ספיישל - קטנטנות

s h a r o n 7

New member
טיטאן ../images/Emo95.gif

ילד תמים וקל דעת, שמתאהב עד מעל לראש באוליביה. היא חיזר אחריה, אך היא דחתה אותו ושברה את ליבו, אך לאט לאט התאהבה בו בחזרה כשראתה שהוא מגן עליה בפני הילדים. היא שיקרה לו רבות ועבדה עליו בעיניים, והוא היחידי שהאמין לה ובטח בה, והיא איכזבה אותו, ובגלל זה הוא נפרד ממנה לאחר שהם היו חברים תקופה קצרה. טיטאן התאהב בדניאלה והם נהפכו לחברים, אך נאלצו להיפרד לאחר שדניאלה הייתה חייבת לעבור לגור באירופה. החברים של טיטאן הם באוטיסטה ופליפה. טיטאן תמיד אוהב לעזור לאחרים, והוא טוב לב.
 

s h a r o n 7

New member
חואניטה ../images/Emo95.gif

לאחר ששמעה את הבשורה המרה על מותם של אנה וחואן, השתתקה חואניטה ונהייתה לאילמת. חואניטה התגעגעה לסבסטיאן, והייתה מאושרת כשראתה אותו בקרקס וכשהוא חזר למעון. פדריקו התאהב בחואניטה, ורב עם סבסיטאן עליה, אך היא הבהירה לשניהם שבשבילה, הם רק ידידים שלה ותו לא. חואניטה גילתה ראשונה את רפאל, ותמכה בו ברגעים הקשים. היא גם גילתה לראשונה את הספריה הקסומה, והתידדה עם טינקרבל. חואניטה ילדה טובה ורגישה, חברה טובה של מריה וטלי.
 

s h a r o n 7

New member
פדריקו ../images/Emo95.gif

פדריקו, היה אחד מהילדים שברחו ממעון "הצללים", והלך עם הילדים עד שהגיעו למעון. פדריקו התאהב בחואניטה וניסה לחזר אחריה, אך ראה שהיא כל הזמן חושבת על סבסטיאן. כשסבסטיאן חזר למעון מהקרקס הוא ראה שכולם מעדיפים את סבס על פניו, וחשב אפילו לעזוב את המעון. הוא נלחם עם סבסטיאן על חואניטה במשך כל העונה. פדריקו ילד טוב, לפעמים מתנהג בגסות ומכונה "בהמה". הוא מגן על חבריו בעזרת הכוח העצום שיש לו. הוא חבר טוב של אגוסטין וסבסטיאן, ונוהג לשיחק איתם כדורגל נגד הקבוצה של נזלת וחבריו.
 

s h a r o n 7

New member
אוליביה ../images/Emo95.gif

אוליביה היא בתה המאומצת של פאולה. פאולה התעללה בה במשך שנים והתנהגה אליה בקשיחות. היא שלחה אותה להתחבר עם ילדי המעון בכדי לברר פרטים על פראלה, ולבסוף גם התחזתה לבתו של רפאל. הילדים שונאים את אוליביה, מכיוון שהיא נהגה לנקום בהם ולסכסך ביניהם ולהתנשא מעליהם לכל אורך העונה, עד שלבסוף היא השתנתה ונהפכה לילדת טובת לב ומתחשבת. היא הייתה חברה של טיטאן שעזב אותה בעקבות המעשים שלה, וזמן קצר של גונסלו. היא מאוהבת בטיטאן בכל ליבה מאז ומתמיד, מכיוון שהוא היחיד שהגן עליה למרות כל מה שעשתה ועמד לצידה לאורך כל הדרך.
 

s h a r o n 7

New member
טלי ../images/Emo95.gif

טלי ילדה מלשנית, שנוהגת להלשין על מעשים של אחרים בלי חשבון. היא גם זאת שפלטה בפני ברנרדיטה שלוס היא לא דודתם של הילדים, ובעקבות כך נוצר בלאגן שלם, אך למרות ההלשנות הילדים תמיד סולחים לה. היא הילדה המועדפת על אנסו, ותמיד הוא עוזר לה כשהיא מבקשת ממנו. היא חברה טובה של מריה וחואניטה, למרות שהיא מרבה להציק להן ולריב איתן. טלי התאהבה באגוסטין אך ורק בגלל כספו, אך האהבה הזאת לא מומשה.
 

s h a r o n 7

New member
עלילת הסרט ../images/Emo121.gif

בלן היא נערה חמודה בת 20. הודות לשני דמויות מופלאות: טוק וסביו, בלן עוזבת את עולם התמימות והקסם כדי להתמודד מול האתגר שלבחור את דרך החיים שלה. סביו עזר לבלן למצוא ספר נטוש שהיה בסיפריה שמהעמודים הלבנים שלו זורמים צחוקים ובכי של ילדים. הספר גורם לבלן ליצור קשר עם קבוצה של יתומים שחיים במעון. עצוב שהוא מנוהל ע"י קורונל והעוזרת מרגה. שניהם מעורכים ע"י תושבי הכפר, בכך שהם תורמים להחזקת המעון. ראש הכפר מכבד באופן מיוחד את קונורל ואת מרגה כי הוא לא יודע את הכוונות הרעות שלהם. לבלן היה קשה להתקרב לילדים כי היחס שהילדים קיבלו בתוך המעון גרם להם להיות ספקנים ופחות חברותיים. בעזרת האהבה , הרוך וההבנה בלן מצליחה להגיע לליבם. בתהליך הזה עוזר לה אלחו (פקונדו ארנה), צייד אבנים יקרות, שמשאלת ליבו היא למצוא את היהלומים הכחולים האגדיים. אחרי דרך ארוכה בלן ואלחו מצליחים לחשוף את קורונל הרע מול כל הכפר וכך כולם ביחד התאחדו למשפחה אחת ויוכלו לבנות מעון חדש - פינת האור.
 

