שאלות, חדשות,בקשות

Dona Sonrisa

New member
שאלה על טלנובלה הזדמנות שנייה.

מישהו יודע מתי הטלנובלה הזדמנות שנייה נעלמת מהVOD של הוט???
כתוב הטלנובלה הזדמנות שנייה יורדת בקרוב ולא כתוב שום תאריך!!!
 

רjת

Member
וויליאם לוי חוזר לטלנובלות תחת הפקת טלמונדו וrcn ברימייק לקפה בניחוח אישה שאותה אגב גם הפיקה rcn

הגביוטה החדשה שתכבוש את זה ליבו של וויליאם לוי(וגם את הז*ן שלו כי יהיה אימפוטנט) תהיה כרמן ויאלובוס(לאהוב את לולה, הסערה, התחלה חדשה, אין שטוחות בגן עדן) שכבר כיכבה לצידו בעבר בסרט.
מעניין וויליאם לוי שסובל מאימפוטנציה וכרמן ויאלובוס בתור זמרת חובבנית.

כמו כן טלמונדו מתכננת רימייק נוסף למחפשים את אליסה בשמה החדש, Donde esta Sofia.

מתוכנן עונה שנייה לסדרה Enemigo Intimo שאת העונה הראשונה ניתן לראות בנטפליקס בכיכובה של פרננדה קסטיז'ו(שיכורה מאהבה, האומץ לאהוב) שהתארסה ממש לא מזמן.

אז אני מבינה שאם אין נרקונובלות אז עושים רימייקים. הלכו בעקבות טלויסה. אפילו טיוי אצטקה פשטו את הרגל מבחינת הטלנובלות.
 

רjת

Member
בשורות רעות למי שציפה לטלנובלה הארגנטינאית Separadas הצילומים נכון לעכשיו לא יחודשו ולא יהיה ניתן לרכישה מאחר ואפילו לא שודרו שאר הפרקים.

כעת אין אף טלנובלה ארגנטינאית עכשווית שיכולים ויוה לרכוש אחרי ויקטוריה הקטנה כי אין אף טלנובלה ארגנטינאית אחרת גם מטלפה רלוונטית אלא לא נותן להן ברירה ולרכוש סדרות פחות חדשות למרות שלא הבנתי מה הבעיה שלהן עם רווק עם ילדות. מה רע בגבריאל סוטו? לא ברור לי מה הפאוסה מהמקסיקניות במיוחד שבמקסיקו מתכננים טלנובלות ויש טלנובלה של חוסה רון וחורחה סלינס(ולא אכפת לי שהוא אנטישמי שונא ישראל) שנחלה הצלחה במקסיקו ובארה"ב. אם לא הפריע להם לרכוש את תשוקה וכוח. בקיצור לא חסר מקסיקניות והם הולכים על פי שחקנים ולא על פי איכות. רובי הייתה אחת למיליון.

רק שלא יתחילו להביא נרקונובלות מטלמונדו במיוחד עם רפאל אמז'ה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
משהו מוזר קורא ב-VOD של הוט

מישהי בפייסבוק התלוננה שבאהבה אין חוקים הורדה כל כך מהר מה-VOD ובדקתי במהירות אם יש כבר תאריך הורדה בפרטנר, וברוך השם לא. אבל אני זוכר הדר חשבו שהקוריאניות ירדו מה-VOD של הוט מיד עם סיום שידורן והן פשוט הועברו לקטגוריה אחרת. אז אני מקווה שהוט לא נוקטים מדיניות של הורדה מיידית והעבירו את זה למקום אחר בספרייה ולא הורידו ללא התראה כפי שזה נראה.

בכל מקרה בפרטנר יש גם את באהבה אין חוקים וגם הזדמנות שנייה ואין להן עדיין תאריך ירידה. רק את שתולים החליטו להוריד כבר ב-1.6 כשבוע לאחר שהתסיים בטלוויזיה, אבל זה לא משנה כי היא באתר וואלה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
נראה שכבר מיצו את כל הרעיונות לטלנובלות
ואפשר הוא לעשות ריימק לרעיונות ישנים או לצאת מהמסגרת וללכת לכיוון אחר כמו הנרקונובלות והדרמות.
 

