ספיישל - קטנטנות

s h a r o n 7

New member
../images/Emo141.gif ספיישל - קטנטנות ../images/Emo141.gif

ספיישל על הסדרה המעולה בעלת 7 עונות, ובקרוב עונה נוספת- Chiquititas Sin Fin
אני מקווה שתהנו מהספיישל ובבקשה אל תגיבו עד שאני אסיים, כדי לא להרוס את הרצף
 

s h a r o n 7

New member
../images/Emo20.gifגדולים מהחיים../images/Emo20.gif

הרבה אנשים עברו על מסכינו בקטנטנות בשנים האחרונות. את חלקם ראינו, כמו כל הכוכבים שבסדרה, ואת חלקם לא ראינו- כל הצוות שעובד ועומל מאחורי הקלעים. על סדרה ארוכה כמו קטנטנות עברו, באופן טבעי, די הרבה אנשים לאורך השנים, אבל חלק מהם תמיד ישארו איתנו. לכל אחד מהאנשים הבאים היתה תרומה מיוחדת וייחודית לעולם של קטנטנות, תרומה שלא יכולנו להתעלם ממנה. אז קבלו אותם..
 

s h a r o n 7

New member
כריס מורנה ../images/Emo41.gif

שמה המלא של כריס מורנה הוא מריה כריסטינה. היא נולדה ב- 23 לאוגוסט, בעיר בואנוס איירס שבארגנטינה. היא הילדה השלישית מבין ארבעה אחים, אביה היה מהנדס ואימה סוציולוגית. היא למדה בבית הספר לנזירות בסן מרטין. בבניין בו היא גרה בזמן שהייתה נערה, היא הייתה שכנה של צלם של מגזין חשוב, שהציע לה לעבוד כדוגמנית. כריס הסכימה, וככה התחילה הקריירה שלה. בגיל 17 היא כיכבה בפרסומות רבות, ומאוחר יותר היא נבחרה להשתתף בקבוצה שתגיש תוכנית לנוער בשם "וול טופס". שם, היא הכירה את גוסטבו יענקלביץ' (מנכ"ל TE LE FE ), והתאהבה בו. גם הוא שלח לה סימני אהבה, שהתבטאו לרוב בבונבוניירות. ב-16 באוגוסט 1995, התחילה ההצלחה הגדולה ביותר שלה – "קטנטנות". השחקנית הראשית בסדרה הייתה בתה הבכורה- רומינה יאן. זו הייתה תוכנית שהוקדשה לעולם הילדים, עולם שמלא בחלומות ותקוות, שם הכל אפשרי. כריס התחילה להפיק את הסדרה החל מעונתה השנייה, ובזמן חופשת החורף היא הכניסה לתיאטרון גראן רקס את צוות קטנטנות, שהופיע בהצגה שסיכמה כל עונה. ההצגה גרפה סכום מדהים של 1,200,000 פזוס. בהופעה הושרו כל שירי הסדרה, והדיסקים של הסדרה הגיעו עד לתואר דיסק הפלטינה. ההצלחה של "קטנטנות" עברה בהרבה ארצות, כמו למשל ישראל, טורקיה, צ'ילה, אורוגוואי, פאראגוואי, אקוודור, פרו, ובמקסיקו שידרו את הסידרה, רק עם שחקנים מקסיקניים, ושינוי קל בעלילה! אותו הדבר קרה גם בברזיל, רק שבקטנטנות-ברזיל היו 5 עונות, ואילו בקטנטנות-מקסיקו... רק עונה אחת! כמו לקטנטנות-ארגנטינה, גם לקטנטנות-ברזיל יש דיסק אשר מלווה כל עונה. וגם אלבום מדבקות, ומגזין, ועוד הרבה מוצרים כמו כובעים, תיקים, עפרונות, גרביים ועוד. אחד הארצות שבהם רייטינג "קטנטנות" הגיע למרומי השמיים.. היה ישראל!! בישראל נוצר מחזמר, שכמובן משחקים בו שחקנים ישראליים.
 

