מריאם - הפרקים האחרונים - מעביר את התגובות לפה

evglev1

Well-known member
מנהל
מריאם - הפרקים האחרונים - מעביר את התגובות לפה

 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 87 - יסמין מגינה בגופה על סבאש

החתונה של סבאש ומריאם מתחילה ויורדאל מצליח להגיע לאירוע ומברך את מריאם. דרין באה גם כן לחתונה ומופתעת לראות את אוקטאי אך הוא נועל אותה. אוקטאי מגיע ומאיים על כולם. יורדאל מופתע לראות את אוקטאי ומתכנן להגן על בנו בכל דרך, אך יסמין מונע מאביה להגן בגופו על סבאש ומונעת ממנו להגיע ובאה לשם ברגע האחרון. אוקטאי בורח בלי לראות במי פגע ומסתבר שמי שחטפה את הירייה זאת יסמין שברוך השם חיה ונלקחת לבית החולים, אך מצבה קשה.

אוקטאי מבקש את עזרתו של קאאן כדי לברוח ומספר לו שסאדיק חי ושהוא בבית חולים והוא עלול להעיד ובורג'ו תדע מה קרה באמת. קאאן מארגן תוכנית בריחה לאוקטאי בתמורה לכך שייספר לו איפה נמצא סאדיק ואוקטאי עומד לברוח וקאאן מקבל את כתובת בית החולים בו נמצא סאדיק.

גם בורג'ו שומעת שסאדיק מתאושש ורוצה לדבר איתו וגוצ'לו מתעקש להיות איתה ברגעים אלה למרות שהיא מתנגדת. קאאן מתגנב לבית החולים ומתחזה לרופא ומפתיע את סאדיק ומאשים אותו ברצח בנו ופוצע אותו אנושות ובורח. בורג'ו מגיע כשקאאן גוסס והוא מתעקש לדבר איתה, הוא מסביר לה שרצח את האנשים שפצעו אותה בבטן שזאת לא הייתה ההוראה שלו והוא רק רצה את הסחורה ומספר שקאאן היה האיש שלו במשטרה. בורג'ו שואלת לגבי אביה של אלה והוא מסביר שהוא גילה את הבגידה של קאאן ולכן קאאן רצח אותו. בורג'ו נחושה בדעתה לתפוס את קאאן ולגרום לו לשלם על מעשיו.

סבאש וגוצ'לו רודפים אחרי קאאן ומצליחים לתפוס אותו וקאאן מציע להם את תוכנית הבריחה של אוקטאי ומספר איפה אוקטאי יהיה. בורג'ו מגיע ומטיחה בקאאן את פשעיו ועוצרת אותו. היא מופתעת לגלות שקאאן עזר לאוקטאי וכעת סבאש מקאאן מידע ועכשיו הוא בעקבות אוקטאי.

סבאש עורב לאוקטאי והם מתעמתים ובדיוק מגיעים גם גוצ'לו, בורג'ו ומריאם וגם המשטרה ששמעה על תוכנית הבריחה מקאאן ואוקטאי עומד להיעצר אך אוקטאי לא מוכן להיות בכלא, והוא קופץ מצוק ונראה שהוא מת.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 88 - מריאם לא מצליחה לספר לסבאש על הריונה

עוברים שלושה חודשים מאז שאוקטאי נחשב למת. מריאם עושה בדיקות ומוודאת את החשד שלה והיא אכן בהריון והיא חושבת איך ומתי לספר לסבאש. אך בזמן שהיא מנסה לספר זאת לסבאש, סבאש מדבר על ההזמנה של יסמין שכבר החלימה לביתם שהפך לביתה ומריאם נאלצת לדחות את הבשורה.

בורג'ו וגוצ'לו מזמינים את מריאם לצאת למסע בקרוואן כשהרמזים שמריאם מקבלת הם חמישה טורקים בשוויץ ואחד מהם פקיד ממשלתי. התכנון הוא כמובן חתונה למריאם וסבאש כשבורג'ו וגוצ'לו השושבינים. השיחה של מריאם כשהיא מנסה לספר לסבאש על הריונה שוב נקעת כשגוצ'לו ובורג'ו מגיעים ומזמינים אותם למסע.