s h a r o n 7

New member
אלחו - פקונדו ארנה ../images/Emo125.gif

אלחו הוא בחור יפה תאור שמבלה את רוב זמנו בשפך הנהר בחיפוש אחר היהלומים הכחולים. כמו היהלום גם הוא קשה ואטום לרגשות , עד שבלן פורצת לחייו ומצליחה לחשוף את האוצר האמיתי החבוי בו - רגישות עצומה.
 

s h a r o n 7

New member
בלן - רומינה יאן ../images/Emo125.gif

בלן היפה , אשר בסוף הסרט תהפוך למנהלת בית היתומים, מגיעה אליו כילדה שעדיין לא לגמרי התבגרה. היא מקווה ששירים וחיוכים ימתיקו כל מכאוב, אך כשמישהו מאיים על הילדים שלה היא מגנה עליהם בכל הדרכים האפשריות.
 

s h a r o n 7

New member
פליפה - פליפה קולומבו ../images/Emo125.gif

פליפה הוא נער שעוזר לאלחו לחפש אבנים יקרות, אך את האוצר האמיתי הוא כבר מצא - זוהי קמילה, אהובתו, האהבתם נולדה מקשר עין, כשהוא מכר אבנים טובות ביריד הכפר , שאליו היא הגיעה עם ילדי המעון. עד מהרה הם ספחו לאהבה לוהטת הגוברת על כל הבעיות.
 

s h a r o n 7

New member
באוטיסטה - בנחמין רוחאס ../images/Emo125.gif

באוטיסטה גדל עם לואיסנה מאז שהוא זוכר את עצמו, אבל בזמן האחרון השתנו יחסיהם. באוטיסטה מרגיש שהוא הרבה יותר מידיד שלה, ורוצה שהיא תהיה לו הרבה יותר מידידה, אבל העובדה שהם גרים באותו הבית כופה עליו להתנהג בזהירות ובהדרגה.
 

s h a r o n 7

New member
קמילה - קמילה בורדונבה ../images/Emo125.gif

קמילה היא הנערה הבוגרת ביותר בין ילדי המעון. היא מגינה על חבריה כאילו היו אחיה ואחיותיה ופעמים רבות היא פותרת מריבות ומיישבת מחלוקות. בהתחלה קמילה לא מאירה את פניה לבלן ורואה בה כמלשנית, אך בבהמשך רק בלן יודעת לנחם אותה.
 

s h a r o n 7

New member
לואיסנה - לואיסנה לופילטו../images/Emo125.gif

לואיסנה , המכונה "לו", משחקת את הקשוחה . אך אהבתו של באוטיסטה מרכבת אותה והיא כבר לא פוחדת לגלות שמתחת לשיריון הפלדה מסתתרת ילדה רגישה החולמת לאהוב.
 

s h a r o n 7

New member
סבסטיאן - סבסטיאן פרנצ'יני../images/Emo125.gif

סבסטיאן אשר מכונה : "סבס", הוא ילד פזיז ומסתבך בהרבה צרות, אך הוא גם הראשון שמגלה את טוב לבה של בלן , כשהקולונלמעניש אותו ומשליכו לעליית הגג , בלן באה לנחם אותו.
 

s h a r o n 7

New member
פדריקו - פדריקו ברון../images/Emo125.gif

פדריקו הוא ילד חסר סבלנות שרוצה לברוח מהמעון, רק אגוסטין מצליח להרגיע אותו ולגרום לו להאמין, שכל בריחה דורשת תכנון מדוייק.
 

s h a r o n 7

New member
אגוסטין - אגוסטין סיירה ../images/Emo125.gif

אגוסטין הוא ילד עירני וסקרן שרוצה לדעת הכל - ומייד. הוא מפקד השלישייה שכוללת את פדריקו וסבסטיאן. בימים רגילים הם מחפשים דרכים להשתמט מעבודה, אך הכל משתנה כשאגוסטין מוצא מקל מיוחד שיש הטוענים כי הוא משמש כמכשיר לגילוי יהלומים.
 

s h a r o n 7

New member
מריה - נדיה דה צ'לו ../images/Emo125.gif

מריה היא ילדה מתוקה, חולמנית ואוהבת סיפורים. כמו כל ילדה היא פוחדת מרעשים, וכשהיא נמלטת אל חדרה של בלן, בלילה של סופת רעמים, היא רואה בה פייה יפה שאלוהים שלח לבית היתומים. אחרי הלילה הזה היא מתייחסת אל בלן כאל אחותה הגדולה.
 

s h a r o n 7

New member
טיטאן - כריסטיאן בלגרנו../images/Emo125.gif

טיטאן הוא ילד ביישן ואפילו קצת פחדן. רגישותו המיוחדת הפכה אותו לילד מופנם, הסובל בשקט את התעללות של הקולונל ולא מגלה דבר, אבל בסוף הסרט הוא עד יוכיח שהוא האמיץ מכולם. והוא לא יכעס על חבריו שהפנו לו את הגב.
 

s h a r o n 7

New member
חואניטה - מילגרוס פלורס../images/Emo125.gif

טיטאן הוא ילד ביישן ואפילו קצת פחדן. רגישותו המיוחדת הפכה אותו לילד מופנם, הסובל בשקט את התעללות של הקולונל ולא מגלה דבר, אבל בסוף הסרט הוא עד יוכיח שהוא האמיץ מכולם. והוא לא יכעס על חבריו שהפנו לו את הגב.
 
למעלה