פוליטי

Hadar169

New member
פוליטי


לא ייאמן ששוב יש בחירות

לדעתי ליברמן תכנן את זה מראש זו נקמה..
אני חשדתי בזמנו שהוא יעשה את זה תחת הטיקט של הביטחון,
על כל מה שביבי עשה לו בקדנציה הקודמת..אבל כנראה שליברמן
חשב עוד יותר קדימה ורצה גם לזכות על הדרך בקולות החילוניים.
אחרי הכל ביבי פגע בו מאוד גם בבחירות עצמן. הלך להתראיין לטלוויזיה
הרוסית, לא איפשר לו שום מהלך ביטחוני. ליברמן פשוט מחזיר לו. הוא גם
לא מאמין לו ולהבטחות שלו יותר-אין בכלל אמון ואפשר להבין את ליברמן.
אני בכלל לא מרחמת על ביבי אבל אני מודה שהייתי מעדיפה שליברמן פשוט
ימליץ על גנץ, אבל מצד שני שמחה קצת בשביל בנט ושקד שבטח משפשפים את
העיניים ולא מאמינים שיש להם הזדמנות שנייה

במילה אחת ה-ז-י-ה


 

JEEPERS CREEPERS 2

Well-known member
פשוט בושה של חברי כנסת מהקואליציה


פשוט עזים לטבח, עושים כל מה שביבי אומר! לא ראיתי דבר כזה בחיי. כמו שח"כ מכחול לבן אמר, הם פשוט סמרטוטים. אני מאוד מקווה שחצי מהם לא יזכו להיבחר שוב ואז יאכלו את עצמם.

ומעולם לא ראיתי בנאדם עלוב ואנוכי כמו ביבי. אם זה לא יהיה הוא-זה לא יהיה אף אחד. ואפשר להאשים את ליברמן אבל ביבי לא פחות אשם יותר ממנו! אני מאוד מקווה שכשביבי יבחר שוב (והרי כולנו יודעים שזה יקרה) הפעם ריבלין יטיל את הקמת הממשלה על גנץ או על מישהו אחר, כי אי אפשר ככה יותר, לאנשים לא נמאס??
 

evglev1

Well-known member
מנהל
נכון יש גם שמועה שביבי מתכוון כך לפזר את הכנסת כל הזמן

כדי לדחות את השימוע בטענה של לא עושים שימוע בזמן בחירות. כי הרי הכסף של המדינה לא מעניין אותו. באמת לא ייאמן איך כולם מצייתים לו. אפילו רב אחד כתב בערוץ 7 לא ללכת עם המהלך, אבל נראה שסמוטריץ' לא ממש הקשיב. אבל איך שהח"כים של הליכוד מהמהרים על עתידם הפוליטי זה נורא ואם איילת שקד אכן תצטרף לליכוד לא יהיה למי להצביע כי הליכוד זה הכלבייה של ביבי.
 

Hadar169

New member
לגמרי סמרטוטים שלו

אבל מול העם הם לגמרי בשיכרון כח. הם והעומד בראשם.
חושבים שיש להם בעלות על המדינה. זה מה שקורה שהשילטון לא מתחלף כבר עשור. בעיקרון המנדט היה אמור לעבור לגנץ!
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ביבי ביצע מחטף פוליטי

שמשתווה או אף מתעלה על התרגיל המסריח של פרס ז"ל, במקום להחזיר את המנדט ושהנשיא יחליט אם לתת אותו לגנץ או לח"כ אחר מהליכוד ביבי פיזר את הכנסת כמה דקות לפני שהמועד שלו פג. לא מבין מדוע ליברמן הסכים להצביע בעד פיזור הכנסת, בעצם ברור הוא מקווה להגדיל את כוחו בבחירות אבל היה עדיף לו ללכת עם גנץ או עם ח"כ אחר מהליכוד.

אבל מדהים איך שלפני הבחירות הם איימו שאם לא יצביעו ליכוד ממשלת שמאל וכך הצליח לחסל את בנט, ונראה שביבי אכל את הלב כי לו היה בנט הייתה לו בחירה בין ליברמן והחרדים לבנט וסמוטריץ' שהיו רבים על תיק המשפטים, אבל עכשיו מיקי זוהר נזכר שלמעשה הבוחרים של 65 ח"כים הצביעו בשני פתקים פתק אחד למפלגתם ופתק אחד לביבי ולכן שני מיליון רצו את ביבי כראש ממשלה ולכן זה אנטי דמוקרטי שמישהו אחר יהיה ראש ממשלה. אבל מילא מיקי זוהר, הח"כים החדשים משלים את עצמם שהאיחוד עם כחלון יעזור להם לשחזר את ההישג הם בעצמם קבעו שיהיו ח"כים רק במשך חודש וחצי במיוחד כשביבי גם החליט לא לערוך פרימריס בליכוד ואין להם אפשרות לזוז קדימה ברשימה ורובם זזים אחורה בגלל האיחוד עם כחלון.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
באמת לא ייאמן ביבי צריך להצטער שחיסל את בנט פוליטית

עם ארבעת המנדטים של בנט הייתה לביבי קואליציה צרה בלי ליברמן, אם כי גם אז בנט היה דורש את תיק המשפטים לשקד וסמוטריץ' לעצמו וזה גם יכול היה להיתקע וככה ליברמן דפק אותו עם נושא גיוס החרדים, לא ייאמן פעמיים בשנה בחירות ולפני התאריך המתוכנן שזה נובמבר. ועכשיו כולם יודעים שביבי רוצה חסינות.

