ספיישל - קטנטנות

s h a r o n 7

New member
נדיה ../images/Emo95.gif

נדיה היא ילדה מתוקה וטובת לב אך קולנית מאוד, שבהיותה ילדה אביה נהג להשתכר ולהכותה. כשהגיעה נדיה לבית החולים באמצעות שכנה ועליה חבלות קשות, החליט הרופא שטיפל בה - פקונדו, שלא תחזור יותר הביתה לאביה השיכור והאלים, ולקח אותה למעון. בתחילה, נדיה בכתה רבות ורצתה את פקונדו לידה מפני שבטחה רק בו אך לאחר מכן לכלוך כבש את ליבה והיווה כאח הבוגר שלה עד שהסתדרה בכוחות עצמה. היא מצאה לה חברות רבות כמו מורה וסול. סול ונדיה היו תמיד מתווכחות אחת עם השניה אך בעומק ליבם, הם היו החברות הטובות ביותר. לנדיה יש עכביש בשם אסטפניה בתור חיית מחמד. אסטפניה תמיד הייתה ותשאר החייה האהובה עליה.
 

s h a r o n 7

New member
סול ../images/Emo95.gif

סול היא בתה המאומצת של בלן. אביה, שהתגלה בעונה השלישית הוא אלחו מנדס אז'לה. אלחו הוא אדם בעל מזג חם המתרגז על כולם ומגיב באלימות לגבי דברים שמעצבנים אותו. עוזרו היה הורסיו שהונה אותו מכספו, ובכך גרע מכוחו. סול אהבה את אביה, אך לא אהבה ללכת אליו, מפני שהיה כל היום עסוק בעבודה שלו ולא התייחס אליה. אלחו שנא את בלן אך אהב מאוד את סול וסול תמיד נהגה להתגאות באביה ובכספו הרב אך הבינה כי האהבה הרבה יותר חשובה מהכסף ולכן תמיד נשארה בצידה של בלן. משהונה אלחו, הוא החליט לשנות את שמו למנואל - "אחיו" התאום של אלחו שכאמור, שימש כדוד לסול. סול התנחמה בעובדה שלפחות היא קרובה לדודה. פעמים רבות ניסה אלחו לכתוב לסול מכתבים ולתקשר איתה אך לא הצליח.
 

s h a r o n 7

New member
לוסיה ../images/Emo95.gif

לוסיה היא ילדה יפה ועדינה הלובשת תמיד כותנת לבנה. סבתה סגרה אותה במשך זמן ממושך בחדר חשוך כי האמינה שהיא ילדה עם מום התפתחותי ושזקוקה לטיפול אך ורק שלה. כשאר לכלוך מצא את לוסיה. הוא עזר לה לדבר, לקום וללכת. לוסיה ולכלוך נהפכו לידידים טובים וכעבור זמן מה לוסיה התגלתה בפני כל ילדי המעון ואט אט השתלבה בחייהם. הלנה, סבתה, מנסה בכל דרך להשיב את לוסיה לחיקה אך לא מצליחה בכך. לבסוף לכלוך מציע חברות ללוסיה והיא מסכימה.
 

s h a r o n 7

New member
חימנה ../images/Emo95.gif

חימנה היא ילדה קשוחה מאוד אך במשך הזמן היא נהגה להתרכך ולהפתח. אט אט היא אפילו למדה לבכות כשצריך ולא להשאיר את הכאב בליבה. חימנה העונה התאהבה במתיאס, האהוב של דלפינה מהשכונה, ותמיד נהגה לחזר אחריו ולשוחח איתו. למרות האהבה הגדולה שהיא הרגישה כלפיו, הוא תמיד נהג להתייחס אליה כאל חבר, הוא לא התייחס אליה כאל ילדה אלא כאל ילד. חימנה התנהגה כמו בן, היא שיחקה כדורגל עם הבנים ולעולם לא האמינה באהבה אך כשהאהבה שלה למתיאס פרחה, היא הייתה חייבת להשתנות. היא ניסתה בכל דרכה להתנהג כילדה ולמשוך את תשומת ליבו של מתיאס אך כאשר הוא סוף סוף גילה כי הוא מאוהב בה, היא כבר לא הרגישה כך כלפיו. חימנה הייתה תמיד חברתה הטובה ביותר של מילי ותמיד הייתה שומעת לעצותיה ומדברת איתה. לקראת סוף העונה היא החלה את לימודיה בתחום המשחק- חוג תאטרון לצעירים ושם היא גילתה כי אמנדה דל סול המפורסמת, האחראית על החוג, היא אמה האבודה. בסוף העונה היא נסעה איתה לחו"ל.
 

