שאלות, חדשות, בקשות

elall

Member
מנהל
שאלות, חדשות, בקשות


עדכונים ושאלות בנוגע לכל מה שקשור לטלנובלות ושחקני טלנובלות
שבת שלום


 
רובי החדשה הולכת להיות יותר רעה מרובי שהכרנו

בנוסף הקטור יישאר על אותו קו דמות שגילם אז סבסטיאן רולי ב2004 כלומר יסבול מהתקף קנאה ואובססיה חולנית שגרמה לאונס והתעללות. כמו כן נמסר לי שאלנה גם תופיע בגרסה החדשה. אני מהמרת שרובי תהרוג את הקטור בסוף אם יעשו אותה רעה ממה שעשתה ברברה מורי. כמו כן נתנו לה משפט חדש: más cabrona que bonita(y soy muy bonita). השחקן שעשה אודישן לתפקיד של הקטור הוא השחקן שמגלם את דניאל או איך שלא יקראו למפלצת השאפתן מבטי בניו יורק.



 

elall

Member
מנהל
האמת חיצונית הוא מזכיר את סבסטיאן רולי








 
מישהי אחרת גם ציינה זאת

תאכלס הקטור היה יותר מידיי חתיך מלהיות סמרטוט של אישה ושהשפיל את עצמו. למרות שהוא נחשב כראשי הוא היה אמור להיחשב כרשע עם כל מעלילו.
&nbsp
אמנם היו לו שתי נשים שאהבו אותו באמת אבל האישה היחידה שהוא רצה סתם ניצלה אותו.מבחינת תפקיד אני לא יודעת כמה אכזרי יהיה הקטור החדש כי ברובי האחרון הוא הואשם בהפלה של הריונה של רובי כשלא היה לו קשר ואולי הקטור החדש יהפוך לרוצח במיוחד שבימינו עדיין יש אלימות כלפי נשים והקטור התמסכן ואפילו עשו ממנו קרבן אפילו אלחנדרו שהאשים את רובי בסכסוך ביניהם.
&nbsp
הגרסה הזאת מסקרנת אותי במיוחד לראות איך אגיב כיום בניגוד לפעם שאהבתי את הקטור בגלל סבסטיאן רולי ואם הייתי רואה שוב את הגרסה הזאת הייתי שונאת אותו.
 
ולא חסר לו יופי משל עצמו

יכולים לעשות אותו יותר חתיך ממה שהוא נראה מבטי למרות שהוא נחשב שם חתיך משום מה.

 

evglev1

Well-known member
מנהל
רובי יותר רעה יכולה להיות רק רוצחת

כי רובי של ברברה מורי הייתה מפלצתית, אבל לא רוצחת, אבל גם לא ממש הראו את הצדדים האנושיים שלה כמו ברברה בדונה ברברה או טרסה במלכת הדרום או איזבל מעל החיים ועל המוות ולוסיה מלאהוב עד המוות שאינן רוצחות (רצח אנדרס בעל החיים ועל המוות היה מהגנה עצמית) וקטלינה מהעונה הראשונה של אין שטוחות בגן עדן שהייתה ערמומית וכפוית טובה אבל לא הייתה רוצחת וגם חשפה צדדים אנושיים. לעומת זאת רובי הייתה אכזרית כמו פאולה מהמתחזה.

נראה שבאמת שיחקו אותה בטרסה שטרסה התחרטה והפכה לטובה, נראה שעם השם רובי לא יעשו דבר דומה.
 
זה מה שהיה בסרט רובי

היא אשכרה ניסתה להתנקש בחייה של מריבל. אם הקטור בגרסה האחרונה הייתה הצדקה לכך לייחול ושמחה על מותו אחרי מה שעשה לה אבל בסרט הוא לא פגע בה וגם בסוף מת אבל מרצונו ולא הופיעה אלנה. אבל בסוף רובי התחרטה על מעשיה ולא דרשה נקמה. ונדמה שעשו אלחנדרו מעצבן אחרי שרובי האשימה אותו בניסיון לאונס וגם לא היה מספיק אמין הקשר ביניהם שפתאום היא מגלה שהיא מאוהבת בו ובהמשך היא מנהלת רומן איתו. הוא גם אחראי לנפילתה בניגוד לגרסה האחרונה שרק רבו אבל היא נפלה לבד.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מסתבר שפעם ויוה מאוד הפשיטו את התרגום

הופתעתי בתרגום של היהלום שבכתר התקופתית בקוריאה של המאה ה-15 סוחר גובה מחיר בדולרים לפני גילוי אמריקה ולפני המעבר לשימוש בשטרות. מסתבר שזה לא היה חדש כלל במתחזה נאמר שפאולינה/פאולה צריכה לתת למיליונר דין וחשבון על כל שקל. הבנתם שקל במקסיקו בעוד ההלוואה עצמה הייתה 2 מיליון דולר ובעוד לוסיאנו סוחט מפאולינה כסף בפזו, פתאום קפצה לתרגום המילה שקל שכידוע מדובר במטבע ישראלי ונראה שאז השקל היה מטבע חזק מהפזו, אבל פתאום דחפו לתרגום את השקלים.
 
