנסת ה-18, לאחר ששינוי תזנק שוב.
 
תשובה ל goanin

תודה על שאלתך. ראשית בשאלתך יש גם תשובה ואני רוצה להגיד כי אני אכן תומך בדעתך וברעיונות שעולים מדבריך. אני בעצמי מאז ש"יצאתי בשאלה" השתתפתי בהקמת מספר ארגונים התנדבותיים שעוזרים לחוזרים בשאלה וביחד עם ח"כ רוני בריזון הקמנו בכנסת שדולה למענם. כל הפוביות פסולות. כל מי שלא מקבל את השונה הוא עצמו לא בסדר. כל מי ששונא בגלל צבע, מין, נטיות, מבטא וכו' הוא פסול בעייני. דרך אגב, בכנסת ה 16 הגשתי הצ"ח להרחיב את "חוק העונשין" על גזענות ע"פ מוצאו של אדם.
 

אוקה

New member
האם אתה תומך בהעלאת שכר המינימום?

אני פשוט שמה לב שאתה פועל רבות למען עובדים ומעניין אותי אם אתה תומך בזה...
 
למעלה