תמשיכו למות משיעמום - מלכת הפרחים הפורטוגזית מגיעה

Don Nirtin

New member
תמשיכו למות משיעמום - מלכת הפרחים הפורטוגזית מגיעה


תחליף את סוכר מר ויש לה 110 פרקים (במקור 304 פרקים.......)

אז נמשיך למות משיעמום. כרגיל.

העלילה...... למי אכפת.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מסתבר שגם בפורטוגליות מקצצים בגרסאות בינלאומיות

על התמיד אהבה כבר קיטרו שקיצרו את הסדרה והוציאו הרבה קטעים. מעניין אם בברזיל זה רק גלובו או כל החברות, האם ייתכן שכל סדרה בפורטוגזית מקוצצת בגרסה בינלאומית וזה היה גם גורלה של עשרת הדיברות אם הייתה מגיעה לערוץ ישראלי?

אז מה יש שלוש משבצות חוזרות, שתיים וינטג' אחת רגילה.
משבצת ברזילאית.
משבצת ספרדית
ועם מוסיפים עוד משבצת פורטוגלית קבועה וספרדית קבועה כמו עכשיו אז נשארת רק משבצת חדשה אחת לטלנובלה בספרדית מאמריקה הלטינית.

האם ויוה מכינים את עצמם ליום בו הנשיא הפסיכי של טורקיה יינתק איתנו יחסים ובודקים איזה תחליפים אפשר להביא אם לא יוכלו לרכוש טורקיות?
 

elall

Member
מנהל
עוד מעט גם החומה נגמרת, אולי יש תקווה למשהו?

השאלה תקווה למה? מה יש מעניין שהם יכולים להביא? מה אתה למשל היית רוצה לראות?
&nbsp
 

Rene Zeitune

New member
אני אישית איבדתי את ויוה

הוא לא מה שהיה פעם. אין מקסיקניות וארגנטינאיות. הערוץ איבד את הבסיס שלו. כרגע התחלתי עם הסדרות הטורקיות החדשות וחידשתי את המנוי שלי לנטפליקס. מה שיחזיר אותי לויוה זה באהבה אין חוקים וסדרה טורקית שראיתי שני פרקים ראשונים שלה באינטרנט. הראשי שבה אותי בקסמיו.
 

Hadar169

New member
נראה שויוה אימצו את הז'אנר

אבל לפחות ברור עכשיו שזה לא במקום הברזילאיות.
אני אישית ממש לא מתחברת למבטא של הפורטוגלים חבל שלא מביאים איטלקיות במקום.
וכן כרגע אין ממש מה לראות בויוה הרגיל, למרות שלי זה לא משנה כי גם ככה לא חסר לי מה לראות כרגע.
 

Rene Zeitune

New member
העלילה דווקא מסקרנת ואמנזיה מקורית

היא נזכרת דווקא במי שלא היה משמעותי בחייה וביקיריה בשנים האחרונות היא שוכחת. בדרך כלל או תמיד השוכחת חרוט לה בזיכרון סימנים של סובביה שתפסו מקום בליבה כמו באנה כפול שלוש סנטיאגו זכר את פניה של אהובתו. המקרה הנדיר שזכור לי שהיה ההפך זה ברבלדה/המורדים שמיגל/מנואל היה אמנזיה ונזכר רק באישה לא משמעותית בחייו.
&nbsp
לגבי הסדרה חבל שהם מביאים סדרה שחלק גדול ממנה קצוץ. מה זה שווה? שיביאו את הארגנטינאית החדשה של פולקא. או מקסיקנית. לא מבינה למה הם מחכים לשדר את אהבה אין חוקים. לפחות שיודיעו על כוונותיהם לשדר אותה. מותירים את הצופים חסרי אונים. החומה זאת התקווה האחרונה שהאהבה אין חוקים תחליף אותה. אחרת יהיה עוד זמן לחכות איתה. בינתיים קיבלתי תשובה מהם שהם יעדכנו בהמשך על באהבה אין חוקים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
יש עוד סיכוי שבמקום אישה רעה לא יהיה שידור חוזר

אלא העונה השנייה של באהבה אין חוקים, אם כי מויוה אפשר לצפות שישדרו את שני העונות ברצף באותה המשבצת כמו שהם עשו עם אובססיה הטורקית וישדרו את העונה הראשונה כשידור חוזר ואחריה את העונה השנייה כחדשה ואז זה גם לא יכריח אותם להכריע אם זו משבצת חדשה או חוזרת. אבל אני כמובן מקווה שלא נגיע לכאב ראש הזה והעונה השנייה תהיה במקום החומה.
 
למעלה