לפני המסע הם צריכים לעצור בביתם ולקבל את ההודעה של יסמין. הם מגיעים לבית ומחכים להודעה הדרמטית של יסמין. גם השיחה עם יסמין לא מאפשר למריאם לספר לסבאש את הבשורה החשובה. יסמין אומרת שרוצה לגור בבית הזה עם משפחתה ומזמינה אותם לגור בבית. נאז מסרבת וטוענת שהבית הזה כבר לא שלהם ולמרות הפצרותיה של יסמין היא לא מצליחה לשכנע. ואז סבאש מציע שהם יקנו את הבית בתמורה למניות בחברה ליסמין ונאז אומרת שרק כך היא תסכים והיא אכן מסכימה. אחר כך מתוכננת המשך הנסיעה של מריאם, סבאש, בורג'ו וגוצ'לו רגע לפני הנסיעה המתוכננת בקרוואן לשוויץ מריאם מחפש הזדמנות לפני כן לספר לסבאש שהיא מצפה לילד.

טולין מסדרת ליורדאל חדר בביתם שבו יוכל להתחבא ומשכנעת אותו לעבור לגור שם ולהתחבא למרות היותו מבוקש על ידי המשטרה. טולין אמנם מאפשרת ליורדאל לגור בבית ולהיות עם בנו כיוולד אך עדיין לא סולחת לו את הרומן עם איילה ולא מקבלת אותו כבן זוג.

בליז מדברת עם ארטאן ומדברת איתו על כך שלא נמצאה גופתו של אוקטאי אחרי שלושה חודשים, ארטאן מתעקש שאין שום סיכוי שאוקטאי שרד, אך בליז מתעקשת שאם אין גופה אין מת ומתעקשת שגופתו כבר הייתה צריכה לצוף. כשבליז נפרדת מנאז אין לה לב לספר לה על החשדות שלה וכשנאז שואלת לגבי גופתו של אוקטאי, בליז טוענת שזה אפשרי שלא תמצא גופה לאור נפילתו למים.

סוזאן שהיקה אנרסון נפטרה ודרין מגיעה ומביאה את הגופות של סוזאן ואיילה לאיסטנבול ויסמין באה ללוויה להיפרד מהדודה שלה. יסמין שואלת את דרין על המילים האחרונות של דודתה ודרין מטיחה בה שיכלה לשמוע אותן, אבל היא בחרה להיות עם המשפחה החדשה שלה. בסוף דרין מספרת איך אימה דיברה על יסמין מתוך שינה וכמה זה כאב לה והן מתחבקות בבית הקברות ובקבר משותף שתי האחיות סוזאן שהיקה ואיילה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 89 - פרק של זיכרונות וגם מסתבר שהחתונה שהראו בפרק 49

היא לא הייתה דמיון אלא בתחילת פרק 49 שהוא תחילת פרק 17 הטורקי קפצו זמן רב קדימה לחתונה של סבאש ומריאם בפרק שרק הייתה הנשיקה הראשונה ביניהם.

מריאם אומרת לסבאש שמישהי שיקרה לה יותר ממנו ומספר על גונש כשהיא מספרת לו על הריונה וסבאש מאושר ובדיוק גוצ'לו ובורג'ו מגיעים והם מחליטים בינתיים לא לספר להם.

בליז מדברת עם נאז על ברק ונאז שואלת על האפשרות שאוקטאי חי ובליז מרגיעה אותה שזה יכול לקרות שלא מצאו גופה לאחר שנפל לים. בליז מחפשת את סבאש ומגלה על הנסיעה של סבאש ומריאם לשוויץ כדי להתחתן.

מריאם, סבאש, גוצ'לו ובורג'ו נוסעים בקרוואן ויושבים לנוח ובורג'ו שמה לב שסבאש ומריאם מסתירים משהו אך מחליטה לא לחקור את זה יותר מדי כי הם מאושרים. גוצ'לו מספר שמצא את אהובתו דרך לחטוף מכות והם נזכרים בביקור הראשון של גוצ'לו במקום שבורג'ו מבלה את החופש שלה בזירת אגרוף שהוא חיפש אותה כדי לבקש ממנה את התצלומים של מצלמות האבטחה בקשר לתאונה של סבינץ'. גוצ'לו מספר כמה הוא מכיר את בורג'ו ונזכרים בקטע שאוקטאי גרם להשהייה של בורג'ו כשהיא שפכה את הלב בפני גוצ'לו שעבודתה במשטרה היא הכל בשבילה. סבאש אומר שלפעמים צריך לשמוע דברים ונזכר איך הגיע כשמריאם התוודתה לפני בובה על אהבתה לסבאש והוא שמע במקרה. גוצ'לו צוחק שהיא לפחות סיפרה לבובה והוא לא שמע מעולם את בורג'ו אומרת שהיא אוהבת אותו. בורג'ו מתעקשת שאמרה את זה ואז סבאש מתנצל על הצורך להגן על חברו ומבהיר שאם היה רגע כזה זה היה נחרט חזק בזיכרונו של גוצ'לו.

