הסוף של אל פרינסיפה (ספוילר למי שלא סיים) בין סוף פתוח לסוף

evglev1

Well-known member
מנהל
הסוף של אל פרינסיפה (ספוילר למי שלא סיים) בין סוף פתוח לסוף

טראגי. בעוד פרן הגוסס מצליח למנוע מחאלד לרצוח את חאוויר ומשלם בחייו על עזרתו מסתבר שפטימה נפצעה אם כי בניגוד למקובל בטלנובלות הפציעת ירי לא בגב ולא בחזה ולא בבטן אלא בצוואר ונראה שהיא גוססת ומצד אחד מגיעה בדיוק משטרה ופטימה רק מתה או איבדה את ההכרה כך שאולי עוד אפשר להציל אותה אבל מסיימים כמו שהתחילו את הסדרה וכמו שנגמר מותו של עבדו שבאל פרינסיפה הכול מסתיים במים מלוחים או בקרקעית הים או בדמעות.

וכדי שהסוף לא יהיה פתוח לגמרי לדמויות אחרות תוך כדי הכתוביות מראים מה קורה עם השאר. פארוק בא לבקר את נייט בבית החולים ולפני כן בחדשות הציגו את נייט כטרוריסטית שאמרו שהיא נעצרה כשעמדה לפוצץ את עצמה, מה שלא מדויק, היא הראתה שיש עליה חגורת נפץ וביקשה שינטרלו אותה ועמדה בסבלנות עד שיעשו זאת. ועוד יותר מדגישים שהיא קרובת משפחה של מתכנן הפיגועים, מה שנכון שהיא בת דודתו וגיסתו של חאלד ואחותו של עבדו שניסה לבצע פיגוע התאבדות קטלני. כך שמצד אחד היא לא באזיקים ומצד שני השוטרים משגיחים עליה וזה לא ברור אם בתור עדה או בתור עצורה, אבל גם אם תשב בכלא היא לא ביצעה פיגוע בסוף והכלא לא כל כך גרוע כמו התנאים בהן החזיקו אותה סלמן עם עוד ארבע בנות וגם היא עשתה הכול כדי לא לבצע את הפיגוע וגם ניסתה לעצור את נסירה וגם איימו על משפחתה, אך לא ברור אם הכריחו אותה לשים חגורת נפץ על עצמה או שמו אותה בכוח ובכך לא ברור אם תהיה בכלא לזמן מה. בכל מקרה מכיוון כשמשפחת אל בארק קיבלה מסוכנות הביון זהויות חדשות ומקום מגורים חלופי, אז בטח היו גם מסמכים לנייט שהייתה אמורה להיות בפנימיה וחאלד הוציא אותה משם כי קודם נתן לה טלפון נייד. אז יכול להיות שפארוק בה לקחת אותה ויכול להיות שמפרסמים בחדשות שהיא יושבת בכלא כטרוריסטית כשלמעשה היא תחיה בזהות אחרת בצרפת ולכן לא טרחו לפרסם את זה שהיא לא נעצרה כשעמדה לפוצץ את עצמה כפי שפורסם אלא ביקשה שיצילו אותה ושניסתה להרחיק אנשים שלא יהיו בסכנה למקרה שיפעילו את החגורה שלה בשלט ושהעדות שלה הייתה קריטית בחשיפתו של חאלד.

בכתוביות האלה מראים את רות ורקל מבקרות בקבר של פרן, ומצד אחד מראים את חאוויר סובל ומתאבל אך לא מראים את הקבר של פטימה ואז מסיימים את הסדרה עם קטעים של הראשיים אמנם מהעבר, אבל עדיין שקודם הראו מה קורה עכשיו עם סיום הסדרה עם הדמויות ואז ראשיים כשהראשית כנראה מתה.

איזה מזל היה לנייט ולפטימה שחאלד היה אובססיבי לפטימה שסלמן שכנראה לא היה רק אינטרסנט רודף בצע כמו חאלד וכנראה האמין בדרך הג'יהאד רצה לפוצץ את נייט בדיוק כשניטרלו אותה. אך חאלד לא רצה שגם פטימה תיהרג ובעיקר רצה להחזיק בשלט שמפעיל את חגורת הנפץ ובכך למעשה יכול להרוג את אחותה הקטנה של פטימה בכל רגע ובכך הכריח את פטימה לבוא איתו. לשם כך כדי למנוע מסלמן להפעיל את הפצצה שהייתה הורגת את נייט, פטימה, חוויאר, פרן וגם את חאלד וסלמן הוא הרג את דודו סלמן.