s h a r o n 7

New member
פבלו איגנסיו ליסאזו (אנסו) ../images/Emo41.gif

פבלו איגנסיו ליסאזו נולד בתאריך 29.3.1966, מזל טלה, ונפטר 35 שנה לאחר מכן. הוא אהב לאכול עוגות ופנקייקים, התחביב העיקרי שלו היה ללכת לקולנוע, קבוצת הכדורגל האהובה עליו הייתה בוקה, הוא העריץ את אנתוני הופקינס, והסרט האהוב עליו היה "סודות ושקרים". החיה האהובה עליו היתה סוס, הצבע- ירוק, המקום- קורדובה, והחלום שלו- שבני האדם לא יתנו לעצמם להרוס את הבית שלהם- כדור הארץ. פבלו ליסאזו נפטר ב- 30 ליוני 2001, והלוויתו התקיימה מיד לאחר מכן. האסון התרחש באולם גראן רקס, בזמן שפבלו התאמן להצגת התיאטרון של "קטנטנות", שם נפטר פבלו, הידיד שלנו, עקב דום לב. 3 חודשים לפני מותו, השחקן הכין במרץ את הפקת ההצגה ביחד עם כריס מורנה. פבלו התחיל בחזרות ביומו האחרון ב-14:00 בצהרים. הוא עשה חזרה על השיר "או קיי" (בסופו של דבר שר אותו רנזו), והלך לבדוק את הווליום של השיר. הוא נשכב על ספה באחד החדרים ונרדם. כשהוא נרדם חבריו חשבו שהוא הלך לנוח קצת, אך מיד הם הבינו שהוא היה ללא הכרה. הילדים התחילו לצעוק לו, אבל הוא כבר היה מת, משאיר אחריו הרבה אנשים שבורים. הרופאים המקצועיים והחשובים ביותר קבעו שפאבלו ליסאזו מת עקב דום-לב. חבריו הטובים, וגם שותפיו בסידרה, ביקרו באותו הלילה את אמו, ולמחרת הלכו להלוויתו שהתקיימה בבית הקברות לשחקנים, שם הרבה אנשים מפורסמים נקברו. כריס מורנה נזכרת: "פבלו היה שחקן שאהב את החזרות ואת המשחק, גם בסדרה וגם בתיאטרון. זה איום מה שקרה. הוא תמיד אהב להיות בקרב הילדים, וגם בקרב שאר השחקנים." פבלו, ששעשע ובידר את הצעירים של שחקני "קטנטנות", לא נפגש יותר עם השחקנים לעולם. ליסאזו היה איש מנומס. הוא היה הולך למכון כושר בשביל להיראות במיטבו, הוא לא שתה ולא עישן. אבל המוות לא התחשב בפרט הזה, ולקח את פבלו לשמיים, משאיר את משפחת ליסאזו, את חבריו ושותפיו של פבלו, וגם אותנו, שבורים. יהי זכרו ברוך.
 