האמת שבכך שביבי פיזר את הכנסת ובכך מנע מגנץ או מח"כ אחר בליכוד אפילו לנסות להרכיב ממשלה, זה מסריח, שאם לא אני אז אף אחד, כי לפי החוק היו צריכים להעניק לגנץ הזדמנות וביבי טרף את הקלפים ופיזר את הכנסת.
 

Hadar169

New member
לא רק שכולם יודעים שהוא רוצה חסינות אלא שגם נודע

שהוא היה מסוגל לחבור עם השמאל והערבים העיקר טובתו האישית.
אבל גם עכשיו המעריצים ימשיכו להצביע לו! עיוורון.
 
אני הצבעתי לליברמן

אבל מפחדת לבזבז את הקול שלי אז אצביע הפעם כחול לבן כי אני בספק שלליברמן יש סיכוי. מקווה שלפיד וליברמן יהיו בקואליציה יחד ושיעיפו כבר את ביבי נמאס לי ממנו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
האמת חשבתי שלליברמן אין סיכוי בבחירות האחרונות

והופתעתי שבניגוד לסקרים ליברמן עבר ובנט לא. אך מסתבר שלליברמן יש את החמישה מנדטים של דוברי רוסית שמצביעים לו רק בגלל השפה שלו, הם יתמכו בו אם יהיה בעד מדינת הלכה ואם יהיה בעד הפרדת דת מהמדינה, אם יהיה בעד טרנספר של ערבים או בעד זכות שיבה, כי לדעתם "רוסים" צריכים להצביע ל"רוסים". כנ"ל לבית היהודי יש מצביעים רק בגלל הכיפה הסרוגה ולא משנה אם יחברו לעוצמה או למר"צ ולש"ס מצביעים חלק בגלל החרדיות וחלק בגלל המזרחיות. ולכן כשהימין החדש וזהות היו מפלגות לכל המגזרים עם אידיאולוגיה שפונה לכולם הם נכשלו כי יש אנשים שמצביעים שבטית לרוסי/מזרחי/חרדי/סרוג.
 
שמעתם על המועמד הארגנטינאי הניאו נאצי?

גם בארגנטינה הולך להיות בחירות. מקווה שמקרי ימשיך את הנשיאות. זה מסוכן עבורנו שנשיא ארגנטינאי ניאו נאצי ייבחר. במידה וייבחר הוא הודיע שיעיף את שגרירות ישראל. הוא אנטישמי מובהק. אז נראה אם יבקשו גם עם ארגנטינה להחרים את הטלנובלות שלהם כמו עם טורקיה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לא ייאמן עד כמה שפוטים הח"כים של הליכוד

הרי אף אחד לא ניהל מו"מ קואליציוני עם ביבי כולם אמרו לו הכול או כלום!!! אפילו סמוטריץ' שנתניהו שידך בינו בינו לבין עוצמה יהודית ובזכות זה המפלגות נכנסו לכנסת סחטו את החינוך והמשפטים ועם חמישה מנדטים מה שהיה לבנט עם שמונה ולכן גם ליברמן לא זז מילימטר והחרדים לא זזו מילימטר ואי אפשר היה לגשר.

כחול לבן פוסלים את ביבי רק בגלל כתב האישום, זאת אומרת שלכל 32 הח"כים של הליכוד למעט ביבי, ביטן וחיים כ"ץ הייתה אופציה לממשלת אחדות עם כחול לבן, עם כאפשרות אמיתית או כצעד טקטי כדי להוזיל את מחיר השותפות הטבעיות. כל אחד מ-32 הח"כים של הליכוד למעט אלה שתחת שימוע או כתב אישום יכלו להרכיב ממשלה ביתר קלות מביבי והליכוד רק ביבי, הולכים לבחירות ואחרי הבחירות ביבי עדיין מדמם תחת כתב אישום, עדיין כולם יסחטו אותו, ביבי בעמדה גרועה בכל מו"מ קואליציוני, עדיין ליברמן אם יעבור את אחוז החסימה ידרוש הכול והחרדים ידרשו הכול. ביבי הוא המועמד הכי גרוע להרכבת ממשלה והליכודניקים מגינים עליו בחירוף נפש אפילו שהוא גם ככה לחיץ אבל עכשיו תחת כתבי האישום הוא סחיט פי כמה משהיה קודם. כל ההסכמים הקואליציוניים נחתמו כמה שעות לפני פיזור הכנסת, זה לא רק ליברמן, אף אחד לא היה מוכן לוותר על כלום לנתניהו כי נתניהו תלוי בכולם, החולשה הפוליטית של ביבי לא צורמת לליכודניקים?
 