לא היה גבול לשאפתנות של חאלד הוא הסגיר את הבוס שלו ראש ארגון הטרור מרואן ובכך הוכיח נאמנות לסוכנות הביון כשלמעשה כוונתו הייתה להזיז אותו מהדרך ולבצע את הפיגוע ההמוני בעצמו ובכך להוכיח כי הוא ראוי לרשת את מקומו. ולמעשה כמעט נגרם פיגוע שהיה הורג את מלכי ספרד ומרוקו ורק בזכות אחד הטרוריסטים שתפס רגליים קרות ולא רצה למות ובכך אפשר לחוויאר ופרן לברוח מאיסמעיל הפנאט ואפשר להם זמן לנטרל את הפצצה ונייט, נסירה ועוד שתי בנות עם חגורות נפץ למעשה הייתה תוכנית ב' או למעשה היו שלושה פיגועים במקומות קרובים ביום אחד אולי מכיוון שהיה מדובר בגרנדה שהיא המעוז האסלאמי האחרון שנפגש תוכנן יום של לא פחות מחמישה פיגועים המוניים בגרנדה כהכרזת מלחמה על ספרד שצריכה לחזור לאסלאם על פי הג'יהדיסטים. ובדרך חאלד גם תכנן לנקום בפטימה על בגידתה עם חאוויר על ידי רצח אחותה כאחת הטרוריסטיות.

הכי חשוב שרובלדו שקיבל שוחד ובכך שיתף פעולה עם חאלד וסוכנות הביון הצרפתים כדי לגרום לפיגועים בסאוטה כדי להכשיל את פרויקט הגשר בין ספרד לאפריקה ולגרום לבניית המנהרה נעצר ושחיתותו ושיתוף הפעולה שלו עם מתכנן הפיגועים בגרנדה נחשפה.

לא ברור גם מה קרה לפקונדו ונור לאחר שחאלד השתמש בהם כהסחה בזמן שהצליח לברוח עם פטימה ועם פקונדו עדיין מנהל את עסקי הסמים של פארוק ואם לאחר שהנוער של השכונה החזיק את השוטרים והאזרחים בתחנת המשטרה כבני ערובה כדי שיאפשר לחאלד לברוח עכשיו העתיד של הנוער באל פרינסיפה הוא "רק" הסחר בסמים ולא הטרור?

לא ייאמן לאיזה פנאט הפך סרחיו שהתאסלם והתחיל להטיף לג'יהאד ופיתה כמה בנות בטענה שהוא אוהב אותם וגם נייט נפלה ברשתו כשבהתחלה רצתה להיות איתו ואחר כך להוציא אותה מהטירוף וראתה את פרצופו האמיתי כשהוא בה להשגיח עליה בתור שבויה והתייחס אליה כאילו לא מכיר אותה ובסוף גם כמעט רצח את אחת הבנות שהצליחו לברוח ורק מטי המדהימה הרגה אותו בזמן ועל שילמה מחיר כבד (לא מוות) כשאחיו חואן מנואל היה בין המשתלטים על תחנת המשטרה והחזיק אותה כבת ערובה וגם שם עליה מדי אסירה, אבל חואן מנואל עם כל הראש והצלצולים התגלה כפחדן ובעוד יחידת החילוץ הרגה את שאר המשתלטים על תחנת המשטרה חואן מנואל הניח את הנשק והרים ידיים ומטי קלטה שהוא לא רוצה למות וגרמה לו לעבוד על חאלד ולגרום לו לחשוב שהרשויות נכנעו לדרישות שלו ושהוא עדיין מחזיק בה כבת ערובה.

בניגוד לחכים סמי שהחליף אותו בתחנת המשטרה גם היה מוסלמי, אבל הוא באמת הזדעזע מהפיגועים בגרנדה ובכה שזאת לא דרך האסלאם.