s h a r o n 7

New member
העלילה ../images/Emo121.gif

לפני שנים רבות- 11 שנה לפני תחילת סיפורנו, ליתר דיוק, בחורה צעירה בשם גבריאלה מורן התאהבה בבחור צעיר בשם מיגל. הם היו זוג מאוהב שתמיד חלם להתחתן. בשלב מסויים מיגל אפילו הכניס את גבי להריון. הכל נראה טוב ויפה, עד שמיגל נשלח לקרב- שם הוא נהרג. רמירו, אביה של גבי, לא סבל את העובדה שלגבי יוולד ילד ללא אב. לכן, אחרי הלידה, הוא חטף לה את התינוק- שהתברר להיות תינוקת. כשגבי גילתה שנעלם לה הילד, היא נכנסה לטראומה נפשית, והפכה לצמח, בלי לדעת שזו בת שנולדה. רמירו נתן את הילדה למטפלות שונות, ונתן לה את השם מילגרוס (ניסים). בסופו של דבר הוא החליט שהכי בטוח להשאיר אותה בבית יתומים. בלילה אחד הוא השאיר אותה בתוך עריסתה על סף הדלת של בית יתומים. אנשי בית היתומים שאספו את מילי לא ידעו מה שם משפחתה, ולכן קראו לה על שם הרחוב מולו שכן המעון- מילגרוס אוריאן. אחרי חודשים רבים רמירו החליט שהוא רוצה להשגיח על הנכדה שלו מקרוב. לכן הוא רכש בית גדול, הפך אותו לבית יתומות בשם "פינת אור", שיכן שם את מילי והעניק את כל המעון במתנה לאחותו, כרמן. סיפורנו מתחיל בערך 9 שנים לאחר מכן. בית היתומות גדל, ושכנו בו בנות רבות, כאשר מילי היתה הכי גדולה. בין כל הבנות שררה ידידות אמיצה, ומילי הנהיגה אותן, תמיד הרגיעה אותן כשהיה עצוב או קר. יום אחד הגיעה למעון ילדה חדשה ועצבנית מהרחוב, בשם חימנה. בהתחלה היא לא הסתדרה עם הבנות, עד כדי כך שהבנות זממו לשפוך עליה דלי של דבק. התפקיד הוטל על מילי. ברגע האחרון היא התחרטה, והתחברה עם חימנה. לאט לאט כל הבנות גם התחברו איתה, והיא התקבלה כחברה לכל דבר. לחימנה היה אח ברחוב בשם זבוב, שהיה בא לבקר אותה במעון מדי פעם ולגנוב אוכל. בין נכסיו של רמירו מורן העשיר, היה גם מפעל גדול בשם "לה פורסה", שאותו ניהל בנו, מרטין מורן. מרטין היה בחור צעיר ויפה תואר, לו היתה חברה יפהפיה בשם דולורס. באחת המחלקות היותר נחותות של המפעל, עבדה פועלת צעירה בשם בלן פרגה, שהיתה העובדת הסוציאלית במפעל. בלן ומרטין נפגשו, ומיד- התאהבו. בשנים הראשונות של המעון, ניהלה אותו בחורה בשם אמיליה, אך לאחר כמה שנים הוחלפה בכרמן, אחותו של רמירו. כרמן שאפה להיות היורשת היחידה של כל הונו של רמירו, ולכן נתנה לגבי כמות מוגזמת של תרופות כדי שלא תבריא. כרמן היתה אכזרית כלפי הבנות והיתה חסרת סבלנות כלפיהן. המטפלת במעון היתה ארנסטינה, אישה מבוגרת וכעסנית, שהיתה צועקת על הבנות ומתנהגת בהן בגסות. הטבח היה סבריו החביב, שאף פעם לא החמיץ הזדמנות להגניב לבנות איזו עוגה טעימה. לקראת סוף העונה, לכולם כבר נשבר. למרטין נמאס לחכות לבלן, ולגבי נמאס לחכות לבת שלה. לכן הם שניהם החליטו לטוס לאירופה לחפש את הבת שלה שם. רמירו הבין שאי אפשר לחיות בשקר, והבין שהוא הרס את החיים של שני הילדים שלו: את של גבי כשהוא לא מספר לה שבתה היא מילי, ואת של מרטין, כשהוא לא נותן לו להיות עם בלן. הוא החליט למהר לשדה התעופה לפני שהם יטוסו כדי לגלות להם את האמת. הוא נכנס למכונית של אמא של מיגל יחד איתה, ומיהרו לשדה התעופה. בפניה האחרונה לפני שדה התעופה, רמירו נהג מהר מדי, המכונית התהפכה והרגה את שניהם- יחד עם האמת על מרטין ובלן, ומילי וגבי.
 