ויוה שוב פעם מתמהמהים לפרסם מחליפה חדשה לטלנובלה שנגמרת

אני מתה לדעת מה תגיע במקום משפחתו של בעלי אם ברזילאית כמו שהבטיחו ולמה הם מתמהמהים עם זה הרי בטוח הם יודעים מה מגיע במקום סתם מעצבן כולם נואשים לברזילאית והם משחקים אותה קשים להשגה. זה חייב להיות ברזילאי לפי התשובה שלהם לאחת הגולשות שאוטוטו תגיע ברזילאית. מעניין איזו ברזילאית ויוה יכולים לרכוש.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
האמת אני לא יודע אם למשפחתו של בעלי 257 פרקים

כמו שכתבה מישהי פה או שלעונות השנייה והשלישית ביחד 167 פרקים מה שאומר שלכל הסדרה ביחד 269. אבל בכל בכל מקרה אם לסדרה 257 פרקים היא תהיה עוד ארבע שבועות מלאים ורק ביום ראשון ה-14.7 עולה המחליפה, כך שאם יפרסמו בתחילת השבוע הבא זה יהיה כרגיל אצלם. אבל עברו הזמנים שידענו על עליית מישהו צופה בך 3 חודשים לפני שהתחילה. עם הקוריאניות הם בקושי מספיקים לעדכן לגבי המחליפות לפני שידור הפרומו בטלוויזיה.
 
לפי החישוב שלי המחליפה מתחילה לפני 14 ליולי

חוץ מזה שעם האישה עונה שנייה למשל הם עידכנו יותר מחודש וגם אנה כפול שלוש הודיעו גם יותר מחודש. יכולים רק לציין מה המחליפה ולפרסם פרטים אחר כך.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לגבי העונה השנייה של אישה הצופים נכנסו לאטרף

והאשימו את ויוה שקוטעים להם סדרה באמצע בשביל לשדר את אובססיה שחלקם בכלל ראו בזה שידור חוזר כי העונה הראשונה כבר שודרה, אז הם הרגישו צורך להרגיע את הרוחות. למרות שמצד שני עם סיום העונה של ונדטה לא עשו להם את כל האליהום הזה, מה שמראה שלאישה יש יותר צופים והיא יותר מעניינת. במיוחד כשהודיע על הפרק הראשון של העונה השנייה של אובססיה האשימו אותם שהם לא מחזירים אישה אחרי סיום אובססיה כפי שהבטיחו.

אנה כפול שלוש זה היה יחסית מזמן, עכשיו ויוה לא מעדכנים כל כך מוקדם וגם את העלילה הם מפרסמים בשלבים מאוד מאוחרים קודם רק מה היא הסדרה, אבל לפעמים גם מפרסמים מיד את העלילה.
 
אגב אישה

מתוכנן עונה שלישית מה שאומר שעוד אליהום הולכים לקבל אחרי ספטמבר מה שמוכיח שעדיף שויוה ירכשו סדרות ישנות ולא חדשות שעומד בפתח עוד עונות. כי מצד אחד מתלוננים על שלא מביאים ישר את כל העונות ומצד שני מתלוננים על טלנובלות ישנות. רק להתלונן הם יודעים. נקווה שתגיע ברזילאית חדשה ואז אולי יירגעו למרות שאוהבי טורקיות ממשיכות עם הבקשות שלהם על כל פוסט כאילו ניתן לשדר בערוץ ויוה הרגיל טורקיות אם כי זה מה שהם רוצים. שרק טורקיות ישתלטו בערוץ, לא קוריאניות, לא ספרדיות ולא ברזילאיות.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
נתקלתי בפוסט של אלה שטוענים שהטורקיות שויוה מביאים עלובות

בעוד הטורקיות שהצליחו בעולם לא מגיעות אלינו עם התרסה שמתי נקבל טורקיות איכותיות שכל העולם מקבל ורק אנחנו לא. אבל דווקא מי שבראש הטוענים טענה שכשהייתה משבצת טורקית אחת דאגו לאיכות ועכשיו דואגים רק לכמות ולא מביאים טורקיות איכותיות. אבל האמת סתמו משבצת חזק עם הכלה מאיסטנבול עם עלילה טלנובלית קלאסית.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
סביר להניח שהעונה השנייה בקצב של ויוה תהיה מעל 90 פרקים

מה שאומר שתימשך עד נובמבר אבל עדיין לא בטוח שהעונה השלישית תימכר עד אז.
 

Hadar169

New member
מתי הם רשמו שאוטוטו תגיע ברזילאית?

האמת שעכשיו אני מקווה שתגיע רק בהמשך, במיוחד אם מדובר באחת התקופתיות שלהם. יותר מידי דברים שווים מגיעים במכה אחת
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הם רשמו בפייסבוק לפני שבועיים ושלוש

כשהעירו להם לגבי ברזילאיות, הם אמרו שלחכות בסבלנות אוטוטו מגיעה. אבל מאז שהם הודיעו שכשהגיעה בובה פראית כפיצוי אחת המשבצות החוזרות תהיה חדשה אני לא מאמין להם כי זה קויים רק עם הגעת דם ואהבה שהגיע קצת לפני בטי המכוערת שגם עשתה שלוש משבצות חוזרות.
 
אני מתה על היופי של השחקנית הזאת

כל כך צנועה ופשוטה. עוד מכנגד כל הסיכויים מצאתי את הפוטנציאל שבה.



 
למעלה