גן עדן אחר

  • פותח הנושא elall
  • פורסם בתאריך

elall

Member
מנהל
פרק 30- הפרק הגדול

הפרק הסתיים בסצנה גדולה שנחשבת לאחת הסצנות המפורסמות מטלנובלות ברזילאיות. המשפט "Não imaginam o prazer que é estar de volta" הפך לציטוט ומם מאוד מפורסם.
למזלה של קלרה פטריק נפל דווקא על שופטת שהיא חברה הטובה של קלרה ועזרה להם במהרה לקבל אישור שקרלה לגמרי שפויה. אין ספק שלקלרה תהיה מעכשיו עזרה גדולה מאוד בבית משפט, השופט המושחת יהיה עכשיו מאוד מוגבל, כי רקל כבר בטח הבינה מי הוא ותשים עליו עין.
פטריק ללא שום בעיה רכש את הבית עבור קלרה.
הסצנה שבה קלרה פוגשת את מרסדס וג'וזפה הייתה מרגשת מאוד, אבל מעצבן שג'וזפה מתעקש להרוג את סופיה.
קשה להבין את החברה החדשה של גאל. גם היא חוטפת ממנו מכות, אבל כל פעם סולחת תמורת עוד תכשיט. הם לא נשואים, אין להם ילדים והיא גם רופאה אינטליגנטית , לא נערה תמימה כמו קלרה. אז למה היא ממשיכה לסבול אותו? שתזרוק אותו כבר, או יותר טוב, שתגיש נגדו תלונה. עוד הזוי איך כל המשפחה מדברת על זה שגאל מכה את בת הזוג שלו מול מותאז.
קלרה חוזרת כמו מלכה, כמו שהיא, בלי להסתתר יותר מידי, וכולם בשוק.
 

elall

Member
מנהל
שאלה למי שצפה ב"השיבה הבייתה"

גבריאלה לא חזרה תחת זהותה האמיתי נכון? היא חזרה עם זהות אחרת וכולם (לפי היגיון טלנובלי) לא זיהו אותה?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גבריאלה חזרה בזהות אחרת ומייד הזמינו בדיקת ד.נ.א

לגופה החרוכה שכביכול שלה וגבריאלה דאגה לשלם בעד זיוף בדיקת ד.נ.א שתוכיח שהיא נמצאת בקבר שלה. מה גם שהיא באה ממדינה אחרת היא חיה זמן מה בארה"ב ובאה כמישהי זרה ממדינה אחרת, וגם צבעה את צבע השיער שגבריאלה לא הייתה בלונדינית, אז גם בדיקת ד.נ.א וגם יש סבירות שבמקום אחר תהיה מישהי שנראית בדיוק אותו דבר.

אבל כל אלה שהיא הרסה הבינו שזאת היא ומעין זה, אבל הרעה הראשית אנטוניה גרה דאגה לרצוח את שותפיה לפשע ברגע שהם לא הועילו לה וגם בגדו בה אז לא ניתנה להם הזדמנות לחשוף שוורוניקה היא גבריאלה.
 
למעלה