s h a r o n 7

New member
הזוג הראשי בעונה ../images/Emo23.gif

בלן ומרטין (רומינה יאן וגבריאל קוראדו) ללא ספק, הזוג המלכותי של העונה. הוא עשיר, היא ענייה מרודה, הוא המנהל, היא הפועלת, ושניהם יפים שלא מהעולם הזה. מרטין ניהל את מפעל לה-פורסה, בו עבדה בלן בתור עובדת סוציאלית. יצא להם לפגוש אחד את השני בענייני עבודה, עד שקרה הבלתי נמנע, והם התאהבו. מההתחלה היו שני מכשולים עיקריים לאהבה הזאת: רמירו, אביו של מרטין, שסירב לקבל את העובדה שהבן שלו יוצא עם פועלת פשוטה; ודולורס, החברה של מרטין, שלא קיבלה את העובדה שהוא פשוט לא אוהב אותה יותר. המזימות שהם תכננו היו רבות. דולורס העמידה פנים שהיא בהריון, כדי שמרטין יתחתן איתה, ורמירו לא הפסיק ללחוץ ולאיים על בלן- גם לפטר אותה מהמפעל לא שכנע אותה לעזוב את מרטין. הקש ששבר את גב הגמל בשביל בלן היה האיום להרחיק ממנה את סול- כך שעד שסוף סוף הם כמעט כבר היו ביחד, בלן נאלצה להתרחק. האיום של רמירו בא בדיוק כאשר מרטין הציע לבלן לעבור איתו ללונדון, ובלן, כמובן, היתה חייבת לסרב. כך הם בילו לילה אחרון ביחד לפני שמרטין התפוגג לו לאירופה. העיקר שנשאר לנו השיר כמזכרת.
 

s h a r o n 7

New member
מילי ../images/Emo95.gif

מילי חיה בבית היתומות מאז שהיא זוכרת את עצמה. מה שהיא לא זוכרת, היא שהיא נולדה לגבי, ונלקחה ממנה כתינוקת על ידי סבה, רמירו. הרכוש היחיד שרמירו השאיר לה מאימה היה תליון מזהב, עליו מילי שמרה כמו אוצר, שכן הוא היה הקשר היחיד שלה לעברה העלום. מילי תמיד היתה ילדה טובת לב ואיכפתית. היא תמיד היוותה אוזן קשבת לחברותיה, חיממה אותן כשקר ושימחה אותן כשעצוב. בלילות הקרים והאפלים, כל הבנות היו מתאספות סביב המיטה של מילי, ומילי היתה מספרת להן סיפורי אגדות. במשך העונה מילי סיפרה להן את סיפורו של גיבור בשם ריף ראף, שבדמיונן של הבנות נראה כמו מרטין. ריף ראף נלחם נגד המכשפות הרעות, שבדמיונן של הבנות היו כרמן וג'ינט. כמובן שהטוב ניצח בסוף, תמיד. מילי היתה בקשר מאוד הדוק עם מרטין. הוא היה נוהג לבקר אותה במעון רבות, ולצאת לבלות איתה. גם עם גבי היא היתה בקשר, למרות שגבי היתה במצב של צמח. בכל פעם שמילי היתה מתקרבת לגבי מצבה של גבי היה משתפר, ולכן מרטין נהג להביא אותה לביקורים רבים. כאשר מילי היתה חושפת לגבי את תליון הזהב, תת המודע של גבי היה מזהה אותו והיא היתה מתחילה לבכות.
 

s h a r o n 7

New member
ורו(ניקה) ../images/Emo95.gif

ורו היתה אחת מהילדות הבוגרות והיפהפיות במעון. היא שכנה בו יחד עם אחותה הקטנה, מארו. ורו תמיד שמרה על מארו ודאגה לה. בביקורים הספורים של זבוב במעון, ורו התחילה להתאהב בו.
 

s h a r o n 7

New member
מארו ../images/Emo95.gif

מארו היתה הילדה הכי צעירה במעון. בגלל זה, היא היתה יכולה להשתובב וכולם סלחו לה. כולם חשבו שהיא חמודה ומתוקה, היו מלטפים אותה כשהיתה עצובה ותמיד הקדישו לה את כל תשומת הלב. כל זה, עד שסול הגיעה למעון. בגלל שסול היתה יותר צעירה וחוותה טראומה של איבוד אם, הבנות הקדישו לה תשומת לב רבה. מארו הרגישה שסול באה במקומה, ולכן היא נהגה להתעלל בה. בסופו של דבר היא הבינה שכל הבנות במעון שוות, והכל נגמר על הצד הטוב ביותר.
 

