המחליפה של דם ואדמה היא סדרה קולומביאנית מ2016

המחליפה של דם ואדמה היא סדרה קולומביאנית מ2016



 

Hadar169

New member
זה תקופתי


פעם ראשונה שאני שומעת על הטלנובלה הזו

https://www.laopinion.com.co/tenden...pasion-contada-en-hermosos-paisajes-108193#OP
העלילה תתרחש בשנות ה-50 ה-60 וה-80
לא כ-זה רחוק אבל עדיין תקופתית ועוד כפרית!
נראה מושלם
מזל שאני מקליטה את דם ואדמה כי עד שאגיע אלייה היא בטח כבר תרד מהVOD
שווה לי לדחות אותה לטובת הנוכחית
ויוה הפתיעו




 
הורג אותי אנשים שקובעים שזה מעפן

כולם הגיבו בשלילה אם זה בגלל שזה קולומביאני, לא ברזילאי, מ2016. לא נפתחים לטלנובלות שהן אפילו לא בש.ח ולא מפסיקים לקטר על מיחזור. באמת שנמאס כבר מהתלונות שלהם, משום דבר הם לא מרוצים והייתה אחת ממש מגעילה שטענה שויוה נותן עדיפות לגולשים וגולשות מתחנפים. עיצבנה אותי. מצד שני לא מפסיקים לדחוף בקשות לסדרות נוסטלגיות. יאללה שישיגו חיים יודעים רק להתלונן, ישראלים טיפוסיים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הכי מעצבנים אלה שטוענים שהם לא משלמים על שידורים חוזרים

ולא הכוונה לא לרסיסים ושבת בינץ' אלא לויוה הרגיל. מה זה הם מחוברים לכבלים או ללווין או לפרטנר או לסלקום ולא מסתפקים בעידן פלוס רק בגלל ויוה שהם מדברים על כך שהם משלמים על הערוץ? והשיא שאמרו שהם אלה שמשלמים בעוד ויוה מתחשב בצופים אחרים כאילו שהם משלמים ואחרים לא.

עוד כשאישה חזרה התלוננו שבטורקיה מסתיימת העונה השנייה והצילומים של העונה השלישית יתחילו רק בספטמבר וזה אומר שגם בויוה תהיה הפסקה בין עונה שנייה לעונה שלישית. ועכשיו מלאי תלונות לויוה על כך שהביאו סדרה מ-2016 שזה נורא ישן והם כנראה בפשיטת רגל שהם מביאים סדרה כל כך ישנה.

כתבתי שם ואני כותב גם פה, ויוה עשו חסד גדול שהביאו את האלמנה מ-1997 ב-2002 ואחר כך שוב בשידור חוזר ב-2004 בויוה פלטינה. זאת עדיין הטלנובלה האהובה עלי בכל תולדות הערוץ והטלנובלה השנייה מכל הטלנובלות שצפיתי בהן כשהמקום הראשון שמור לראשונה שצפיתי בה קסנדרה וכל הכבוד לויוה שהביאו אז סדרה "ישנה" ולא חיכו לריימק העלוב של טלמונדו מ-2006 שהיה תת רמה ולא מבין איך הערוץ הרוסי RTVI ששידר בשנות התשעים את המקור החליט לשדר את הריימק הזה שהיה חיקוי זול.
 

Hadar169

New member
כן התגובות שם כרגיל הזויות ולא קשורות למציאות

אגב הרג אותי איך שבפוסט האחרון שלך הם חשבו שתשוקת הנצים חוזרת רק בגלל התמונה
 
הם לא טרחו בכלל להכנס לפוסט

חוץ מאחד שביקר אותי על מה שכתבתי על אנחליקה ריברה שחוזרת לטלנובלות כאילו שזה שהיא הודיעה שהיא חוזרת לטלנובלות אז יש לה כבר פרוייקט. וכמובן לא הפסיקו להפציץ בבקשות על טלנובלות ישנות.
 

elall

Member
מנהל
נראה לי באמת הגזימו....