s h a r o n 7

New member
ג'ורג'ינה ../images/Emo95.gif

ג'ורג'ינה היא ילדה רומנטית וטובת לב. כל מחשבותיה הם על אהבה, על חברות ועל זוגיות. ג'ורג'ינה מחפשת לה אהוב בשכונה ולבסוף היא מוצאת את קוקו ומתאהבת בו. חברתה הטובה ביותר של ג'ורג'ינה היא פטו ושניהם יחד מקימות בהמשך העונה את מועדון "פנויים פנויות" שזהו מועדון שנועד להכיר בין אנשים דרך התכתבויות ולבסוף להפגיש ביניהם.
 

s h a r o n 7

New member
מורה ../images/Emo95.gif

ילדה מתוקה שמגיעה למעון רק בעונה השלישית. היא מפחדת שחבריה במעון לא יקבלו אותה וישתפו אותה בחברתם היות והיא כושית אך סול ונדיה מראות לה מיד כי הם לעולם לא יתעלמו ממנה היות והיא כושית והם נהפכות לחברות טובות מאוד.
 

s h a r o n 7

New member
זבוב ../images/Emo95.gif

זבוב הוא אחיה של חימנה. הוא התאהב בדלפינה כבר מהעונה השלישית, והיא בו, אך אף אחד מהם לא הצהיר על אהבתו לאחר. זבוב ודלפינה התכתבו באמצעות "מועדון פנויים ופנויות" של ג'ורג'ינה ופטו. דלפינה ידעה שהיא כותבת לזבוב ותכננה לתמרן אותו, אך באמצע הבינה שהיא אוהבת אותו. זבוב כתב ל"גבירת הים" (שהייתה דלפינה) ותמיד שיבח אותה, בהשוואתו לדלפינה הרעה והלא מתחשבת. כשזבוב גילה כי דלפינה היא "גבירת הים", הוא כעס מאוד אך לבסוף סלח והפך לחבר של דלפינה. לזבוב היה גם סיפור אהבה כושל עם פאולה שהייתה מבוגרת מדי עבורו. לקראת סוף העונה השלישית, זבוב חלה במחלת שרירים חריפה מאד אשר גרמה לו לכאבים רבים, הוא היה עתיד למות אם לא יקבל 50 זריקות בקיבה, בטיפול יקר מאד. הזריקות לא היו בטוחות ב100%- - חולה אחד קיבל את 50 הזריקות והמחלה נעלמה לו, חולה שני קיבל את 50 הזריקות - ומת. זבוב הסכים ליטול את הסיכון, ולאחר ימים רבים של לחץ ומתח - זבוב החלים ממחלתו ושב למעון.
 

s h a r o n 7

New member
פקק ../images/Emo95.gif

פקק הוא נער שלא מצליח עם בחורות ותמיד בצורה כלשהי מפשל איתם. היו לו נסיונות בחברויות עם ג'ורג'ינה, תמרה וברבריטה. עם ג'ורג'ינה הייתה לו חברות קצרה. ג'ורג'ינה ותמרה תמיד היו ביריבות על פקק עד שלבסוף פקק נותר ללא חברה עד שהוא מצא נערה בשם ברבריטה. פקק כמעט והיה חבר של ברבריטה, אך תמיד נהג להרוס את הקשר שרקם לו איתה. לבסוף, ברבריטה לא רצתה עוד להיות חברה שלו, ואפילו נעשתה לחברתו של גיז'ה על מנת לעורר את קנאת פקק. פקק לעומת זאת יוצא עם לילה בשביל לגרום לברבריטה לקנא אך לבסוף הוא עוזב אותה. פקק נותר ללא חברה אך תמיד בתוך ליבו אהב את ברבריטה ולעולם לא הסכים לוותר על ליבה. חברו הטוב ביותר של פקק הוא לכלוך.
 