לקראת הלילה מריאם וסבאש ומבלים במיטה ומתארגנים לקראת כך שמריאם תישן עם בורג'ו וסבאש וגוצ'לו ישנו בשקי שינה ואז מסתבר בטעות נתנו לגוצ'לו במקום שני שקי שינה, שק שינה זוגי, גוצ'לו לא יודע איך להסתדר ובורג'ו מנצלת אותו לנצל את ההזדמנות והם מחליטים לישון יחד בשק השינה המשותף ומשאירים לסבאש ומריאם את המיטה. מריאם וסבאש תוהים אם לספר לבורג'ו וגוצ'לו על גונש ומריאם אומרת שהיא קוראת לה גונש אבל טרם דיברה איתו על זה, והשם מקובל על סבאש, הם מחליטים בינתיים לשמור על כך בסוד מכולם כולל בורג'ו וגוצ'לו.

מריאם וסבאש מבלים יחד את הלילה ומאושרים ותוהים אם לספר לבורג'ו וגוצ'לו על ההריון. מריאם אומרת שהיא קוראת לילדה גונש ועוד לא שאלה אותו וזה מקובל בסבאש, כפי שאנחנו ראינו בחלום של סבאש עוד בפרק 10 שהוא פרק 4 הטורקי. סבאש ומריאם מדברים על מתי הם התאהבו זה בזו וסבאש טוען שזה כשראה שהיא נכנסה לתוך האש כדי להציל ציפור ומריאם מדברת על איך שהוא קדח מחום לאחר שהציל אותה משריפה ואחר כך חטף אותה.

בזמן שהרביעייה נוסעת בקרוואן ששת עוקב אחריהם, מה שמרמז שהחשדות של בליז היו נכונים ואוקטאי חי. אוקטאי אכן חי ומסתתר בבית ועוקב אחרי כל המתרחש רק שעכשיו הוא איבד את אחד מרגליו ויש לו רגל מעץ.

מגיע רגע החתונה וגוצ'לו שואל את בורג'ו אם לא כדאי שגם ינשאו בקרוב ובורג'ו מסויגת. מריאם וסבאש מאושרים ובדיוק כמו שהיה בקטע של קפיצה קדימה בפרק 49 סבאש אומר לבורג'ו וגוצ'לו שהם לא העדים היחידים שלהם ושואל את מריאם אם לספר להם והם מציגים את גונש שגם היא עדה לחתונה שהם מצפים לה.

סבאש ומריאם מסכימים להינשא ואומרים כן לפקיד וגוצ'לו ובורג'ו חותמים בתור עדים, אך רגע לפני שמספיקים לחגוג ולאחר שהפקיד כבר עזב מגיע אדם עם רגל מעץ חמוש באקדח ומכוון אליהם את אקדחו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 90 ואחרון - בליז מצילה את המצב

אוקטאי מגיע חמוש באקדח ומכוון אקדח אל הרביעייה בשוויץ בטענה שאמר להם שהוא ימצא אותם בכל מקום בעולם. מריאם שואלת איך הוא חי, והוא טוען ששילם על כך מחיר יקר ומראה את הרגל שלו מעץ. הוא אומר שיתחשבן עם כולם ומתחיל עם בורג'ו שהוא מאשים אותה בכך שהיא תמיד חוקרת גם כשאין מה לחקור ובעצמה לקחה על עצמה ירי של גוצ'לו ובמריאם מטיח שלכל אחד יש חברה לשעבר שהוא רוצה להרוג. סבאש דורש מאוקטאי שיתחשבן איתו ואוקטאי מבטיח לו שהוא יראה את כולם מתים ורק אז ירצח אותו. הוא מתכוון לפוצץ פצצה שתהרוג את כולם ומשתיק אותם בטענה שיפוצץ את הפצצה בעוד רגע. הוא עומד ללחוץ על הכפתור ואז נשמעת ירייה ומסתבר שזאת בליז שהגיע למקום וירתה באוקטאי.

בליז מטיחה באוקטאי שאחיה ברק מחכה לו בצד השני וכך גם אביה של מריאם והאימא של גוצ'לו. אוקטאי לא נרגע ועומד לפוצץ את הפצצה בכוחותיו האחרונים ובליז יורה בו למוות רגע לפני שהוא מספיק ללחוץ על הכפתור. בליז אומרת שלא יודעת מה יהיה ומה תעשה ומריאם נותנת לה את האקדח ואומרת לה לברוח ושהיא לא ירתה בו, היא בכלל לא הייתה שם ובליז עוזבת. אימו של אוקטאי מחכה לשמוע חדשות ועצובה לשמוע שהפעם בנה באמת מת.