נמאס כבר מה"ניסויים" שלהם, זה לא שחסר טלנובלות חדשות מהפקות מוכרות ועם שחקנים מוכרים ואהובים.
2 טלנובלות נוסטלגיות, אחד שידור חוזר, עוד אחת פורטוגזית שאך אחד לא מכיר ולא ביקש, , ועכשיו גם קולומביאנית הזאת? מה נשאר? 2 טלנובלות של טלויסה? לפחות היו יכולים להביא "שפחה לבנה" שדי הצליחה בעולם. מה עם ברזילאיות? מה עם איזה ארגנטינאית חדשה? כן, הבנו, הם רוצים לנסות לגוון, אבל יכולנו להסתפק שטלנובלה אחת כזאת מהפקה לא מוכרת, יכולנו גם להסתפק במשבצת נוסטלגית אחת.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
קולומביאנית זה לא ניסוי

זה שמאז הקמת טלמונדו הביאו רק קולומביאניות רגילות בלי טלמונדו לעיתים רחוקות ומאז שטלמונדו נפרדו מ-RTI לא היו קולומביאניות בויוה אז גם ארגנטינאיות לא היה הרבה זמן, גם צ'יליאניות לא היה הרבה זמן עד אבאל'ה אז יש חזרה לקולומביאניות. בעיקר כי עם המשטר הבולשביקי בוונצואלה לא נראה שהן יחזרו כי מדורו לא יסכים לקיים קשרים כלשהם איתנו, אז קולומביאנית זאת חזרה לז'אנר וותיק.

לגבי הפורטוגלית זאת באמת בעיה שעיתוי הניסוי הוא כשיש הפסקה של ברזילאיות מה שמהווה איום על הצופים שרוצים להחליף ברזילאיות בפורטוגליות כי זאת הרי אותה שפה כפי שכתב/ה מישהו/י בפייסבוק. וגם אם תהיה ברזילאית במקום משפחתו של בעלי אז תהיינה רק שתי סדרות חדשות בספרדית.
 

Hadar169

New member
לגבי הטלנובלה הפורטוגלית זו אותה שפה אבל המבטא

שונה לגמרי עד כדי כך שזה כמעט נשמע שפה אחרת, ככה שאי אפשר להגיד שזה אותו ז'אנר. אני אישית מעדיפה את המבטא הברזילאי אבל עדיין הייתי מנסה אותה אם לא היה לי מה לראות. כי היא כן נראית טובה וזה יפה שויוה מנסים דברים חדשים ולא רק עוד ועוד טורקיות
 

elall

Member
מנהל
בעיניי קולומביאניות בהחלט בגדר ניסוי

כי מי זוכר אותן? מי שמע על הטלנובלה הזאת? מי מכיר שם את השחקנים? יש שם אולי 2 מוכרים, וגם הם בקושי, ספק אם מישהו זוכר אותם בכלל. כמות הטלנובלות הקולומביאניות שויוה הביאו הוא כל כך קטן, וגם זה היה נדמה לי לפני כעשור. האחרונה נדמה לי הייתה גבריאלה לפני שמונה שנים אולי. חוץ מבטי מכוערת אף אחד כמעט לא זוכר את הטלנובלות האלה, ויש דור חדש שגם את "בטי מכוערת" לא מכירים. ולפי תגובות שראיתי הרבה בכלל לא היה מושג ש"בטי מכוערת" היא קולומביאנית. אגב, עכשיו תהיה לנו שתי קולומביאניות בערוץ. הטלנובלה הזאת היא בהחלט משהו חדש ולא מוכר.
ואין מה להשוות לארגנטינאיות. ויוה עשו הפסקה של 3, גג 4 שנים עם ארגנטינאיות, אבל לפני זה ארגנטינאיות היו הבסיס לויוה, יש מלא אנשים שגדלו על ארגנטינאיות, על קטנטנות, מורדים, וסדרות וטלנובלות נוספות ששודרו גם בערוצים האחרים. יש קהל עצום של חובבי ארגנטינאיות ונראה לך ש3-4 שנים זה מספיק כדי להשכיח את את הכל? וכשהן חזרו, המון היו שמחים, כי זה טלנובלות שעדיין מבוקשות, זה עדיין אותן הפקות ואותם שחקנים מוכרים ואהובים.
לגבי פורטוגל, זה בכלל לדעתי מגוחך, למה לתקן את מה שלא מקולקל? ברזילאיות של גלובו מאוד אהובות פה ואין על האיכות שלהם, אז למה לחפש תחליפים?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אם כך אבא'לה זה סופר ניסוי כי בסך הכול לפניה

שודרו רק חמישה צ'יליאניות בכל תולדות ערוץ ויוה: מאצ'ו, מכשפות, פאפי ריקי, חמישה גברים ואישה, מחפשים את אליסה ולמראית עין ואבא'לה הייתה השישית בכל תולדות הערוץ.