s h a r o n 7

New member
ג'ורג'ינה ../images/Emo95.gif

אחת מהגדולות במעון. ג'ורג'ינה היתה חברה טובה של מילי ושנאה את המנהלות המרשעות.
 

s h a r o n 7

New member
חימנה ../images/Emo95.gif

חימנה הגיעה לסדרה בפרק השני. חימנה מההתחלה היתה ילדה סגורה וחמומת מוח, ולכן לא רצתה להשתלב בחברה. הבנות גם הן סירבו להתחבר איתה. חימנה היתה מאוד כועסת, ולכן הרסה דברים של הבנות. הבנות כנקמה רצו לשפוך עליה דלי של דבק, אבל מילי עצרה את הכל ברגע האחרון והחליטה שהן צריכות לקבל את חימנה לחברה. מאז חימנה חברה טובה של כולן. המזג החם שלה לפעמים גרם לה להתפרצויות, אבל לפעמים הוא עזר: למשל, כשהיא עזרה לגלות את קרולינה שהתחזתה ליתומה.
 

s h a r o n 7

New member
סינתיה ../images/Emo95.gif

גם לסינתיה היתה סבלנות מאוד מאוד קצרה, בדומה לחימנה. כשהיתה קטנה היא חיה עם אמה, אחרי שאביה נטש אותן. בשלב מסוים אמה נפטרה והשאירה אותה ב"פינת אור".
 

s h a r o n 7

New member
לאורה ../images/Emo95.gif

לאורה היתה אחת מהקטנטנות במעון. למרות שיערה הג'ינג'י, היא לא שובבה כמו רוב הג'ינג'יות. היא היתה די בישנית רוב הזמן, ולא דיברה הרבה. היא ומארו היו חברות מאוד טובות, ותמיד היו משחקות יחד.
 

s h a r o n 7

New member
סול ../images/Emo95.gif

סול היתה בתה של לטיסיה, חברתה הטובה של בלן. ביום הולדה של סול, לטיסיה התמוטטה, ואחרי זמן קצר, נפטרה ממחלה קשה. הצוואה שהשאירה לטיסיה לחברתה בלן היתה לשמור על סול כאילו היתה ביתה שלה. ואכן, בלן עשתה כל מה שביכולתה כדי לאמץ את סולסיטו הקטנה. בסופו של דבר היא הצליחה להכניס אותה למעון, יחד עם כל הילדים. במעון כולם אהבו אותה והסתדרו איתה חוץ ממארו, שקינאה בה- אבל את זה תוכלו לקרוא בסיפור של מארו למעלה.
 

s h a r o n 7

New member
רומינה ומישל ../images/Emo95.gif

הסיפור של רומינה ומישל הוא סיפור עצוב. שתיהן היו ילדות מאוד אהובות ומקובלות במעון, כמו כל שאר הבנות. כשג'ינט הפכה להיות מנהלת המעון, היא החליטה לסלק משם את כל הילדים. במסגרת הזו, היא הבטיחה לרומינה ומישל שתאמץ אותן. במקום זה, היא שלחה אותן למעון אפל ורחוק. עד היום לא ידוע מה קרה איתן בסופו של דבר.
 

s h a r o n 7

New member
קרולינה ../images/Emo95.gif

קרולינה היתה אחותה הקטנה של ג'ינט. היא היתה טובת לב, אבל תמימה ופגיעה, ולכן היתה נתונה למרותה של ג'ינט. ג'ינט המרשעת רצתה לרגל אחרי היתומות שבמעון, ולכן ציוותה על קרולינה להתחזות ליתומה ולהיכנס למעון. בהתחלה זה עבד, אבל אז חימנה גילתה את המזימה. ג'ינט המשיכה לנצל את אחותה קרולינה, עד שלזו נמאס והיא פשוט עזבה.
 
למעלה