s h a r o n 7

New member
לכלוך ../images/Emo95.gif

לכלוך הוא ילד טוב לב וחבר של כל ילדי המעון. הוא שונא להתקלח והוא מעדיף להישאר מלוכלך, על פי כך נקרא שמו. לכלוך אוהב מאוד לאכול ובעונה השלישית הוא מגלה כי להלנה יש נכדה ששמה לוסיה. לכלוך מכיר בלוסיה ומתאהב בה. הוא מלמד אותה דברים חדשים ולבסוף עוזר לה להשתלב בחברת הילדים במעון. החבר הטוב ביותר של לכלוך הוא פקק והם תמיד נוהגים לעזור אחד לשני ולשחק אחד עם השני כדורגל.
 

s h a r o n 7

New member
גיז'ה ../images/Emo95.gif

גיז'ה הוא ילד מחונן וחכם. הוא אוהב להתעסק בדברים מדעיים ולהמציא המצאות חדשות ומעניינות. החבר הטוב ביותר של גיז'ה הוא זבוב. בעונה הזאת הוא מתאהב בברבריטה ואף רב על ליבה עם פקק. ברבריטה וגיז'ה נהפכים לחברים אך לזמן קצר מאוד כי גיז'ה מתאהב לבסוף בלילה ולאחר שהוא רואה כי הם זהים בתכונותיהם, הוא מבקש ממנה חברות והיא כמובן מסכימה.
 

s h a r o n 7

New member
ניקו ../images/Emo95.gif

ילד מתוק החולם להיות טייס גדול כמו אביו. בלן מצאה אותו בפעם הראשונה בודד ועזוב ורצתה לקחת אותו למעון איתה. לבסוף, הוא הגיע למעון על מכוניתו של פקונדו ושם למורת רוחו של פקונדו, שלא מעוניין להביא למעון ילדים נוספים, הוחלט כי ניקו ישאר עם כל שאר הילדים לחיות את חייהם במעון. ניקו ידע תמיד כי אביו הוא טייס בכיר וכי יום אחד הוא יבוא לקחת אותו עימו. ניקו התחבר במיוחד עם ראול שעזר לו לבנות מטוס ולהגשים לפחות חלק קטן מחלומו.
 