סבאש שומע שיר ומריאם עם בטן גדולה ובינתיים עוברת חצי שנה ומריאם שרה את השיר על לא יכולה לספר את צרותיי וסבאש שואל אותה על כך. הם מתכוננים ללידתה הקרובה של גונש, וסבאש מתרגש ואומר שזאת פעם ראשונה שהוא מתגעגע למישהי שהוא עדיין לא פגש. סבאש שוב מבקש את עוגיות השמש של מריאם והיא הפעם רוצה להביא אותם לבן של טולין שנקשר אליה. סבאש מזהיר אותה שמסוכן ללכת כי הלידה צפויה בעשרת הימים הקרובים לפי הערכות הרופאים. הם גם צריכים לבוא לבקשת היד של ריזה שמבקש את ידה של אחת העובדות בחברה של יורדאל.

יורדאל קשור לבנו והוא מדבר עם טולין איך זה יהיה עם הנכד ונראה שזה צפוי להיות כמו עם הילדים שלו. ואז עולה עניין וטולין לא מוכנה שיקראו לה סבתא והיא סיכמה זאת עם מריאם אך יורדאל מתעקש והיא מתחילה לזרוק עליו דברים. יורדאל שואל אם יקראו לה טטה. אגב כך האחיינית שלי קוראת לאימא שלי ולאימא של גיסי חשבתי שזה קשור לעברית שטטה קיצור של סבתא, אם כי בהזר המקסיקנית רפאל קרא למודסטה טטה, אבל מסתבר גם בטורקית יורדאל שואל אם הנכד שלו יקרא לה טטה, והם מתחילים לריב.

נאז ויסמין מתכוננת לישיבה בחברה ומישהו עלול לשאול על אבא שלהן, אך מסתבר שהוא הוחלף בבנו. יסמין מראה תמונה שלו ורומזת שהוא צעיר וחתיך, אך נאז מתעקשת לסגור את הפרק הזה בחייה לאחר מותו של ברק. ויסמין ונאז עוזבות את העניין ומדברות על עתידן כרווקות.

בורג'ו וגוצ'לו עובדים בסדנת ייצור ומסתבר שבורג'ו מסרבת למסד את הקשר והם חיים כבני זוג אך בורג'ו מסרבת למסד זאת עם מסמך. בורג'ו מקבלת תפקיד חדש במשטרה וגוצ'לו מקווה מאוד שמדובר במשטרת התנועה, אך לא מדובר במחלקת הרצח וגוצ'לו מצטער שיצטרך לדאוג לבורג'ו. גם ארטאן עובד איתם והם הולכים לבקשת היד של ריזה, אך בורג'ו טוענת שהיא לא יכולה כי יש לה עיסוקים אחרים וגוצ'לו וסבאש תוהים אם היא מתחמקת מביקור באחוזת סארגון כי היא יודעת שיורדאל שם.

ריזה מבקש את ידה של המזכירה או ליתר דיוק יורדאל מבקש בשבילו כשגם משפחתה נוכחת ונראה שהם הולכים למסד את הקשר.

בזמן שסבאש נמצא עם גוצ'לו יורדאל מתקשר אליו ומספר על הצירים שהתחילו למריאם, יורדאל מסביר למריאם איך לנשום כדי שלא תהיה בסכנה וכולם ממהרים לבית החולים. יש קפיצת זמן וסבאש אומר שלבתו גונש לא ייספר שהוא ואימה הכירו בתחנת המשטרה ועל הדברים שקראו לפני שהיא ואחיה נולדו ושהם היו עם אנשים מחרידים ומראים את הקבר של אוקטאי ואת דרין בגלריה מציירת בכעס, ובמקום זאת ייספר על דברים שמחים ועל אנשים טובים כמו אריף וגולמסר.

חוזרים לבית החולים וכולם שמחים לאחר שמריאם יולדת ובורג'ו באה לבקר את מריאם ורואה את יורדאל ונראה שהיא צריכה להתקשר להודיע למשטרה שהנמלט נמצא שם והיא טוענת שאין קליטה ומצטרפת לחגיגה של כולם.

לאחר כמה שנים בפארק גונש משחקים גונש ושני אחיה הקטנים הילדים של סבאש ומריאם. אחרי כמה נדנדות ומגלשות גונש באה להוריה ושואלת איך הם הכירו. סבאש ומריאם תוהים אם לספר לה ומחליטים להתחיל לספר ומתחילים עם המאפיה שבה עבדו מריאם ואריף ולא ברור אם הם הולכים לספר את האמת או להמציא איזה סיפור או קיצור תוך השמטת פרטים אבל כך נגמרת הסדרה.
 
למעלה