גם לאחר שקילס הסגיר את עצמו האבא של אלפי שקיבל שוחד כדי שבנו יקח על עצמו את האשמה של הבן של קילס ורצח/הרג הבן של פרן אז כשזה נחשף אביו של אלפי היה צפוי להיעצר על קבלת שוחד והמשפחה הייתה נשארת ללא פרנסה ורקל ריחמה על הבחור שניסתה להרוג כשחשבה כשהוא רצח את בנה ואמנם הוא צילם אותה מפירה את תנאי צו ההרחקה כדי לסחוט ממנה עזרה, היא התעקשה שפרן יעזור ופרן הסכים לממן לנהל לימודי נהיגה לאלפי שיוכל להחליף את אביו במונית, ולא ברור מה יהיה עם זה לאחר מותו של פרן.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 52 - סרה מקריב את עצמו כדי למצוא ראיות

פואד עומד להיות מוחזר לכלא וסרה מתנצל בפני מוריי ומסביר לו שלא היה עושה זאת לא היה יודע שזה יעלה בחיי סוכנים וחשב שזה יועיל להם ומוריי מזכיר לו את מה שאמר לפואד לגבי המניע האמיתי שלו שזה כסף. פרן ומוריי שמים לב שהשוטרים שלוקחים את פואד הם לא אותם שוטרים ומנסים למנוע את בריחתו של פואד אך ללא הצלחה וסלמן לוקח את פואד.

פואד מאשים את פטימה שמסיטה את חאלד מהדרך וסלמן מבטיח לרצוח את פטימה כדי שחאלד יחזור לדרך הג'יהאד אבל באמצע הדרך יש להם פנצ'ר ובזמן שסלמן מוציא כלים לתקן הוא רוצח את פואד.

סרה הולך להיכנס לכלא וסלינס מבטיחה לו הגנה על משפחתו וכשהם מגלים את מותו של פואד הם למעשה מגלים שעורך הדין של פואד שהיה גם עורך הדין של איסמעיל בקשר עם רובלדו.

סרה מצוטט לשיחה בין עורך הדין של פואד לרובלדו שבה הם קובעים להיפגש ומבקש מסלינס עזרה כדי להקליט את השיחה ולהשיג ראיות נגד רובלדו, אך לסלינס אין אנשים למשימה וסרה מחליט לעקוב אחריהם ולהקליט את השיחה בעצמו ושותל את הטלפון שלו במקום המפגש של רובלדו ועורך הדין אך רובלדו מגלה את מיקום הטלפון של סרה וזועם עליו ונשלח רוצח שכיר שמחסל את סרה במכוניתו.

מוריי מגלה שפטימה עם חאלד ומנסה לברר מה קורה אך חאלד מגרש אותו ופטימה פוחדת ומבקשת מנור להעביר מסר למוריי ונור שמה לב שעוקבים אחריה ומעבירה למוריי מסר דרך פקונדו שלא יתקרב לבית כי הוא עלול להיות בסכנה. חאלד מנסה לאנוס את פטימה בטענה שהם בעל ואישה ומנסה לשכב איתה בכוח, פטימה מתנגדת נחרצות ואף מאיימת להתאבד.

חמזה אומר לפארוק שהצליח לשכנע את איסמעיל שכפי שהוא ציפו לא האמינו לו שהוא נפגש עם בת זוג ולכן הוא המציא שפארוק שלח אותו ופארוק מבקש ממנו למצוא את חומרי הנפץ.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 53 - סרה השאיר ראיות של חשבונות בנק

אשתו של סרה מספרת שסרה אמר לה שהיא לא צריכה לדאוג ויש כסף ושצריך להשיג את המידע לפני שאחרים יגיעו אליו ואכן מוריי מחפש את חשבונות הבנק לפני שרובלדו יחסום את הגישה. אישתו של סרה תוהה למקור הכסף ושואלת אם בעלה אכן היה בוגד, ומוריי מסביר שמת כאדם ראוי שנלחם כדי לחשוף את הפשע. מוריי וסלינס מגיעים לחשבונות הבנק באי קיימן מטעם החברות של המנהרה.

מוריי ופרן מבינים שמתוכנן פיגוע במפגש גרנדה של מלכי ספרד ומרוקו ומוריי עושה הכול כדי שפגישת המלכים תבוטל. אך גם רובלדו וגם סופי הסוכנת הצרפתית מתנגדים וסופי אף מציעה לחסל את מוריי שלא בהכרח להרוג יש דרכים יעילות יותר. ולמרות המאמצים של סלינס ומוריי מפגש המלכים לא מבוטל.

פארוק מנחה את חמזה למצוא את חומרי הנפץ וגם מוריי מצטרף למהלך ונותן לחמזה כתובת אליה ישלח את תצלום חומרי הנפץ שתהיה להם תמונה ובכך מוריי יוכל להזהיר מפני הפיגוע המתוכנן בגרנדה ולבטל את פגישת המלכים וגם מכשירי איתור שעליו לשים על חומרי הנפץ. פארוק מזכיר למוריי את הבטחתו לדרכונים וזהות אחרת שתאפשר לכל משפחתו כולל פטימה לעזוב אחרת לא ישתף פעולה.