s h a r o n 7

New member
העלילה ../images/Emo121.gif

*1998 הפרק הראשון בעונה הרביעית נפתח בתחרות הרחוב הכי יפה. כל השכנים ברחובות הסמוכים השקיעו ועבדו במרץ רב. יום קביעת הזוכה הגיע, ולמרות שנדיה כמעט והרסה את הסיכויים לזכייה, ראש העיר הכריז על הרחוב בו שוכן המעון כעל הרחוב היפה ביותר! באותו היום, כשכולם חגגו במעון, נשמע צלצול בדלת והמזכיר של בית המשפט הופיע בפתח. מאחוריו עמדו ארבעה ילדים: לונה, נאצ'ו, פטריסיו ומרטינה. לונה ונאצ'ו התחבבו על כל הילדים, במיוחד על הקטנים. אך את פטריסיו הילדים הגדולים שנאו. הוא היה ילד קר ואדיש. רוב הילדים אהבו את מרטינה, מלבד ג'ורג'ינה. מרטינה הייתה יפה מדי וכל הבנים מיד התאהבו בה, וג'ורג'ינה לא יכלה לקבל זאת. אדון ווגה, שהשכיר לבלן ולילדים את הבית, נפטר. התברר שהוא התחתן באותה שנה, ובלן ניסתה ליצור קשר עם אישתו, כדי לברר אם הם יוכלו להמשיך לשכור את הבית. אך אלמנתו של ווגה סירבה, וגם ניסתה לסלק את בלן והילדים מהמעון. למרבה המזל, התגלה שווגה כתב בצוואתו שבלן והילדים יוכלו להמשיך לגור בביתו כמה זמן שיירצו. אלמנתו של ווגה הופיעה במעון, והתברר שזו הלנה! בעזרת הכסף שהלנה ירשה מאגון ווגה, היא קנתה מכונות משוכללות, וניסתה בעזרתן לגרום ללוסיה לחזור אליה, אך ללא הצלחה. מאוחר יותר, לאחר תהליך משפטי ארוך ומסובך הצטרפה למעון ברבריטה, השכנה, מפני שאביה החורג, אניבל, היכה אותה והיא סבלה מאוד בביתה. בלן החלה ללמוד משפטים, ולצערה הרב המרצה שלה, מרצדס קינטנה, הייתה אישה קרה שלא חיבבה את בלן. בלן סבלה בלימודים. היא עמדה על זכויותיה, ואף רבה עם המרצה שלה מספר פעמים. באותה תקופה, התברר שמרסדס קינטנה היא אמם הביולוגית של בלן ופשפש. לבלן ופשפש היה מאוד קשה לקבל זאת. לבסוף הם קיבלו את העובדה, ומרסדס קינטנה הציעה להם לעבור לגור איתה באמריקה. אחרי התלבטות קשה, בלן ופשפש החליטו לא לעבור. בלן רצתה להישאר עם הילדים. בלן ומנואל התאהבו, והחליטו להתחתן. ביום החתונה הופיעה פאולה, אהובתו לשעבר של אלחו, שרצתה לחשוף את פרצופו האמיתי. בסוף החתונה היא ניגשה לבלן, וסיפרה לה שמנואל הוא בעצם אלחו. בלן שנפגעה התחילה לבכות וברחה. אלחו הבין שפאולה גילתה לבלן את האמת, רץ אחריה, ונפגע על ידי מכונית. לאחר החתונה, לבלן היה קשה לחיות עם אלחו. היא לא ידעה מה לעשות, האם להתגרש ממנו, או להמשיך לחיות איתו. בזמן שהתלבטה מה עליה לעשות, בלן טיפלה באלחו בזמן השיקום שלו מן התאונה. לבסוף היא סלחה לו. למרבה הצער, נאסר על בלן לנהל את המעון, מאחר שהתחתנה. המנהלת החדשה הייתה אישה בשם מרטיריו טורס, שהייתה אישה רעה ושנאה את הילדים. בלן ואלחו החליטו לאמץ את ילדי המעון. מרטיריו התנגדה כמובן, כי היא רצתה להמשיך ולהתעלל בילדים. היא תבעה את בלן. בלן כמובן זכתה במשפט הקשה הזה. בפרק האחרון של העונה, בלן, אלחו והילדים יצאו למסע קסום ומרגש בספינה, להקים משפחה.
 

s h a r o n 7

New member
הזוג הראשי בעונה ../images/Emo23.gif

בלן ואלחו (רומינה יאן ופקונדו ארנה) בתחילה אלחו הופיע כאביה של סול. איש עקשן מאוד וקר, שהיה עדין רק עם בתו. בלן ואלחו פתחו במשפט על המשמורת על סול, ובלן זכתה. אך הייתה זכות מלאה של סול לבקר את אביה ולישון אצלו. לאחר זמן מה, הורסיו עוזרו של אלחו הונה את אלחו וברח, אלחו הרגיש כישלון ליד ביתו וברח גם הוא. בסוף העונה השלישית, הופיע אלחו שוב. כך לפחות חשבה בלן, אך התברר שזהו מנואל, אחיו התאום של אלחו, דודה של סול. אבל רק מנואל ידע את זהותו האמיתית, היה ברור לו שהוא לא מנואל, הרגוע והנחמד, אלא אלחו העצבני. אלחו הוא בעל פיצול אישיות. בלן ומנואל התחבבו אחד על השני, והתחברו מאוד. לאחר כמה זמן, הם התאהבו אחד בשני, והחליטו להתחתן ולאמץ את כל ילדי המעון. בערב החתונה, שהם התכוונו לחזור הביתה מפארק השעשועים עצרה את בלן אישה. אותה אישה התברר, אהובתו לשעבר של אלחו, שידעה שאלחו ומנואל הם אותו אדם. היא סיפרה הכל לבלן, את כל האמת. בלן נפגעה ורצה ליציאה של הפארק. אלחו שם לב למה שקרה, ורץ אחריה, אך נדרס ע"י מכונית. התוצאה הייתה שנהייה משותק בגופו. בלן טיפלה בו כי היה לב זהב, אך עדיין לא סלחה לו, כמו שהילדים וסול עשו. בלן סלחה לאלחו אחרי כמה זמן, שכולם דיברו איתה, וניסו להסביר לה את המצב. בלן החליטה לאמץ את הילדים בכל מקרה, אך היא הייתה זקוקה לכסף כדי להצליח במשפט. אלחו שהשתנה, החליט להסגיר את עצמו למשטרה ולקבל את הכסף בחזרה, ולתת לבלן. בלן לא רצתה, אך אלחו עשה זאת בכל זאת. לאחר מאמצים רבים, אלחו שוחרר מוקדם מהרגיל, וביחד, הוא בלן והילדים נלחמו נגד מרטיריו שהתנגדה לאימוץ. בעזרת הרבה אמונה ותקווה, בלן ואלחו זכו במשפט, וכל הילדים אומצו באופן חוקי. בסוף הפרק האחרון, אלחו, בלן והילדים שטו באוניה למסע קסום ומלא אהבה, להתחיל בחיים חדשים. לזוג יש 2 שירים, שהם אני משוגע, דואט של בלן ואלחו, והשני טיפשה, רומנטית אדיוטית, סולו של בלן.
 