Hadar169

New member
צריך לקוות שהליכוד לא יצליחו להעלות את מס' המנדטים שלהם

ושליברמן אכן יתחזק עוד יותר וככה חוזרים לנקודת ההתחלה.
ואז המנדט יעבור למישהו אחר. אמן
 
מישהו שמע על מצולמים?

בכיכובם של מה קשור. אני מתה עליהם ושלום החתיך מזכיר לי את בן דודה שלי. רק למה דחפו פוליטיקה ששלום משחק מועמד מטעם הליכוד שקורא לעצמו שמשון גבאי. חבל. אבל יש דמות נשית שתחליף את זינה למרות שהן לא דומות בכלל אבל שלום יגלם אותה. מעניין שתמיד יוצא לשלום לשחק נשים. למי שאין הוט יכול לראות באינטרנט אולי ביוטיוב של הוט.

 

Hadar169

New member
נראה שביבי אוהב לחזור על טעויות, עכשיו מפטר את בנט ושקד

שאם הוא לא היה הולך להם על הראש בקמפיין האחרון הייתה לו היום ממשלה.
כמה עזות מצח יש בו. פשוט אין בושה. ועוד שקד חשבה שהוא ישריין אותה בליכוד.. בערוץ 13 פורסם ששרה לא הרשתה לו לצרף אותה משהו שאני בעצמי חשבתי עליו, ובגלל זה לא הבנתי את הנאיביות של שקד זה גם ידוע שביבי מסמן אנשים ומחרים אותם, כמו שהוא עשה לסער ולעוד רבים אחרים. הוא פשוט חושב שהוא איזה מלך ואישתו חושבת שהיא אשכרה מלכה וכולם הנתינים שלהם. ולא משנה כמה נזק שני אילה ימשיכו לעשות למדינה המעריצים יצביעו. באמת שכבר אין מילים. לא רק שהוא בכלל לא מתפקד כראש ממשלה ופוחד מהצל של עצמו הוא ושרה חושבים אך ורק על עצמם על טובתם האישית. כולי תקווה ששוב ליברמן יהיה לשון המאזניים וסופסוף ביבי יילך הבייתה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הליכודניקים הבינו שהסיכוי היחיד שלהם ל-40 מנדטים הוא אם

איילת שקד תשובץ בליכוד, אבל נראה שלשרה יש דברים יותר חשובים ממנדטים לבעלה.

ביבי פיטר אותם בטענה שלא נבחרו ולמה אם הוא לא הצליח להדביק קואליציה סימן שגם הוא נבחר רק כח"כ ולא כראש ממשלה. וגם מה זה לא נבחרו קיבלו 140 אלף קולות שעם אחוז החסימה שביבי רצה לקדם ודרעי לא נתן היו להם שלושה או ארבעה מנדטים בהתאם להסכם העודפים. זה לא שהם קיבלו את מספר הקולות של אורן חזן או גל הירש זה אחוז החסימה יש להם לפחות 3.5 מנדטים לפי התפלגות הבוחרים. טוב מזל שכל השרים בליכוד הגיעו למקום ריאלי כי אחרת היה מפטר את השרים שהיו מתחת למקום ה-35? אה בעצם הוא צריך לפטר את איוב קרא שהוא לא נבחר בדיוק כמו בנט ושקד. אבל לפחות איילת שקד לא בליכוד אז יהיה לי למי להצביע אלא אם כן תחליט לפרוש מהפוליטיקה או לקחת פסק זמן.
 

Hadar169

New member
אולי בעצם אנחנו צריכים להגיד לשרה תודה


ככה "בזכותה" הליכוד לא יזכה במנדטים נוספים ואיילת שקד תישאר לצד בנט בימין החדש.
ואכן, אם ביבי אומר שאין להם מנדט אז מה לגביו? גם לו אין שום מנדט שהרי הוא לא
הצליח להקים קואליציה! כזה נפוח ומלא בעצמו.
אגב את ההצהרה של בנט אתמול פחות אהבתי, שיהיה פחות "ממלכתי" וככה יזכה
בהרבה יותר קולות לפי דעתי. שילמד מליברמן
 

evglev1

Well-known member
מנהל
נראה שחיים רמון צדק ביבי פיזר את הכנסת ב-2013

לא בגלל ישראל היום אלא בגלל שנמאס לו מממשלה בלי חרדים שיש בה את בנט ולפיד ששואפים שרוצים לרשת אותו, הוא רוצה להיות מוקף חרדים שאין להם שאיפה לראשות ממשלה והם רוצים רק כסף ולא לשרת בצבא ולכן ביבי לחרדים פותח רגליים ועם בנט וליברמן מנהל מו"מ קשוח מאוד.
 

Hadar169

New member
הוא חי בסרט שהוא אחד ויחיד ושאין לו תחליף

מחכה לראות אותו מאבד את המנדט ויוצא מהכנסת בבושת פנים.
ייזכר כראש הממשלה הכי גרוע שהיה פה יחד עם שרון.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בדיוק קיבלתי ווטסאפ שביבי מסתכל למעלה ואומר

"אלוהים, אם לא תעזור לי, זה סימן שגם אתה סמולני".
 
למעלה