מוריי מספר לפרן על תוכניותיו ופרן מוחה על כך שמנצלים ומסכנים את חמזה בצורה כזאת. הוא מטיח במוריי שהוא בוטח בסוחר סמים שמטיל על ילדים את העבודה השחורה והוא חשב שהם טובים יותר ומסתבר שלא ושחמזה הוא ילד שצריך ללמוד או לצאת עם בחורות ושהוא חשב שמוריי שונה.

חמזה מצליח לשים את מכשיר האיתור על חומרי הנפץ כשמטי ופרן מגיעים לאזור ועוקבים אחרי המתרחש ומכשירי האיתור עובדים. רגע לפני שחמזה הולך הוא נזכר שהיה צריך גם לצלם והוא חוזרת כדי לצלם ומצלם את חומרי הנפץ. אך לא מספיק לעזוב ונתפס ברגע האחרון על ידי איסמעיל ואנשיו.

נייט צריכה לעזוב לפנימייה למרות שהיא לא רוצה בכך והיא מספרת לחאלד על כוונת ליצור קשר עם סרחיו ולהוציא אותו מהג'יהאד. חאלד נותן לנייט טלפון נייד. פטימה מבחינה בקרבה בין נייט לחאלד ושואלת את חאלד לפשר הדבר וחאלד טוען שנייט חושבת שהיא בוגדת שיוצאת עם הרוצח של אחיהם, פטימה דורשת מחאלד שלא יתקרב לאף אחד ממשפחתה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 54 - חמזה ניצל

חמזה נתפס על ידי איסמעיל ואנשיו, אך מטי ופרן עוקבים אחרי המתרחש ומצליחים לחלץ את חמזה מהבור שאיסמעיל ואנשיו תוקעים אותו בו ומצילים אותו ולוקחים אותו לבית חולים, תוך הסתרת זהותו כדי שחאלד יחשוב שהוא מת. פרן סובל מכך שחמזה צריך להיות מורחק ממשפחתו ולחיות בזהות בדויה מכיוון שהם סיכנו אותו ככה.

מתפרסם בחדשות בכל ספר שחוויאר שהיה שוטר בזהות של חוויאר מוריי למעשה היה סוכן סמוי של סוכנות הביון, ושהוא סרח ומסר מידע לארגון טרור. מוריי המום מהחדשות. החדשות מגיעים גם לפארוק שעכשיו מכשיר האיתור חושף שחומרי הנפץ הם בביתו של חאלד ופארוק מתבקש להוציא אותם משם. אך פארוק תוהה אם מוריי יכול לעמוד בהבטחתו עכשיו כשיש חקירות נגדו.

כל המשטרה וגם משפחת אל בארק נחשפת למידע שחוויאר היה סוכן סמוי והוא למעשה לא שוטר ורק מטי ופרן ידעו את זה עוד קודם. נביל מקבל שוב את המינוי למפקח בתחנה של פרן והפעם מוריי לא יכול להדיח אותו והוא תוהה אם פרן ידע שמוריי הוא סוכן סמוי. חאלד מאושר מכך שהצליח לנטרל את מוריי ומחייך חיוך ניצחון מול פטימה.

פארוק פורץ לבית של חאלד ומבקש מפטימה להסיח את דעתו של חאלד בזמן שהם משיגים את חומרי הנפץ. כדי לקחת את חומרי הנפץ ונתפס על ידי סלמן, אך פארוק מאיים על סלמן ודורש ממנו למסור את חומרי הנפץ. פטימה לא מצליחה להסיח את דעתו של חאלד לכל הזמן הדרוש לפארוק והם שומעים רעשים. סלמן מצליח להתגבר על פארוק ועומד להרוג אותו, אך חאלד ופטימה מגיעים וחאלד עוצר את סלמן מלרצוח את פארוק וסלמן מספר לו על גניבת חומרי הנפץ.

מוריי מתפרץ למשרד של רובלדו ומטיח בו את רצח סרה ומאשים אותו שחשף אותו כדי לנטרל אותו ולא לחשוף את השחיתויות שלו. רובלדו אומר שכבר שבעה חודשים מוריי מפריע והכול רק כדי לשכב עם פטימה בן בארק, חוויאר לא מתאפק ויוצא משליטה ומכניס אגרוף לרובלדו ונעצר.
 
למעלה