s h a r o n 7

New member
זבוב ../images/Emo95.gif

(הרבה דמויות חוזרות על עצמן אבל זה בגלל שבכל עונה הן עוברות שינוי ויש פירוט אחר..) זבוב הגיע למעון אחרי בקשות של חימנה להכניס אותו למעון. זבוב הוא הגדול מהילדים ואחראי מאוד. הוא אוהב מאוד את אחותו חימנה, וגם נסע לחפש אותה כשאבדה בג'ונגל. זבוב היה מאוהב בעונה הרביעית בדלפינה, אך בגלל אמא של דלפינה הם רבו הרבה פעמים. דלפינה התחילה ליהיות קצת משוגעת כלפי זבוב, והיא התעלפה פעם אחת, ופעם אחרת לא אכלה. לקראת סוף העונה זבוב התאהב בברבריטה, והיא בו, והם נהיו חברים בסוף העונה.
 

s h a r o n 7

New member
גיז'ה ../images/Emo95.gif

הגיע למעון אחרי שזבוב ביקש שיבוא איתו. במהלך העונה, אביו של גיז'ה, שכונה דון ג'יג'ו, הופיע. הוא היה אדם רע, ורב עם גיז'ה פעמים רבות. לבסוף גיז'ה סיפר לו שהוא בנו. דון ג'יג'ו רצה לחזור לחיות עם בנו, אבל לבסוף נטש אותו שוב. ג'יזה ילד חכם מאוד וביישן, הוא אוהב אלקטרוניקה וכימיה, ואף מצליח בתחום. הוא התאהב במיכאלה שהתאהבה בו גם, ולאחר שהיו ידידים טובים, הפכו לחברים.
 

s h a r o n 7

New member
לכלוך ../images/Emo95.gif

הגיע למעון מהרחוב, ביחד עם חברו פקק. לכלוך אוהב מאוד לאכול. הוא טען שכל הבנים רודפי שמלות, עד שהכיר את לוסיה. הוא התאהב בה, והיה להם שיר משותף ושמו לו לוסיטה. חבריו הטובים הם פקק וז'אגו.
 

s h a r o n 7

New member
ג'ורג'ינה ../images/Emo95.gif

ג'ורג'ינה היא חברה טובה, שנוטה להתאהב בקלות רבה. במשך כל עונה 4 היא שנאה את מרטינה, ושתיהן רבו פעמים רבות. לג'ורג'ינה היו הרבה חברים, למשל פקק, חואן קרוס וקוקו. ג'ורג'ינה מצאה את אחותה ועברה לגור איתה. .
 

s h a r o n 7

New member
חימנה ../images/Emo95.gif

חימנה היא ילדה קשוחה מבחוץ, אך בעצם יש לה לב זהב ורגישות. חימנה הגיע למעון ע"י פקיד בית המשפט שמצא אותה ברחוב. היא מצאה את אמא שלה, והתברר לה שזבוב הינו אחיה למחצה, אך זה לא הפריע לה אף פעם. לאחר מכן נסעה עם אימה לטיול בג'ונגל, ואימה נרצחה. חימנה ברחה. לאחר זמן מה, זבוב ומנואל מצאו אותה, והיא חזרה למעון. חימנה אף פעם לא התאהבה באמת. מתיאס השכן התאהב בה, אבל היא לא החזירה לו אהבה. כמו כן היה לה ידיד אמיתי ושמו ז'גו, שאותו מצאה בג'ונגל.
 
למעלה