קולומביאניות בהחלט זוכרים הצופים הוותיקים, יש את בטי המכוערת, קפה בניחוח אישה, האלמנה, מסכן פבלו, צחוק הגורל, הכול או כלום וגבריאלה וגם חכי לי סופיה שאמנם טלמונדו כבר רשום אך הבנתי שלא הייתה מעורבת בהפקה. גבריאלה הייתה הקולומביאנית האחרונה והצ'יליאנית האחרונה הייתה למראית עין בתאריכים שדי סמוכים זה לזה וזאת בלי לשכוח שההפקות הראשונות של טלמונדו היו בשיתוף RTI קולומביה וחלקן צולמו בקולומביה.
 

Hadar169

New member
לא יצא לי לצפות בשום דבר ממה שציינת

פתאום אני קולטת שזו הולכת להיות הפעם הראשונה שאני אצפה בקולומביאנית שהיא לא של טלמונדו
חח מה שכן צפיתי בסודות של אהבה הונצואליינית ובפיורלה הפרואנית-עוד ז'אנרים שויוה כבר לא מביאים
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרואניות הביאו רק פעמיים את פיורלה

ואת הבעיה שלי עם נשים שהיא לא בדיוק טלנובלי אלא סדרה של 21 פרקים וללא קו עלילה טלנובלי. וונצאליות הביאו פעם וסודות של אהבה הייתה האחרונה ולא נראה שעכשיו ויוה יוכלו לרכוש אותן או שהן בכלל מופקות לאור המשטר בוונצואלה.
 

Hadar169

New member
אני הבנתי שכיום הטלנובלות של טלמונדו הן בעיקר נרקונובלות

אז זה מובן שויוה פונים להפקות אחרות משם, אבל זה יפה שהם משמרים את המשבצת כקולומביאנית למרות הכל, מה גם שהם רוכשים דברים מושקעים. טלנובלות כפריות/תקופתיות באופן טבעי תמיד יקרות יותר ורק על זה מגיע להם שאפו. אפרופו שפחה לבנה עכשיו צפיתי שוב בטריילר שלה ואיזה קטע הראשית זו אלחנדרה מאדמה פראית
היא צולמה גם ב-2016 עוד לפני אדמה פראית. לא אתפלא אם גם היא תשודר אחרי זה, אני אמליץ לויוה. הבנתי שהיא של קרקול והיא ללא ספק נראית באותה רמה כמו הנוכחית-גם תקופתית כפרית
ושם העלילה מתרחשת במאה התשע עשרה..
שווה!

&nbsp
לגבי הברזילאיות האמת שעכשיו אני מעדיפה שלא יגיע בקרוב משהו שאני רוצה כי אין מצב שיהיה לי מתי לצפות גם בה היות ואני מתכוונת לצפות בחדשה כבר איך שתעלה. מקווה לסיים עד אז את השוד הגדול


 

Dona Sonrisa

New member


נראית טלנובלה תקופתית מעולה.
לא ממש הבנתי את העלילה. נראה די עצוב..
כנראה סביבות 96 פרקים של שעה
שזה 5 חודשים..
קיוויתי שהמחליפה תהיה ברזילאית מעולה.
אולי במקום משפחתו של בעלי..
אני לא מכירה בכלל את השחקנים של הטלנובלה החדשה הזו סוכר
אבל יש סיכוי שאצפה בה .
 

Hadar169

New member
העלילה די קלאסית ופשוטה להבנה משהו שדי איפיין את בעלי האדמות

בזמנו בדרום אמריקה מבחינת יחסי אדון ומשרתת כהת עור. הוא בגד באישתו עם המשרתת היא נכנסת להריון הוא לוקח את הילד והיא נשבעת לנקום בו ובאישתו שמסלקת אותה, ובכל אישה אחרת שתכנס ממנו להריון. היא מטילה קללה שכל אישה שתישא ברחמה את בנו תמות עד ש"מה שהופרד יתאחד"וכך קורה לאישתו. בהמשך יש קפיצות בזמן ורואים איך הכל מתפתח.

הצצתי בכמה סצנות והצילומים והתפאורה לגמרי ממחישים את התקופה
בניגוד למשל לבגידה ששם לא הכי הרגיש תקופתי ועוד שם דובר על תקופה עתיקה יותר. גם אני לא מכירה אף שחקן מלבד המשרתת ששיחקה גם את המשרתת של הדמות של דנה גרסיה בבגידה. ובכל זאת תמיד נחמד להכיר שחקנים חדשים ובכלל זה נראה משהו ממש מושקע שבהחלט הייתי ממליצה עליו. מה גם שלא כל יום ויוה מביאים תקופתית


 
למעלה