רjת

Member
רוסי אוקמפו בינתיים היחידה שהפיקה סדרה מקורית
וקלילה. פאולינה גוטו מככבת לצד דנילו קררה. Vencer el miedo. גם אותה ויוה יכלו להביא.
 

elall

Member
מנהל
לא יאמן כמה שהם חסרי מקוריות
הם כנראה עשו איזשהו הסכם עם RCN, קודם עשו רימייק ל"בטי מכוערת" שהייתה במקור של RCN, ועכשיו שוב. רק למה צריך היה סיפור כל כך לעוס כמו בטי,ועכשיו עוד סיפור לעוס "קפה בניחוח אישה"?
גם "מחפשים את אליסה" כבר עשו גרסאות בהרבה מדינות, כולל טלמונדו עצמם, למה הם צריכים לחזור על זה שוב?
 

elall

Member
מנהל
בסוף כרמן תשחק את הרעה הראשית
את גביוטה תשחק לאורה לונדוניו, שלא כל כך מוכרת אצלינו.
 

Dona Sonrisa

New member
כן בvod של הוט

יש תאריך הירידה של מלא טלנובלות שנעלמות כמעט בו זמנית.
אני מודאגת כי יש כמה טלנובלות שלא צפיתי עדיין ויש עוד מלא טלנובלות להשלים כמה פרקים אם אצליח. כולל הזדמנות שנייה שיורדת מvod בקרוב כנראה. ולא כתוב שום תאריך לירידת הטלנובלה הזדמנות שנייה. כתוב יורדת מהvod בקרוב..
 

elall

Member
מנהל
שאלות, חדשות,בקשות


כל מה שקשור לטלנובלות ושחקני טלנובלות לכאן
סופ"ש נעים לכולם


 

רjת

Member
מה עוסקת ויקטוריה הקטנה
"ויקטוריה הקטנה" (Pequena Victoria) היא טלנובלה מרגשת, שזכתה להצלחה גדולה בארגנטינה(לא היא לא), על אף שהיא עוסקת בנושאים מעוררי מחלוקת במדינה, כגון פונדקאות ושינוי מגדרי. בסדרה מככבים חולייטה דיאז ("אחים בדם"), פקונדו ארנה ("חיים שלי"), לוסיאנו קסטרו ("100 ימים") ומריאנה חנסיו, שחקנית טרנסג'נדרית, המגלמת את דמותה של אמה.
&nbsp
קצת על העלילה:
חסמין היא מנהלת מצליחה בת 40, ששכרה, בניגוד לחוק, את שירותיה של ברברה כאם פונדקאית. ברברה הענייה הסכימה להשכיר את רחמה כיוון שנזקקה לכסף כדי לעזור בפרנסת משפחתה. ברברה נתקפת בצירים מוקדם מהצפוי, וסלבה, נהגת מונית, לוקחת אותה לבית החולים. סלבה רואה שברברה במצוקה וללא איש לצידה ומחליטה להישאר איתה ללידה.
&nbsp
תינוקת מתוקה נולדת, אך בעיה בריאותית שמתגלה אצלה מאלצת את חסמין לקרוא לתורם הזרע, שאותו היא אינה מכירה. התורם מגיע לבית החולים ולהפתעת כולם, הוא בעצם אישה טרנסג'נדרית בשם אמה. אמה מתאהבת בתינוקת הקטנה מיד, והיא נחושה להיות חלק מחיי בתה. בניגוד לכל המוסכמות, ארבע הנשים מחליטות לגדל את התינוקת ויקטוריה יחד, החלטה שתשנה את חיי כולן לחלוטין.
&nbsp
החל מ-4.6.20
מדי ערב ב-20:00. ש.ח.- 08:00, 14:00
5 פרקים ברצף – שבת 16:20
52 פרקים, ארגנטינה, 2019
&nbsp
אמנם הטלנובלה השנייה של פולקא הצליחה יותר ואני בטוחה שברגע שיהיה אפשר היא תזכה גם בפרסים אבל הסיבות שאני מעדיפה את ויקטוריה הקטנה על פני התקופתית היא שגם היא עוסקת בנושאים חברתיים שעדיין מתביישים לדבר עליה למרות שהתפתחנו ואני מדברת על טראנס והסיבה השנייה אולי היא אישי אבל לא מסוגלת לסבול את בנחמין ויקוניה על המסך וכמו שהוא מחרים אותנו ומכפיש אותנו כך גם אנחנו אותו או אני אותו. כנ"ל שחקן כמו חואן דארטס הסוטה שלא אראה אף סדרה שלו נוסטלגית.
 
למעלה